Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Reina staat in de belangstelling van een behoorlijk aantal clubs van Liverpool dus en ik had al een bod van tegen de 20 mille geaccepteerd alleen had de kopende club het geld niet maar mocht hij vertrekken wie zien jullie dan als een goede opvolger voor hem.

Ik zit in 2008-2009 dus spelers die in Engeland eigenlijk werkvergunning nodig hebben kunnen ook wel volgens mij.

Zelf dacht ik aan Akinfeev en Paul Robinson, iemand nog suggesties?

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik zou Akinfeev kopen!

Ik ben een game met Atletico bezig en heb een verdedigende middenvelder nodig. Ik heb 10 miljoen te besteden

Iemand suggesties?:mrgy:

Geplaatst
Ik ben op zoek naar 2 goede verdedigers voor Barnsley. Ik zit momenteel in het seizoen 2007/2008 vlak voor de kerst.

Ik speel in de engelse eerste divisie. Wat mij opviel het afgelopen half jaar is dat ik wel voldoende scoor, maar te veel doelpunten tegen krijg. Van alles geprobeerd, maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik echt een nieuw centraal duo koop, die beter zijn, dan mijn huidige duo.

Mijn budget is ongeveer 3,5 mil. Heeft er iemand suggesties?

Iemand?

Thomas Schaaf van Rostock, wordt een grote!

Geplaatst
Ik zou Akinfeev kopen!

Ik ben een game met Atletico bezig en heb een verdedigende middenvelder nodig. Ik heb 10 miljoen te besteden

Gago, Nigel de Jong, Zapater, Javi Fernandez, Raul Albiol, Marchena.

Geplaatst
Ik zou Akinfeev kopen!

Lucas en zapater worden toppers!!!

Geplaatst

Ik nader momenteel de winterstop in mijn eerste seizoen bij RC Genk, alles zit wel oké behalve voorin.mijn spitsen zijn:

Mohamed Dahmane

Ivan Bosnjak

Goran Ljubojevic

mijn vaste spitsenduo is Ljubojevic - Bosnjak met Ljubojevic als targetman. Mohamed Dahmane dient als back-up voor Ljubojevic. Het probleem is dat Bosnjak nogal blessuregevoelig is en ik geen back-up voor hem heb.

Ik heb een goede 7 miljoen transferbudget. Sattelietclubs hebben geen waardige vervangers in huis en ik prefereer een definitieve transfer over een uitleenbeurt.

Nicolas Millán is aanwezig in mijn -19 team en ik zou hem daar liever nog een drietal seizoenen houden.

Wie kan me helpen

Geplaatst

Bale is één van de beste linksbacks in het spel (voor de toekomst, zonder regens) Daar heb je geen screen voor nodig

Geplaatst

Iemand jonge Italiaanse talenten voor Napoli?...

Maakt niet uit welke positie, 3 talenten, voor ongeveer 350k per stuk..

In totaal mag het 1.5M kosten...

Geplaatst
Iemand jonge Italiaanse talenten voor Napoli?...

Maakt niet uit welke positie, 3 talenten, voor ongeveer 350k per stuk..

In totaal mag het 1.5M kosten...

In mijn spellen doet Alessandro Tuia(VC) het zeer goed, speelt in de jeugd van Lazio.

Geplaatst
Is onhaalbaar voor Napoli.

Ik zou het niet weten :P Ik speel alleen met 'mijn' 3 clubs, Atletico Ajax en ManUtd :P Hij wil elke keer komen.

Een niet-Italiaans, maar wel super goed talentje voor de verdediging: Santiago Vaca.

Geplaatst
Is onhaalbaar voor Napoli.

Je kan proberen Ros(s)i van AS Roma te huren.

Geplaatst
Ik nader momenteel de winterstop in mijn eerste seizoen bij RC Genk, alles zit wel oké behalve voorin.mijn spitsen zijn:

Mohamed Dahmane

Ivan Bosnjak

Goran Ljubojevic

mijn vaste spitsenduo is Ljubojevic - Bosnjak met Ljubojevic als targetman. Mohamed Dahmane dient als back-up voor Ljubojevic. Het probleem is dat Bosnjak nogal blessuregevoelig is en ik geen back-up voor hem heb.

Ik heb een goede 7 miljoen transferbudget. Sattelietclubs hebben geen waardige vervangers in huis en ik prefereer een definitieve transfer over een uitleenbeurt.

Nicolas Millán is aanwezig in mijn -19 team en ik zou hem daar liever nog een drietal seizoenen houden.

Wie kan me helpen

Geplaatst

Probeer Milevsky te halen, die is rond de 7 miljoen dacht ik. Maar er lopen ongeloofelijk veel spitsen rond voor een bedrag van 7 miljoen. Dus er is keuze genoeg. Gewoon naar de spelerlijst en dan aanvallers selecteren, en "onhaalbare spelers niet selecteren" aanvinken, dan vind je er genoeg die allemaal naar je toe willen komen. Keuze genoeg ;)

Geplaatst

Ben spurs,

Heb Drenthe, Jo, en Vincent Enyeama,( vecht het nu ff uit met vitesse over de prijs, dus dat win ik wel)

iemand nog speler? onder de 10 miljoen?

Liefst verdeding.

Geplaatst

Is Aguëro beetje een vervanger van Sneijder?? Wat denken jullie?? Als spelmaker?

Geplaatst
Is Aguëro beetje een vervanger van Sneijder?? Wat denken jullie?? Als spelmaker?
Dan zou ik eerder Anderson van Porto halen
Geplaatst

Aguero >> Anderson

Geplaatst

Ik denk ook dat Anderson daar het meest geschikt voor is. In mijn game(s) presteert hij meestal beter dan Aguëro.

Geplaatst

probeer gewoon van der vaart terug the halen

in mijn game lukte dat al voor een bedrag van 25miljoen, in 2008-2009

en hij is het uiteraard waard om te halen, scoort lkkr veel

Geplaatst
probeer gewoon van der vaart terug the halen

in mijn game lukte dat al voor een bedrag van 25miljoen, in 2008-2009

en hij is het uiteraard waard om te halen, scoort lkkr veel

Maar is vaak geblesseerd.

Geplaatst

ja maar ben net begin seizoen 2 dus.. ik heb Sneijder volopig nog kunnen houden tot de winterstop en van der Vaart is net naar Barça toe dus.

Geplaatst

Ik ben net een carriere met AC Milan begonnen. Weet iemand wat leuke talentjes? Want mijn team is al redelijk oud en heeft NU nog niet echt versterking nodig maar over 2 jaar wel.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]