Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Vragen over spelers

ik zoek een vc en een vr.. ( met veel ervaring )

Ik heb 2 miljoen te besteden

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Gezocht: Goede rechtshalf/buiten voor FC Twente, te besteden geld max. 1 miljoen.

Gewoon Patrick Gerritsen opstellen, die is zeker goed genoeg en wordt alleen maar beter.

Geplaatst

Ik kan :

James Vaughan

Dusan Djuric

Jonathan Berg

Diego Jongen

Patrick Mitiliga

Naar Nottm Forest halen begin 2de seizoen ''allemaal on free transfer''. Zijn deze spelers het waard? Zo ja welke wel? en welke niet?

Geplaatst

James, Dusan de rest moet je zelf beslissen of ze een versterking zijn evt als backup. Maar de eerste 2 spelers zijn het zeker waard.

Geplaatst

Ik heb een hele goedkope AMC nodig, het liefst eigenlijk een spelmaker. Ik heb maar weinig geld dus zoals gezegd hij moet goedkoop zijn. Iemand suggesties?

Geplaatst

Welk seizoen zit je(1 of 2, begin of eind) en welke club ben je?

Geplaatst

Ik heb een hele goedkope AMC nodig, het liefst eigenlijk een spelmaker. Ik heb maar weinig geld dus zoals gezegd hij moet goedkoop zijn. Iemand suggesties?

In de talentenlijst bij het Topic 'Jonge Talenten' staan echt een hele boel goedkope talentvolle spelmakers

Geplaatst

Ik zoek een goede linksbuiten voor Feyenoord (seizoen 3). Budget is ongeveer 18 miljoen euro. Brand los! :P

Geplaatst

Ik kan kiezen tussen Jaroslav Plasil en Gerard, beide AS Monaco. Ze hebben wel verschillende posities maar dat maakt me niet uit, ik heb alleen geld nog voor een van de twee. Mijn voorkeur gaat uit naar Gerard, aleen ik weet het nog niet echt. Misschien iemand van jullie een idee....

Geplaatst

Over het algemeen zou ik Gerard kiezen, gewoon betere stats dan plasil, maar dat hangt er vanaf welke positie je het meest nodig hebt ;)

maar als je voor gerard z'n positie (VM-CM) een goede speler nodig hebt: bekijk dan ff michael carrick en matuzalem van man utd en shakhtar donetsk

Geplaatst

Marvin: Rosani, Renato Augusto

Geplaatst

Ik kan kiezen tussen Jaroslav Plasil en Gerard, beide AS Monaco. Ze hebben wel verschillende posities maar dat maakt me niet uit, ik heb alleen geld nog voor een van de twee. Mijn voorkeur gaat uit naar Gerard, aleen ik weet het nog niet echt. Misschien iemand van jullie een idee....

Gerard heeft iets betere stats, maar is dan ook al iets ouder. Plasil kan nog groeien en is vele malen multifunctioneler dan Gerard, ook is hij tweebenig. Ik zou dus voor Jaroslav Plasil gaan.

Geplaatst

Ik zoek een spits.. die het kan opnemen tegen Mokoena, Dagoberto om naast Huntelaar te spelen!

Hij moet Fysiek goed zijn.. goed in afwerken, Koppen, Techniek,Balaanname

wie weet er eentje voor mijn Ajax??

Geplaatst

Ik heb trouwens Gerard gekozen. Bedankt voor de reacties.

Geplaatst

Erwin_S wat heb je besteden dan?

Met Ajax nodig voor het 3e seizoen.. dus geld speelt geen rol denk ik krijg waarschijnlijk wel een 30 milj van het bestuur #ok

Geplaatst

ik zoek een goede invalspeler voor Arsenal die dus niet te veel zeurt op veel plekken kan spelen en tog wel iets extra's kan brengen

budget: niet meer dan 7 miljoen liefst iets minder

Geplaatst

Heeft iemand in zijn game het Servisch talent Sulejmani, die in belangstelling staat van AZ, kunnen vinden? Het schijnt een groot talent te zijn.

Geplaatst

Ik ben opzoek naar een goede vm voor mijn spel met az. En ook nog een goede vl die ook goed kan mandekken.

Geplaatst

vl: guardado of pineda

Geplaatst

Lieve mensen...

Ik ben op zoek naar een goede spits voor het volgende team :

Lanciano (Italiaanse Serie C1/B)

Transfer Budget 15406 Euro

Zit in m'n eerste seizoen

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]