Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

weet er iemand een speler zoals Marcelo maar dan op rechts, een VVR, die ook de kwaliteiten heeft van een AMR. liefst tussen de 10-15M minder mag ook.

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Dani Alves (voor iets meer geld :P), Cicinho, Eduardo Ratinho --> vind ik niet de leukste spelers op Dani Alves na maar het zijn wel die soort spelers. Meestal zijn vleugelverdedigers ook wel aanvallend.

Geplaatst
Aan Paletta had ik persoonlijk al niet meer gedacht en ik ben ook druk met verkoop bezig momenteel.

Zo heeft Barcelona een bod van 29,75 miljoen op Xabi Alonso gedaan, ik heb het geaccepteerd aangezien ik dan 9 miljoen meer dan zijn waarde krijg alleen moet ik nog wel een vervanger vinden, iemand ideeen?

Ik heb overigens ook nog 3 miljoen van Jack Hobbs die verkocht is en misschien dat ik Warnock ook nog verkoop deze zomer.

Mbark boussoufa, Peltier, Fernando Gago, sissoko die kunnnen daar allemaal spelen alleen ik kreeg voor sneijder al 31 miljoen van bayern munchen..

en voor xabi alonso moet je echt 40 miljoen voor krijgen ofso wel jammer..:oops:

Geplaatst
  • Auteur

Rafinha, Carlos Magno, Danny Szetela, Demy de Zeeuw, Gianni Zuiverloon. Er zijn er genoeg :D

@ You'll never walk alone , verkeerde topic!

Geplaatst
6,4 mil voor Krancjar ben AC Milan

Go or No Go ?

GO, is een koopje

Ik had hem met Portsmouth en hij werd 3e op de lijst van speler van het jaar. Vervolgens was hij 15 miljoen waard en wilde alle grote clubs hem kopen.

Geplaatst

Ik zoek:

- Makkelijk scorende aanvaller die ook een bal kan vasthouden,

- Voor Portsmouth begin jaar 1,

- Maximaal 12 miljoen, liever minder,

- Die een werkvergunning kan krijgen

- En niet ouder is dan 28 jaar

Geplaatst
Aan Paletta had ik persoonlijk al niet meer gedacht en ik ben ook druk met verkoop bezig momenteel.

Zo heeft Barcelona een bod van 29,75 miljoen op Xabi Alonso gedaan, ik heb het geaccepteerd aangezien ik dan 9 miljoen meer dan zijn waarde krijg alleen moet ik nog wel een vervanger vinden, iemand ideeen?

Ik heb overigens ook nog 3 miljoen van Jack Hobbs die verkocht is en misschien dat ik Warnock ook nog verkoop deze zomer.

Mbark boussoufa, Peltier, Fernando Gago, sissoko die kunnnen daar allemaal spelen alleen ik kreeg voor sneijder al 31 miljoen van bayern munchen..

en voor xabi alonso moet je echt 40 miljoen voor krijgen ofso wel jammer..:oops:

Ik heb intussen al wat aangetrokken, houdt mijn novelle goed in de gaten en je weet wie het geworden is en ik ben tevreden met 10 miljoen winst maar dat is dus te weinig voor Xabi Alonso hoor ik van veel mensen?

Geplaatst

Nee, Alonso is helemaal neit oz goed in 't spel(wel goed maar ik heb liever een echte stofzuiger) Macherano is dus niet veel slechter.

Geplaatst
Pellè, Iaquinta?

Eerstgenoemde is niet goed genoeg (moet gelijk basis aankunnen en beter zijn dan Benjani en Andy Cole), Iaguinta wil niet komen

Heb inmiddels 20 miljoen te besteden (Anelka en Pazzini willen beide ook niet komen)...

Geplaatst
Pellè, Iaquinta?

Eerstgenoemde is niet goed genoeg (moet gelijk basis aankunnen en beter zijn dan Benjani en Andy Cole), Iaguinta wil niet komen

Heb inmiddels 20 miljoen te besteden (Anelka en Pazzini willen beide ook niet komen)...

Koop wason renteria is een columbiaan. jong.. en zeer goede stats wat een echte killer nodig heeft. Ik weet niet of die een werkvergunning krijgt maar hij is niet meer dan 7,5 miljoen euro. en dan heb je nog ernestion farias een argentijn die vast een vergunning krijgt. is 25 of zo. Ook een doelpuntenmachine. Ik kijk altijd na de stats: Afwerken, Snelheid, Dribbelen en Techniek. Als ze die hoog hebben scoren ze altijd bij mij. Groetjes

Geplaatst
Pellè, Iaquinta?

Koop wason renteria is een columbiaan. jong.. en zeer goede stats wat een echte killer nodig heeft. Ik weet niet of die een werkvergunning krijgt maar hij is niet meer dan 7,5 miljoen euro. en dan heb je nog ernestion farias een argentijn die vast een vergunning krijgt. is 25 of zo. Ook een doelpuntenmachine. Ik kijk altijd na de stats: Afwerken, Snelheid, Dribbelen en Techniek. Als ze die hoog hebben scoren ze altijd bij mij. Groetjes

Speel je met de laatste update ? Hij speelt tegenwoordig bij Porto, en is al iets van 9 miljoen waard dus zal wel iets duurder zijn dan 7.5 miljoen hè :)

Over Farias kan ik alleen maar positief zijn, maar is ook geen man die 30x kan scoren in Engeland.

Wat denk je van Cavenaghi ? Held.

Geplaatst

Yannick Djalo van Sporting, al weet ik niet of die binnen je prijskaartje past... Anders misschien Alan Smith, Cesar Delgado, Markus Rosenberg. Bij mij altijd prima spitsen voor de EPL.

Geplaatst
Pellè, Iaquinta?

Speel je met de laatste update ? Hij speelt tegenwoordig bij Porto, en is al iets van 9 miljoen waard dus zal wel iets duurder zijn dan 7.5 miljoen hè :)

Over Farias kan ik alleen maar positief zijn, maar is ook geen man die 30x kan scoren in Engeland.

Wat denk je van Cavenaghi ? Held.

Die heb ik eigenlijk nooit gehad. Is wel bekende jah. Maar ik ben meestal feyenoord en dan willen echte toppers niet komen dus ga ik altijd zoeken in zuid amerikaanse landen daar vind ik altijd wel echte toppers.. ik ga alle club langs:D Celsinho word ook heel goed. Ik heb de laatste update

Geplaatst

Ik ben feyenoord en ik wil graag nog een spits voor een miljoentje of 5 á 8.

maar ik heb liever niet zo'n standaard speler.

Geplaatst
  • Auteur

Floro Flores word echt een goede, en is echt niet standaard.

Anders Gerk, van Twente. Die doet het bij mij ook altijd zéér goed.

Geplaatst

César Delgado, sorry maar die kan ik je altijd aanraden bij Feyenoord, wonderman en een fantastische killer, scoorde bij mij in een game meer in de eredivisie dan Afonso Alves irl heeft gedaan ! _O_

Geplaatst

mmm geen standaard zal dan maar geen Zahoud zeggen ;) maar je kan proberen Jan vennegoor los te kweken bij celtic zal wel iets duurder zijn maar wel een goede of anders tomasson die wil altijd wel naar Feyenoord komen

Geplaatst

Gezocht:

- Spaanse talentvolle spelers

- Voor Barcelona

- Seizoen 1

- 9 miljoen te besteden

Het liefst vele talenten die niet te duur zijn!

Geplaatst

Mensen met tips voor spelers die minder dan 5000 euro kosten.

Speel met VC Eendracht Aalst

Geplaatst

@jto. je zou aythami kunnen kopen(cv), pedro leon(AMR), Mata(AML), Niguez(AC), silva(AMLC),

@hurricane. ik zou gewoon kijken bij spelers met een aflopend contract en dan kijken naar spelers als Guardiola, Sutton of Ali Daei om maar iets te noemen

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]