Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wie weet spelers die later in het spel erg veel waard zijn voor mijn arsenal. als je spelers weet zou je dan ook hun waarde er bij willen vermelden en in welk jaar ze zoveel waard zijn?

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik zoek jonge, het liefst Russische, talenten, die voor een prikkie te halen zijn voor mijn Lokomotif Moscow..

Het hoeft niet perse Russisch te zijn, als het maar met - ic eindigt, nee jullie weten wat ik bedoel.

Ik heb bijvoorbeeld Ljubijankic al gehaald..

Geplaatst
Wie weet spelers die later in het spel erg veel waard zijn voor mijn arsenal. als je spelers weet zou je dan ook hun waarde er bij willen vermelden en in welk jaar ze zoveel waard zijn?

Dit is wel erg moeilijk te zeggen hor, wat voor soort speler zoek je bijvoorbeeld? Of moeten we álle spelers op gaan noemen die veel waard worden... Kijk dan even in het talententopic.

In ieder geval spelen er bij Arsenal zelf al spelers die meer waard worden, hier een aantal:

Merida, Djourou, Armand Traore, Clichy, Fabregas, WALCOTT, Van den Berg, Barazite, Denilson...

Geplaatst

ik wil gewoon een team met spelers die heel veel waard worden. zoals walcott, vela, rossi enzo. maar mijn vraag was of jullie spelers hadden die ook erg veel waard worden. want misschien hebben jullie spelers die ik nog niet heb. posities maakt me niet uit. noem maar gewoon spelers die jy onder je hoede hebt gehad en die een hoge waarde kregen.

Geplaatst

oké.

Ik heb met A.C Milan het eerste seizoen alles gewonnen wat er te winnen viel. Ik heb veel overbodige buitenlandse spelers weggedaan, denk aan Jankulovski, Simic etc. Nu Zoek ik een Centrale verdediger met veel ervaring en Italiaan. Hij mag dus rond de 30 jaar oud zijn als backup voor Nesta en Maldini, hij moet zich dan dus ook kunnen schikken als reserve, of misschien zelfs wel als vervanger voor Maldini. Ik dacht aan Canavaro, maar die is nog aardig duur. Heeft iemand van jullie een idee!?

Transferbudget trouwens: 57,9 miljoen. Maar ik wil niet veel meer als 20 kwijt aan deze speler

Geplaatst

Cesare Bovo is gelijk een back-up voor heel je verdediging ;) (DRLC) en anders andrea barzagli

ps allebij van Palermo ;)

Geplaatst

Andrea Barzagli is helaas naar Chelsea gegaan, en heeft nu een waarde van 9 miljoen. Daar moet je dus wel grof voor gaan betalen. Die Bovo lijkt me wel wat. Bovo is op zich wel een aardig betaalbaar Italiaans spelertje bedankt!

Geplaatst

Middenvelder

Ik zoek nog een middenvelder ben in 2008, en zoek een middenvelder die er sowiezo binnen 2 seizoenen staat, het liefst moet hij ook als vervanging nu al kunnen dienen voor torsten frings. Ik heb een MC nodig binnen het budget van 15miljoen.

Geplaatst

hoeveel is Jonathan De Guzman waard? wat voor nationaliteit?

Geplaatst

de guzman is volgens mij canadees.

ik zoek voor juventus(inmiddels al gepromoveerd naar de serie A) een goede speler voor 10 M, maakt niet uit wie en waar hij speelt.

Geplaatst

ik vind miss beetje standaard maar vanden borre altijd een goede bruikbare speler als die nog bij anderlecht speelt is hij niet zo duur

Geplaatst
Ik zoek jonge, het liefst Russische, talenten, die voor een prikkie te halen zijn voor mijn Lokomotif Moscow..

Het hoeft niet perse Russisch te zijn, als het maar met - ic eindigt, nee jullie weten wat ik bedoel.

Ik heb bijvoorbeeld Ljubijankic al gehaald..

Geplaatst

Ik ben begonnen met aa Gent en ik zoek zo goedkoop mogelijke degelijke versterkingen? Iemand voorstellen?

Btw ik ben nieuw dusjah ik heb niet echt een idee welke goed en slecht zijn.

Geplaatst

-Linkshalf met een goede voorzet en technisch bagage

-Voor Portsmouth seizoen 2, draai bovenin mee (plek 2 momenteel)

-Geld, genoeg maar niet meer dan 20 miljoen

Geplaatst
Ik ben begonnen met aa Gent en ik zoek zo goedkoop mogelijke degelijke versterkingen? Iemand voorstellen?

Btw ik ben nieuw dusjah ik heb niet echt een idee welke goed en slecht zijn.

Met AA Gent heb je wel een beetje budget he?

Wel Paco Sanchez van Moeskroen is een heerlijk talentje,net als Daan van Ghyseghem.

Als we dan toch bezig zijn kan je Axel Smeets contracteren met een vrije transfer.

Ook in Tweede Klasse kan je inkopen doen,Kenny Vanhoevelen speelt bij KV Mechelen en een is een goede verdediger.

Ook kan je misschien proberen om Kevin Vandenbergh te huren van RC Genk.

Geplaatst

Misschien Arango?

Yakovenko kan er ook spelen..

Geplaatst

Misschien Arango?

Andres Guardado word een super speler! bij mij nu al 10miljoen waard

Geplaatst

Bobby Convey.

Nathan Porritt misschien, maar die valt soms tegen.

Geplaatst

Als je met een targetman speelt raad ik je Iaquinta aan(als je het geld ervoor hebt).

Alhoewel Foti een hele goede kopper is,is hij toch niet zo sterk als Iaquinta.

Geplaatst

Misschien Arango?

guardado wordt inderdaad echt een wereldtopper, hij is bij mij 30 mil waard. Misschien kan je ook nog silva van valencia of arteta proberen te halen. Maar ik weet niet of die te duur zijn;)

Geplaatst

Misschien Arango?

guardado wordt inderdaad echt een wereldtopper, hij is bij mij 30 mil waard. Misschien kan je ook nog silva van valencia of arteta proberen te halen. Maar ik weet niet of die te duur zijn;)

Bedankt voor alle reacties! Silva kon ik halen maar wilde zelf niet komen helaas.

Nu heb ik Mérida van Arsenal gekocht, 17 jaar oud met het oog op de toekomst. Srna zal nu linkshalf gaan spelen...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]