Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: Vragen over spelers

Daar moet je meer voor betalen dan 15406 euro hoor... Misschien kan je een speler lenen.

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ben op zoek naar een goeie, haalbare verdedigende middenvelder voor RBC.

Geplaatst

tomterhorst bekijk nik besagno eens is denk ik wel haalbaar wil bij mij altijd wel naar bijna alle clubs toen en echt een topper ondaks zijn jonge leeftijd bij mij (vitesse) een van de beste van het veld elke wedstrijd

Geplaatst

Ik zoek een goede DM/MC voor Tottenham Hotspurs ~~ max 11M

En een goede doelman voor Racing Genk ~~ 70.000

Anthony silva - keeper voor Genk

Geplaatst

Krijgen jullie eigenlijk ook spelers aangeboden van andere verenigingen? Ik krijg bij Omniworld wel zeker 3 Brazillianen per jaar aangeboden, meestal voor € 0. Dit zijn voor mij natuurlijk bruikbare versterkingen, want ze zijn meestal tonnen waard.

Geplaatst
  • Auteur

Ja, krijg met Ajax ook wel es aabiedingen. Begin van he 1e seizoen 2 aanbiedingen gehad om 2 VMC's te lenen van Duitse clubs.

Geplaatst

Anne Van Der Kolk uit de reservers van Ajax is echt wel een goeie:)

ik heb hem bij FC Omniworld hij scoort erop los!:D

Geplaatst

Krijgen jullie eigenlijk ook spelers aangeboden van andere verenigingen? Ik krijg bij Omniworld wel zeker 3 Brazillianen per jaar aangeboden, meestal voor 0. Dit zijn voor mij natuurlijk bruikbare versterkingen, want ze zijn meestal tonnen waard.

Heb je de Braziliaanse competitie geselecteerd?

Geplaatst

Heb je de Braziliaanse competitie geselecteerd?

Ja die is geselecteerd, kreeg ook nog een speler aangeboden van Bologna. (Italiaanse competitie is ook geselecteerd) Dus het is niet alleen uit Brazilië.

Geplaatst
  • Auteur

Je hebt spelers die het kúnnen, en spelers die het gewoon doen en proberen. Welke middenvelder(s) probeert of proberen vaak een afstandschot? Kheb er namelijk 1tje nodig =D

Geplaatst

ik zoek een goede centrale middenvelder van ongeveer 25 tot 32 jaar mag niet veel kosten tot een half miljoen en moet bereid zijn om naar de derde divisie in engeland te komen naar stoke.

Geplaatst

Je hebt spelers die het kúnnen, en spelers die het gewoon doen en proberen. Welke middenvelder(s) probeert of proberen vaak een afstandschot? Kheb er namelijk 1tje nodig =D

Lampard :D

Geplaatst

tomterhorst bekijk nik besagno eens is denk ik wel haalbaar wil bij mij altijd wel naar bijna alle clubs toen en echt een topper ondaks zijn jonge leeftijd bij mij (vitesse) een van de beste van het veld elke wedstrijd

Besagno ken ik wel ja. Maar ik hou niet zo van van die standaardaankopen. En ik heb al een talentje gevonden in Argentinië dus het is niet meer nodig.

Geplaatst
  • Auteur

Wel haalbare spelers voor Ajax :cab:

Geplaatst

Wel haalbare spelers voor Ajax :cab:

Assuncao van Betis??

Cziommer (maar dan moet je wel de update hebben gebruikt die ook op deze site staat)

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb nog geen updates, dus Cziommer heeft bij mij maar een 8 voor afstandschoten.

Assuncao vind ik te oud.

Heb je zelf niet wat ervaring met spelers die graag van afstandschieten?

Geplaatst

mischien hij nie, maar ikke wel, Afonso Alves:D, of is die nie betaalbaar voor jou?

Geplaatst

Ik heb nog geen updates, dus Cziommer heeft bij mij maar een 8 voor afstandschoten.

Assuncao vind ik te oud.

Heb je zelf niet wat ervaring met spelers die graag van afstandschieten?

Ja, ik weet het dan ook niet wat je dan wilt. met de demo heb ik met AC milan gespeelt en kocht ik Zaccardo voor de rechtsback die heeft een goed afstandschot maar dat is geen middenvelder.

als je in FM zelf zoekt heb je Rochemback (24 jaar) die 19 heeft voor afstandschoten en voor de rest ook wel goede stats heeft.

Yildirim is heeft ook een goede stat voor afstandschot. maar ik ben persoonlijk niet zo'n Fan van Yildirim

Geplaatst
  • Auteur

Hmm, ik zal es kijken voor die spelers, iemand anders nog suggesties?

Geplaatst

Hmm, ik zal es kijken voor die spelers, iemand anders nog suggesties?

Wil je wel even wat laten horen als het wat geworden is met bijv. Rochemback? dan kan ik het in de toekomst ook eens proberen het hem.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]