Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik ben net een carriere met AC Milan begonnen. Weet iemand wat leuke talentjes? Want mijn team is al redelijk oud en heeft NU nog niet echt versterking nodig maar over 2 jaar wel.

check ff de jonge talenten topic

daar staan er zat:checkit:

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben juist begonnen met HSV en nu ben ik op zoek naar jonge spelers/talenten.

Max. leeftijd: 23 à 24 jaar

Positie: maakt niet uit

Max. budget: heb in totaal 15 miljoen

Nationaliteit: liefst Duits

Geplaatst
Bale is één van de beste linksbacks in het spel (voor de toekomst, zonder regens) Daar heb je geen screen voor nodig

Mijn scouts (ik ben Charlton) vonden Bale niet zo geweldig, ik heb hem dus uiteindelijk niet gekocht.

Geplaatst
Bale is één van de beste linksbacks in het spel (voor de toekomst, zonder regens) Daar heb je geen screen voor nodig

Mijn scouts (ik ben Charlton) vonden Bale niet zo geweldig, ik heb hem dus uiteindelijk niet gekocht.

Neem andere scouts :P

Geplaatst

Ik ben begonnen met RSCA en ik zoek een rechtsback die in het niveau van de eerste klasse aan kan. Hij zou ook nog wat groei potentieel moeten hebben. Hij mag maximaal 2.000.000 kosten. Ik zou jullie dankbaar zijn moesten jullie een goeie versterking kennen voor mij.

Geplaatst

Ik vind Romaric niet goed genoeg voor Milan. Vind hem wel een versterking voor ploegen in de subtop van de grote competities...

Geplaatst
Als jullie een speler niet meer willen hoe geven jullie hem dan een vrije transfer ? Eerst onderling overleg of gewoon direct vrije transfer.

Dit wil een speler vaak niet. Als ik echt een speler heb die superslecht is en nooit speelt probeer ik wel eens: direct vrije transfer. Heel af en toe wil hij dat dan wel, maar vaak niet.

Geplaatst

Neem andere scouts :P

Idd.. Bij Barcelona zou qua talent beter zijn dan Zambrotta.. Dus dat word gewoon de beste linksback;)

Geplaatst

Iemand nog goede jonge goedkope Nedelrandse talenten? Ben Ajax seizoen 2

Geplaatst

Barazite (Arsenal), Maguirre (Den Bosch), Huisman de Jong (Heerenveen), Ofrany (VVV), Zeefuik (PSV)...

Geplaatst

Iemand een goede Linksbuiten?

mijn club: Fc Kobenhavn (Denemarken)

3,5 miljoen mag die kosten

12,000 salaris.

Geplaatst

Triguinho van São Caetano, hij kostte mij 2 miljoen met Internacional

Geplaatst

Goossens van Ajax,

word een wereldtopper, dus of die naar jou club wil komen en of ajax hem wil laten gaan is de vraag, maar hij word zeker een goede

greetz

Geplaatst

Iemand hier ervaring mee met Heerenveen?

Afonso Alves - E. Jonhsen

Adu - Pranjic - Bosvelt - Yildrim

Drost - Hanson - Donk - Zuiverloon

Enyeama

Geplaatst

Ben Feyenoord, eerste seizoen, transferbudget van 15 miljoen.

Speel met Data update XII ( met Makaay en Gio ) en zoek een vm die als back up moet fungeren voor Van Bronckhorst en over 2 jaar zijn taken moet overnemen, De Jong komt niet, en Schaars is té duur.

Ook zoek ik nog een spits, die als back up moet fungeren, deze speler moet evenals de vm Nederlands zijn. Maceo Rigters ben ik mee bezig, iemand nog tips?

Geplaatst

als verdedigende middelvelder zou ik voor Fellaini of Sunny gaan,

zijn toppers in wording, vooral Fellaini, was in mijn ajax game binnen 1 seizoen 8miljoen waar, en was toen pas 20. Fellaini is weliswaar geen nederlanders maar hij is wel een van de beste VM in mijn game

en als spits zou ik geen rigters nemen, is niet zo goed tog ???

ik zou Ofrany halen, word een aardige spits hoor, vooral voor feyenoord :P

Geplaatst

Fellaini heb ik in het begin al geprobeerd, is richting Fiorentina gegaan :( Nigel de Jong heb ik geprobeerd, vroeg teveel salaris voor een back-up vond ik. Schaars was te duur. Iemand nog verdere tips? Ofrany ga ik proberen. Alvast bedankt ;)!

Geplaatst

Ik ben met Manchester United, ik heb nog maar 7 miljoen transfergeld. Weet iemand een goede spits die direct het niveau aankan en onder de 7 miljoen kost? Ik zat te kijken naar Liedson , Inzaghi maar das toch een andere prijsklasse.

Geplaatst

Inmiddels is Rachid Ofrany gepresenteerd als nieuwe spits bij Feyenoord, hij tekent een 5 jarig contract ter waarde van 65.000 per jaar, hij komt over voor een bedrag van 1.7 miljoen. Hierdoor blijft er nog zo'n 14 miljoen over voor een Jonge Nederlandse verdedigende middenvelder, maar het liefst besteed ik niet meer als 5 miljoen aan hem, iemand nog ideeën?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]