Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

tsja dan word het lastig, want de beste VM spelen, naar mijn mening bij Ajax, namelijk Maduro, Anita, Heitinga(weliswaar met een beetje training)

of probeer Kivivu van NEC of Sno van Celtic

zijn ook degelijke VMs

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik heb besloten om Kivuvu te proberen, nu ben ik nog op zoek naar een extra jonge Nederlandse rcb voor maximaal 3.5 miljoen euro Iemand tips?

Geplaatst

is helaas te duur,

ik heb hem in begin jaar 2 al met moeite los kunnen weken voor 8.5 miljoen

maarja hij is inmiddels wel standaard de rechtsback van het nederlands elftal en mijn team,

en voor de rest kan ik ff op geen goede komen

Geplaatst
Ik heb besloten om Kivuvu te proberen, nu ben ik nog op zoek naar een extra jonge Nederlandse rcb voor maximaal 3.5 miljoen euro Iemand tips?

Misschien paul verhaegh van vitesse, of frank van der struik van willem II.

Zou iemand voor mij nog een aardige spits weten voor bij man utd en mag rond de 25 miljoen kosten?!

Geplaatst

tsja welke spits is niet aardig voor man utd

probeer huntelaar, torres enz

beetje onderhandelen en het komt goed;)

Geplaatst

Hij is bij mij eind juni 2009 gestopt. Ik wilde hem nog een jaar erbij, maar dat wilde die uiteindelijk niet.

Geplaatst
Hij is bij mij eind juni 2009 gestopt. Ik wilde hem nog een jaar erbij, maar dat wilde die uiteindelijk niet.

Ok bedankt dan weet ik ook dat ik een nieuwe keeper moet gaan aanschaffen

Geplaatst

Jürgen Colin, of is die te oud?

Geplaatst

Weet iemadn een goede spits voor Feyenoord? Mario Gomez geeft wel assists maar heeft 4 goals uit 21 duels Makaay 0 uiit 14 (scoorde 33 in seizoen 1 :s)

Slory 6 uit 18

Iemand een sugestie?

Een spits die in 4-4-2 minimaal 20 goals dient te maken. Geen hUntelaar.

Geplaatst
Weet iemadn een goede spits voor Feyenoord? Mario Gomez geeft wel assists maar heeft 4 goals uit 21 duels Makaay 0 uiit 14 (scoorde 33 in seizoen 1 :s)

Slory 6 uit 18

Iemand een sugestie?

Een spits die in 4-4-2 minimaal 20 goals dient te maken. Geen hUntelaar.

Wat is je budget wat je ervoor wil uitgeven?

Geplaatst

Je kan ook instructies geven voor je andere spits om Makaay te dienen... Makaay heeft echt wel scorend vermogen dus je moet gewoon instructies aanpassen en Makaay dieper zette en die Mario Gomez er omheen laten lopen ofzo (ken Gomez niet echt)

Kost je niet eens geld ;)

Geplaatst

Mijn budgest is 23 miljoen eerst 43, maar Dick van der Well (voorzitter) vind t nodig om een Spaanse verdediger van Betis te halen die naar mijn inziens 5 miljoen waard is. Daarbij heb ik al te veel verdedigers, maar goed. 23 miljoen dus...... Makaay krijgt er niks meer in, mist zelfs pennalty's. Ik heb zijn contract dan dus ook een jaar verkort, nog een reden voor die spits. (Makaay moet het avn zijn snelheid hebben en die was eerst 19, maar nu 9)

Geplaatst

Misschien kan je Alan Smith van Man utd proberen is ook wel aardig, en anders zou je ook Eduardo (kroaat) van Dinamo is niet duur maar ramt ze er wel in!

Geplaatst

Die lukas of lucas (weet niet of het met een k of c is) waar in een ander topic ook zon screen stond toen die was uitgegroeid tot een topper, bij welke club zit die als die nog jong is dus in het begin van het spel?

Was volgensmij een CV

Geplaatst
Die lukas of lucas (weet niet of het met een k of c is) waar in een ander topic ook zon screen stond toen die was uitgegroeid tot een topper, bij welke club zit die als die nog jong is dus in het begin van het spel?

Was volgensmij een CV

Gremio
Geplaatst

Was volgensmij een CV

Gremio

ok bedankt :)

Geplaatst

Leyrielton

Vanden Borre (lekker standaard maar een topper)

Elder Granja (Ajax CL winst bij mij rechtsback)

Geplaatst
Leyrielton

Vanden Borre (lekker standaard maar een topper)

Elder Granja (Ajax CL winst bij mij rechtsback)

Ok bedankt zal is even kijken :)

Geplaatst

een vraagje ik wil bij editor eduardo da silva van zagreb naar arsenal doen, ook in real life, maar ik kan hem niet vinden( weet iemand hoe dit komt)

Geplaatst
een vraagje ik wil bij editor eduardo da silva van zagreb naar arsenal doen, ook in real life, maar ik kan hem niet vinden( weet iemand hoe dit komt)

Gewoon eduardo intypen en niet da silva erachter.

Of je gaat naar Dinamo Zagreb > Selectie > selecteer eduardo en instellen maar ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]