Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Vragen over spelers

Van den Herik vraagt om grote naam naar de club te halen! (Feyenoord)

Iemand een idee welke speler ik zou kunnen halen?

hoeveel geld heb je te besteden?

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Torres, scoort altijd en overal!

zoveel geld heb ik ook weer niet heb 28 mil.

Geplaatst

Torres, scoort altijd en overal!

zoveel geld heb ik ook weer niet heb 28 mil.

2010 en je wilt een superspits, dan denk ik Torres, maar als je 28 miljoen hebt, geef Millan gewoon is een kans, heb ik ook gedaan! Doet het cker goed, 34 uit 35!
Geplaatst

oke bedankt zal hem contracteren en een kans geven ook heb ik milevski gekocht

Geplaatst

Ik zit trouwens in 2012 he ;) En Millan heeft een stuk of 6 twintigs in zijn eerste rijtje, als hij helemaal fit is tenminste
Geplaatst

Ik heb een probleem bij Fiorentina. In het begin heb ik Toni aan chelsea verkocht voor 43miljoen :) en toen ter vervanging Bianchi (12,5miljoen) en Caracciolo (10miljoen) gekocht.

Alleen nu is Pazzini weer fit, na 3 maanden blessure leed, en heb ik teveel spitsen.

Namelijk Mutu, Pazzini, Caracciolo en Bianchi.

Normaal is 4 precies goed, alleen Fiorentina speelt alleen competitie in het 1e seizoen en ben al uitgeschakeld in de Cup door Inter, daardoor speel je te weinig wedstrijden. (1 per week)

Zal ik er 1 verkopen of verhuren en wie dan.

Geplaatst

Als je een bod doet op een speler komt er te staan dat dit een topaankoop is volgens van den Herik, maar ik weet niet wie je allemaal al hebt, wie je nog kan halen, en in welk jaar je zit, misschien dat ff vermelden

Seizoen 2 ben ik net aan begonnen! ;)

hoeveel geld heb je te besteden?

Had 2 miljoen te besteden, maar van den Herik zou extra geld beschikbaar maken als het de juist speler was..

Heb daarom Theo Janssen gehaald voor 7,5 miljoen dus ze hebben er aardig wat bijgedaan! :)

Maar hij was iig tevreden :D

Geplaatst

Ik zit trouwens in 2012 he ;) En Millan heeft een stuk of 6 twintigs in zijn eerste rijtje, als hij helemaal fit is tenminste

zit in 2010 dus komt wel goed ;)

Geplaatst

Succes:)

zit in 2010 dus komt wel goed ;)

Geplaatst

Ik heb een probleem bij Fiorentina. In het begin heb ik Toni aan chelsea verkocht voor 43miljoen :) en toen ter vervanging Bianchi (12,5miljoen) en Caracciolo (10miljoen) gekocht.

Alleen nu is Pazzini weer fit, na 3 maanden blessure leed, en heb ik teveel spitsen.

Normaal is 4 precies goed, alleen Fiorentina speelt alleen competitie in het 1e seizoen en ben al uitgeschakeld in de Cup door Inter, daardoor speel je te weinig wedstrijden. (1 per week)

Mutu kan ook prima op de flank

Geplaatst

Ik ben op zoek naar : Een ervaren spits, ervaren middenvelder die een rustpunt moet zijn, en het spel kan opbouwen, een ervaren verdediger.. Iemand die een soort Jaap Stam rol op zich heeft

Ik zit met Nurnberg in het 2e seizoen.. En heb 8 miljoen te besteden

Geplaatst

een ervaren verdediger.. Iemand die een soort Jaap Stam rol op zich heeft

Alex van PSV? Volgens mij moet je die voor 8 miljoen wel kunnen halen of heb ik het mis?

Anders Aitor Ocio (21) van Sevilla :) Rond de 7 kan je die wel halen!

En als 3e heb ik dan nog Chus Herrero van Zaragozo is 23 jaar..

Geplaatst

of een Materazzi niet te duur ook nog!

Geplaatst

@ Gravit :

Davids, Alex (Fenerbahce) als middenvelders

Geplaatst

Ik ben op zoek naar : Een ervaren spits, ervaren middenvelder die een rustpunt moet zijn, en het spel kan opbouwen, een ervaren verdediger.. Iemand die een soort Jaap Stam rol op zich heeft

Ik zit met Nurnberg in het 2e seizoen.. En heb 8 miljoen te besteden

Peter Niemeyer van Twente - Grote , sterke verdediger (kan ook als DMC en eventueel als MC) en een Duitser

Vedran Corluka - Fantastische verdediger , jong maar al erg constant en word alleen maar beter

Carsten Jancker misschien , die speelt ergens in china en ziet er wel als een goede target man uit en is zeker ervaren . Heb hem zelf nog nooit gehad maar is mss het proberen waard .

Voor de rest zijn er vast goede spelers die bij clubs als Schalke bijv. niet aan de bak komen en ergens in het tweede spelen. Is toch het mooiste als je toch duitsers of spelers die al in Duitsland spelen aan je selectie toevoegd .

Geplaatst

Weet iemand wat er terecht komt van Parez Karim (ik hoop dat ik het goed spel)...speelt bij Feyenoord in de U19's....ziet er wel redelijk veelbelovend uit...misschien heeft iemand een screenie van een paar jaar verder om te zien of het echt wat wordt...

thanks..

Geplaatst

Mutu kan ook prima op de flank

Heb Bianchi verhuurd aan Deportivo, want Mutu kan wel op de flanken alleen daar heb ik Montolivio en Pedro León lopen. Alle twee zowat de potentieel beste spelers voor hun positie.

Geplaatst

Weet iemand wat er terecht komt van Parez Karim (ik hoop dat ik het goed spel)...speelt bij Feyenoord in de U19's....ziet er wel redelijk veelbelovend uit...misschien heeft iemand een screenie van een paar jaar verder om te zien of het echt wat wordt...

thanks..

Was ik ook wel benieuwd naar :D

Geplaatst

Ik ben opzoek voor een back-up voor Gattusso heeft iemand suggesties? ik wil graag een zelfde soort speler.

Geplaatst

Ik ben opzoek voor een back-up voor Gattusso heeft iemand suggesties? ik wil graag een zelfde soort speler.

Poulsen, Christian Poulsen!
Geplaatst

Pinzi van udinese, kan zowel centraal als op rechts uit de voeten, is technisch veel beter als Gattuso en op gebied van werklust komt hij ook niet tekort...

Geplaatst

Zijn er nog leuke spelers voor een conference club?

Geplaatst

Ik zit nu zelf ook in de Conference National maar ik zou het toch vooral houden bij het huren van spelers, het kopen is sowieso bijna niet mogelijk en transfervrije haalbare spelers zijn meestal dramatisch.
Geplaatst

Ik zit nu zelf ook in de Conference National maar ik zou het toch vooral houden bij het huren van spelers, het kopen is sowieso bijna niet mogelijk en transfervrije haalbare spelers zijn meestal dramatisch.

Ja ik heb tot nu toe 2 spelers gehuurd (weet ff niet welke) en 1 spits gekocht. (Een targetman) voor 15K ofzo.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]