Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Vragen over spelers

Dagoberto is geweldig! Ik heb hem met Ajax aan het begin van het 1e seizoen gekocht en hij is nu 3 seizoenen later nog steeds een basisspeler. Hij scoort aan de lopende band en geeft ook nog eens een hoop assists. Doen dus :thumb:

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Heb wel goede spitsen, maar niet echt 1 die ze er achter elkaar inramt. Met Dagoberto vrees ik hetzelfe maar ik doe het :)

Geplaatst

Ik heb Alejandro Gomez gekocht maar die heeft heel goed voorzetten (17) in welke systeem moet ik hem uitspelen ? Ik heb 2 wingers die een zeker basisplaats hebben (van heerden en daerden)

[/quote

Geplaatst
  • Auteur

Hij verschlt qua stats per game, dus misschien moet je even een screen van hem posten.

Geplaatst

Ik speel voor het eerst LLM, alleen.. kheb maar 75 k te besteden, hoe komen jullie meestal aan versterkingen? allemaal lenen? want de gene zonder contract aan het begin noem ik geen versterkingen..

Geplaatst

Ik speel voor het eerst LLM, alleen.. kheb maar 75 k te besteden, hoe komen jullie meestal aan versterkingen? allemaal lenen? want de gene zonder contract aan het begin noem ik geen versterkingen..

Hoezo niet, als je goed zoekt zitten er vast wel spelers bij die iets leuks kunnen doen.

Anyway, welke club ben je, wel zo handig om te weten :)

Geplaatst

Hoezo niet, als je goed zoekt zitten er vast wel spelers bij die iets leuks kunnen doen.

Millwall

Geplaatst

ik speel met de ploeg San Marino in de Italiaanse serie C1/b

ik ben nog op zoek naar een goede verdediger en aanvaller. Ik heb maar 204k te besteden.

Ik mag geen spelers buiten de EU hebben.

Dus indien je een goede speler weet waarvan de kans redelijk is dat hij komt, laat het me dan weten

(ik heb trouwens de Engelse (hoogste 3div), Belgische (eerste en tweede klasse) en de Italiaanse competitie (allemaal) geselecteerd)

Geplaatst

Millwall

Milwall is toch geen LLM,

Als je de conference competitie speelt dan spreek je pas over LLM

voor Milwall zijn er genoeg leuke spelers

stuur alleen maar een scout naar de Nederlandse eerste divisie of naar de tweede klasse in Belgie;)

Geplaatst

ik speel met de ploeg San Marino in de Italiaanse serie C1/b

ik ben nog op zoek naar een goede verdediger en aanvaller. Ik heb maar 204k te besteden.

Ik mag geen spelers buiten de EU hebben.

Dus indien je een goede speler weet waarvan de kans redelijk is dat hij komt, laat het me dan weten

(ik heb trouwens de Engelse (hoogste 3div), Belgische (eerste en tweede klasse) en de Italiaanse competitie (allemaal) geselecteerd)

Marco Bertolina

Tiago Saletti

Rogier Krohne - Fc Groningen , als die in je spel zit tenminste (wil nog wel eens erg goed zijn voor lagere competities)

Maurizio Aquino - als die betaalbaar is .

Stavros Glouftsis - Spits

Dzsudzsak - Hongaarse AMC L (speel et spel in het engels , aanvallende middenvelder dus)

Anouar Bou-sfia - DC DMC

Kenny Verhoevelen - vrij grote betrouwbare verdediger

Sidi Farssi - linksback

Gabrielli

Lepoint - Spits , misschien wel betaalbaar

Van Gysel - DC , stats zien er niet best uit maar doet et toch goed bij mij in de verdediging

Thulier - jonge linksback waar mijn scout van zei dat ik alles moest doen om hem binnen te halen , doet et gewoon goed .

Werkhoven - Reserve bij NEC , kan bijna op elke plek in het veld uit de voeten .

Docourt- Jonge Keeper , deed het goed bij mij maar is verkocht door mijn voorzitter voor 1.5 miljoen omdat Go Ahead Eagles wat geldproblemen had . Goedkoop te krijgen .

Gilles De Bilde - scoort nog behoorlijk veel in lage competities en brengt een hoop ervaring met zich mee .

Hopelijk zit er wat tussen voor je , heb ze trouwens niet allemaal zelf gehad . Kijk ook even in Polen en Noorwegen , loopt altijd wel wat rond en vragen nooit zoveel salaris .

Geplaatst

Heeft iemand dan een goeie tip voor me?Het moet wel goeie targetman voor Huntelaar hebben.Welke Targetman vinden jullie dan beste?

Zoals Cristiano Lucarelli of Tim Cahill?Zijn ze wel juiste spelers voor mijn tactiek 4-1-3-2-1?

Geplaatst

Jan Koller, erg oud maar wel een geweldige kopper die de bal bij zich houdt. en goedkoop!!!

Probeer anders Crouch...

Geplaatst

Jan Koller, erg oud maar wel een geweldige kopper die de bal bij zich houdt. en goedkoop!!!

Probeer anders Crouch...

Ja,maar ik heb liever spelers die tussen 25 en 28 jaar oud hebben.Hij moet ook geschikste speler voor Ajax..

Crouch is niet snel genoeg voor mijn tactiek die hoge tempo heeft.

Geplaatst

Salvatore Foti heer en meester in de lucht, makkelijk te krijgen maar alleen 18 jaar :S en hij is niet heel snel maar wel gevaarlijk

Geplaatst

Iemand nog een MC voor West Ham United? :)

Ik heb een transferbudget van 900.000 euro.

Als het kan wel iemand voor in de basis elf :P

Geplaatst

Dan Guthrie van Liverpool is denk wel wat.

Nog maar 19 jaar en als redelijk goed.

Geplaatst

900.000

en dan een basisispeler?

das wel erg veel gevraagd maar je zou deze kunnen proberen:

Jefrrey Bruma

Rivera

Herrera

Geplaatst

Iemand nog een MC voor West Ham United? :)

Ik heb een transferbudget van 900.000 euro.

Als het kan wel iemand voor in de basis elf :P

Tomasz Sokolowski van Lyn in noorwegen .

Kilian Overmeire van lokeren , of die ook premiership aan kan ....?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]