Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Elder Granja (heet ie geloof ik) had ik bij ajax toen ik de CL won

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Weet er iemand een goede keeper voor Liverpool als 2e of 3e goalie bedoel ik dan, Dudek blijkt verkocht en ik denk dat ik er aan 2 te weinig heb.

Raden jullie mij aan of af om er nog een rechterverdediger bij te halen want volgens mij heb ik daar alleen Finnan of Warnock.

Geplaatst
  • Auteur

Als je er twee hebt die het niveau aankunnen, is het zeker goed genoeg. Als tweede of derde keeper kan je misschien proberen Ben Foster over te nemen van Manchester United (aan het begin uitgeleend aan Watford) leuk Engels talentje!

Geplaatst

je hebt carson verhuurd dat is wel een goede dus die kan je terughalen of je haalt bv. smeichel of ochoa

vr- vind warnock en finnan absoluut niet goed zal warnock verpatsen carragher vr zetten met finnan als back-up

Geplaatst

Carson is bij mij maar Dudek bleek al verkocht en ik heb intussen Ben Foster er al bijgehaald.

Falcao erbij gehaald als extra spits, kreeg eerst geen werkvergunning maar dat pik ik niet zomaar en ik in beroep en toen kreeg die hem wel.

Simunic gehaald alleen moet ik die nog eerst verhuren aan Zulte helaas, maar dan heb ik er over een tijdje een centrale verdediger extra bij.

Finnan is vaste speler bij mij en wie moet ik dan centraal zetten als Carragher daar staat?

Geplaatst

Sami Hyypiä, als je die nog hebt. Hij heeft alle kwaliteiten voor een topverdediger.

Geplaatst

Weet iemand nog een aardig keepertje voor een 2de divisie team in portugal heb nog 14K:-D

Geplaatst

KEnt er iemand een goede spits voor Almeria? max 1.4m kostprijs. Almeria is een spaanse tweedeklasser, ongeveer 8-12 plek meestal.

Geplaatst
Weet iemand nog een aardig keepertje voor een 2de divisie team in portugal heb nog 14K:-D

Simon Wagner of zoiets van MVV

Geplaatst
Carson is bij mij maar Dudek bleek al verkocht en ik heb intussen Ben Foster er al bijgehaald.

Falcao erbij gehaald als extra spits, kreeg eerst geen werkvergunning maar dat pik ik niet zomaar en ik in beroep en toen kreeg die hem wel.

Simunic gehaald alleen moet ik die nog eerst verhuren aan Zulte helaas, maar dan heb ik er over een tijdje een centrale verdediger extra bij.

Finnan is vaste speler bij mij en wie moet ik dan centraal zetten als Carragher daar staat?

Paletta-Agger.

Geplaatst

Ik ben op zoek naar een goede dynamische middenvelder voor Barnsley, uitkomend in de Championship. Ze zijn net gepromoveerd en sinds dit seizoen ben ik de nieuwe manager.

Nu kan dit team wel een goede middenvelder gebruiken, die kan zorgen voor de nodige assits. Mijn budget is 750 K, het liefst geef ik het niet allemaal uit, zodat er ook nog wat overblijft om eventueel vertrekkende spelers op te kunnen vangen.

Weten jullie verder ook nog jonge talenten die mij kunnen helpen met het opbouwen van mijn elftal. Mijn scouts helpen mij niet echt, aangezien deze alleen in GB mogen scouten.

Geplaatst
  • Auteur

Middenvelders: Anduele Pryor (Vitesse), Momadou Zongo (VVV), Zajko Zeba (KamAZ)

Talentje: Omar Andrade

Geplaatst
Ik ben op zoek naar een goede dynamische middenvelder voor Barnsley, uitkomend in de Championship. Ze zijn net gepromoveerd en sinds dit seizoen ben ik de nieuwe manager.

Nu kan dit team wel een goede middenvelder gebruiken, die kan zorgen voor de nodige assits. Mijn budget is 750 K, het liefst geef ik het niet allemaal uit, zodat er ook nog wat overblijft om eventueel vertrekkende spelers op te kunnen vangen.

Weten jullie verder ook nog jonge talenten die mij kunnen helpen met het opbouwen van mijn elftal. Mijn scouts helpen mij niet echt, aangezien deze alleen in GB mogen scouten.

Ik ben zelf Millwall 1 divisie lager en bij mij doet Jody Morris het wel goed, allen is hij bij mij al 925K waard dus het zal wel duur worden, maar hij is denk ik wel goed genoeg.

Geplaatst

ik ben barcelona en ik zoek nog een: Centrale Verdediger, Linksback, AMC en spits. ik heb een miljoentje of 70 ter beschikking en zit halverwege seizoen 3

Geplaatst
ik ben barcelona en ik zoek nog een: Centrale Verdediger, Linksback, AMC en spits. ik heb een miljoentje of 70 ter beschikking en zit halverwege seizoen 3

Als je geluk hebt zit Christian Alvarez in je game (Arg) voor CV.

Voor AMC zou ik gewoon een talent nemen die in de lijst van 'spelers' staat op de hoofdsite.

Met backs ben ik niet bekend, maar met Barcelona zullen transfers niet moeilijk zijn denk ik..

Geplaatst

vc-abidal

vl-baines of antonio lopez

amc-anderson of raul garcia

s-Kanoute,zigic,huntelaar

Geplaatst

DC: Chivu, pique, aythami, alexis

DL: Puarta, Chielini, Antonio Lopez

AMC: Daniel Carvalho, Renato Augusto, Raul Garcia

FC: Niguez, Nsue, Llorente

Geplaatst

bedankt voor de reacties: ik zat inderdaad voor VC te denken aan aythami en pique en voor VL antonio lopez. Als aanvallende middenvelder heb ik toch maar Vela gehaald en in de spits Javier Acuna(Cadiz)

Geplaatst

Heb je ook nog gedacht aan Marcelo voor VL en in spits wordt Higuain vaak ook een toppertje

Geplaatst

In mijn team zit een aardig groot talent (regen) en was na 2 seizoenen 1 miljoen waard. Ik bied hem nieuw contract aan omdat hij clausule had van 4,4 mln. Hij accepteert contract en nu is hij 550k waard :s . Niet dat ik het erg vind maar vind het erg raar.

Iemand?

Geplaatst

Aan Paletta had ik persoonlijk al niet meer gedacht en ik ben ook druk met verkoop bezig momenteel.

Zo heeft Barcelona een bod van 29,75 miljoen op Xabi Alonso gedaan, ik heb het geaccepteerd aangezien ik dan 9 miljoen meer dan zijn waarde krijg alleen moet ik nog wel een vervanger vinden, iemand ideeen?

Ik heb overigens ook nog 3 miljoen van Jack Hobbs die verkocht is en misschien dat ik Warnock ook nog verkoop deze zomer.

Geplaatst

Zonde dat je Alonso verkoopt voor zo'n bedrag...

Opties:

- Sneijder

- Steven Davis (Geloof dat ie zo heet, van Aston Villa)

- Jonathan de Guzman

- Iniesta (zou goed in het Spaanse plaatje passen)

- Raul Garcia (idem als Iniesta)

Geplaatst

Dank je VVOG, ik zal eens kijken wat het gaat worden maar als je 10 miljoen winst boekt dan ben ik tevreden en bijkomend feit is dat hij er zelf ook graag heen wil en ik anders met ontevreden spelers kom te zitten. Dat wil ik vermijden.

Geplaatst
  • Auteur

Als je het bod dan niet afwijst, maar ewoon een tegenvoorstel van 50 miljoen, is er niks aan de hand :P

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]