Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Hoe bedoel je editten? Ik snap het even niet :oops:

Je post editten, dus aanpassen. Zodat je niet steeds meerdere posts achter elkaar hoeft te zetten. ;) In de rechterbenedenhoek van je post staat Edit, daarmee kun je dit doen.

Over die spits voor Roma; Salvatore Foti, Giampaolo Pazzini, Giuseppe Rossi, Vincenzo Iaquinta?

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Iaquinta en Pazzini lijken me wel wat maar zijn die niet te duur? Ik had gedacht aan Montolivo, maar da's niet echt een zuivere spits. Die Flores zal ik es checken! Bedankt!;)

Geplaatst

Ik ben nou mijn eerste keer begonne met fiorentina, wete de mensen die fiorentina al een gehad hebbe of er een suoer talent in onder de 20 zit ofzo? of heeft iemand aanraders voor spelers die het altijd goed doen bij fiorentina en dus een topaankoop zou zijn? Of heb je iets tips over fiorentina, vertel het aub eve?(A) Alvast Bedankt

Geplaatst
Ik ben nou mijn eerste keer begonne met fiorentina, wete de mensen die fiorentina al een gehad hebbe of er een suoer talent in onder de 20 zit ofzo? of heeft iemand aanraders voor spelers die het altijd goed doen bij fiorentina en dus een topaankoop zou zijn? Of heb je iets tips over fiorentina, vertel het aub eve?(A) Alvast Bedankt

Montolivo en Pazzini zijn twee top talenten, van de jeugd weet ik weinig af...

Geplaatst

Montolivo en Pazzini zijn twee top talenten, van de jeugd weet ik weinig af...

Die zitten al in het eerste;) dus die hoef ik niet meer te wete, maar het hoeft al niet meer;) ik bedacht me ineens dat ik italie geen leuk land vond, daar heb ik nou nog geen zin in, komt nog wel, ben nu spel met HSV begonne en daar weet ik genopeg over dus is al niet meer nodig! tog bedankt;)

Geplaatst

Ik zit te twijfelen tussen Bojan (barcelona) of Alexandre Pato.

Welke zouden jullie kiezen?

Geplaatst

Bojan zuigt in mijn game, nouja.. Een gemiddeld talentje

Ik zou voor Pato kiezen.

Geplaatst

Toppertje voor Jupiler League club: Jamal Dibi (Fc Omniworld) heb hem na FC Emmen gehaald

Geplaatst

Ik zou zeker voor Bojan kiezen, hij kan bij mij vaak in het 1e seizoen al best goed zijn als invaller en groeit na een paar jaar uit tot wereldster!

Geplaatst

Ik zit nu in een carrière eerste seizoen met PSV, mijn bestuur wilt dat ik een spits aantrek. Ik heb een budget van 10.168 miljoen.

Maar ik vind geen goede spits die wilt komen, zo heb ik adebayor en Saha bijvoorbeeld al geprobeerd maar die willen niet naar de Nederlandse competitie komen, iemand een idee voor een speler waarvan je weet of bijna zeker van bent die wel zou willen? Leifst ook een goede spits natuurlijk want ik wil me vanvoor versterken omdat Kluivert en Farfan voor langere tijd geblesseerd zijn en anders heb ik alleen nog maar Koné van voor.

Zeg dan de naam en de ploeg van de speler a.u.b.

Geplaatst
Ik zit nu in een carrière eerste seizoen met PSV, mijn bestuur wilt dat ik een spits aantrek. Ik heb een budget van 10.168 miljoen.

Maar ik vind geen goede spits die wilt komen, zo heb ik adebayor en Saha bijvoorbeeld al geprobeerd maar die willen niet naar de Nederlandse competitie komen, iemand een idee voor een speler waarvan je weet of bijna zeker van bent die wel zou willen? Leifst ook een goede spits natuurlijk want ik wil me vanvoor versterken omdat Kluivert en Farfan voor langere tijd geblesseerd zijn en anders heb ik alleen nog maar Koné van voor.

Zeg dan de naam en de ploeg van de speler a.u.b.

Zoals ik in je topic al zei: Jo Van Cska Moskou

Kevin Vandenbergh Van Genk

Bojan Van Barcelona

Cesar Delgado Van Cruz Agul (ofzoiets in mexico)

Geplaatst

bedankt ik zal zo eens op fm kijken voor die spelers :)

Geplaatst

Probeer anders eens Lazovic of Bendter te huren, Steffen Iversen hebk 1 seizoen mee gespeeld deed het ook lekker. Kerlon is haalbaar, Bojan lijkt me iets te jong. Cesar Delgado hebk in mijn allereerste game ook gehad, wel goede speler maar ik vind hem beetje standaard

Geplaatst

Ik zoek ook nog een spits voor achter KJH bij Ajax.

Heb alleen KJH voor in de spits dus wil nog een soort pinchitter.

iemand een idee wie ik moet halen !? :D

maximaal 8 miljoen ongeveer.

Geplaatst

of Omar Andrade, een peruviaan, speelt daar ook ergens

hij is egt goed aan het worden.

of probeer naders milevskiy, wilde in seizoen 3 naar mijn ajax komen voor 14,5 miljoen. dus met 9 miljoen en dan nog maandelijks overmaken (5milj) ofzo heb je hem

succes

Geplaatst

Omar Andrade is meer voor de toekomst.

Zal ff kijken voor Milevskiy.

Ben alleen bang dat Milevskiy een basisplek wil en ik vind hem erg duur om op de bank te zetten achter KJH :D

Geplaatst

Cesar Delgado, Alan Smith zijn ook leuke spitsen en zeker haalbaar, ik had ze bij Ajax voor 4,3 en 6,0 mliljoen euro.

Geplaatst
Weet iemand anders nog een goede pinchitter(s)!??

BVD

Dat had je een half uur hiervoor ook al gevraagd, en je kunt ook editten..

Maar Iversen is een goeie

Geplaatst

Ates Necati heb ik als Picnhitter, anders gewoon zoeken op spits minmaal 1.90 meter. en enkele stats

Geplaatst

Ik zoek een goede rechtsback voor ajax. Heb 7.5 miljoen te besteden.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]