Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

kan het zijn dat als je je talenten uithuurt aan clubs ze niet beter worden?

Terry dixon had ik uitgeleend en hij is nu terug. Bij zijn trainingoverzicht is er enkel de maand dat hij bij mij is evolutie, de 11 maanden daarvoor bleef de lijn vlak

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben op dit moment de coach van Willem ll. Eerste seizoen de 11e plaats behaald mede dankzij het goede spel van o.a Ibrahim Kargbo.

Nu in Juli wil kargbo een transfer naar een grotere club omdat Wll zijn ambities niet waar kan maken. Ik wil hem deze kans natuurlijk gunnen maar wil wel een mooie prijs voor hem hebben. de vraag is alleen wat denkn jullie dat ik moet vragen voor hem. hieronder de stats en andere belangrijke dingen.

Zit nu op 1 July 2007

Naam: Ibrahim Kargbo

Leeftijd: 25

Positie: DRLC, DM

Waarde: €800,000

Contract: tot 2009

aantal gespeelde wedstrijden: 32

Gemiddelde rating: 6.91

Stats:

kargboww1.jpg

Geplaatst

Ik denk dat je ongeveer 1,5 tot 2 miljoen voor hem moet vragen, veel meer zal, je er toch niet voor krijgen ;)

Geplaatst

Weet iemand een MC voor fc Khimki? Of met andere woorden, een speler die maximaal 250k is en die naar een club uit de Russische Eredivisie (Premjer-Liga) fc Khimki is favoriet om te degraderen, dus niet veel spelers willen komen. Leeftijd moet niet hoger zijn dan 29/30.

Geplaatst
Weet iemand een MC voor fc Khimki? Of met andere woorden, een speler die maximaal 250k is en die naar een club uit de Russische Eredivisie (Premjer-Liga) fc Khimki is favoriet om te degraderen, dus niet veel spelers willen komen. Leeftijd moet niet hoger zijn dan 29/30.

Misschien Jose sosa, (misschien even kijken naar transfervrije spelers)

Spelers uit de jeugd lenen van wat grotere clubs

Geplaatst

Weet iemand een goede linksback voor Omniworld, mag ongeveer 100.000 euro kosten.

Ik zit aan het begin van het eerste seizoen.

Geplaatst
Weet iemand een goede linksback voor Omniworld, mag ongeveer 100.000 euro kosten.

Ik zit aan het begin van het eerste seizoen.

Probeer SLijngard te kopen of te huren, wordt wel moeilijk denk ik. Maar die groeit na 2 seizoenen echt uit tot een topper.

Pawel Golanski is ook er goed, maar die is rond de 500k. Maar wie weet kan je leuk dealtje afsluiten.

Marijn Sterk van Ajax? Cristian Ansaldi? En anders moet je echt even via zoekoptie zoeken, want ik weet niet veel spelers voor linksback positie voor 100k. En anders kan je specifiek scouten, en anders kan je zelf zoeken in Chilli, Colombia etc.

Oja: Mark Reynolds van Motherwell. Die is erg goed. Ik zou daar eens goed naar kijken. Daar lopen wel meer goede verdedigers, en middenvelder Brian Kerr.

Weet iemand voor Fc Khimki (degredatie kandidaat van Premjer-Liga) Een centrale verdediger? Ik had er een aantal op oog, maar niemand wou komen. Weet iemand toevallig nog eentje?

Geplaatst

Ik heb bij Liverpool alles dubbelbezet behalve een positie en dat is de centrale middenvelderspositie waar ik er maar 3 heb maar het liefst heb ik er 4

Iemand een idee wat ik voor 7,330,000 dus zeg maar 7.25 miljoen eurie's afgerond?

Geplaatst
leonardo van shakthar

Is die een beetje Liverpool waardig? Of stand-in waardig op dit niveau? Ik zit overigens in 2008/2009. Sorry maar dat was ik straks vergeten.

Geplaatst

Dani Alves?? aan het begin te halen voor, volgens mij, 20 Miljoen maar later wordt hij veel duurder

Geplaatst

Ik ben net begonnen met RKC en ben nog opzoek naar een betrouwbare verdediger. Ik heb 600.000 in kas. iemand die een goeie tip heeft ?

Alvast bedankt !

Edit : inmiddels 950.000 in kas

Geplaatst

Pavyluchek misschien? ik spel het waarschijnlijk verkeerd maar anders moet je de zoekfunctie gebruiken. naitionaliteit:wit-Rus.lentgte ergens tussen de 1.90 en 1.96 en positie centrale verdediger/linksback/vlugelverdediger.

Nu mijn vragag. Ik ben met Feyenoord en dek dat ik in de breedte niet genoeg heb voor het komende seizoen denk ik. Hier de selectie (getypt, heb geen zit om te screenen):

Theo van Dam (doelman)

Jeroen Mulder (doelman)

Maarten Verweij (doelman)

Paul Afrikan (Libero/Centrale verdediger) (verhuurd maar kan worden teruggeroepen)

Theo Jurgens (rechtback/centrale verdediger)

Wim Mutsaers (VC)

Khalid Boulahrouz (centrale verdediger, in nood vr of vmc)

Fabio (centrale verdediger) (verhuurd met terugroepclausule)

Koen Gerards (centrale verdediger/verdedigende middevelder, in nood MC)

Mohammed Jibrin (rechts/linksback, in nood centraal)

Royston Drenthe (hele linkerflank)

John Jong (zonder de): (VM, kan evt ook op MC en AMC)

Gomes Da Costa (MC)

Carlo Schouwenaar (MC, in nood VM)

Shuki Ben-Hemo (MC/AMC)

Marco Gehring (AMR, rechtsbuiten dus)

Roger Vaessen (AMR+S)

Molina (AMR/C/AC)

Ilian Dinev (AML/C, AC)

Bob Roest (AML/S)

Braathen (S) (pinchitter)

Broekhuizen (S) (als het goed is wordt hij verhuurd)

Van Gils (S)

Waar moet ik me in de breedte nog versterken? want ik heb een relatief kleine A selectie. Ik wou een 4-3-3 gaan spelen met de punt naar achter, en een AML en AMR met looplijnen naar voren. Dit zou in de basisopsteling moeten worden:

-------------------------------Van Dam--------------------------

---T. Jurgens--------K. Boulahrouz-------K. Gerards----R. Drenthe-

---------------------------------J. Jong--------------------------

------------------C. Schouwenaa--------G. Da Silva---------------

--------Molina-----------------------------------------Roest/Dinev-

---------------------------------Van Gils--------------------------

Waar moet ik ik me in de breedte versterken? Geld is gen probleem dus noem de posities maar die in de breedte versterkt moeten worden aar jouw mening. Thanks.

Geplaatst

Rechtsback, verdedigende middenvelder.

Geplaatst

Ik heb momenteel 3 mogelijke nieuwe middenvelders op de korrel voor Liverpool waar ik een bod op heb gedaan alleen zou ik in godsnaam niet weten wie ik zou moeten halen:

Montolivo voor op links en dat Luis Garcia doorschuift naar centraal/bankzitter.

Carlos Alberto rechtstreeks om het gat centraal op te vullen voor ik alles dubbel bezet heb.

Damien Duff en dan zie Montolivo.

Wat zouden jullie doen? Ik kan het allemaal betalen hoewel het soms zo is dat ik 1 mille overhoudt maar het geld is er om uit te geven en mocht ik mijn keeper of wat ook verkopen dan vraag ik gewoon zoveel dat ik Akinfeev of Ustari kan binnenhalen.

Geplaatst

Ik zou persoonlijk vooor Montolivio gaan, Carlos Alberto vind ik niet bij Liverpool passen en Duff is binnen 4 jaar over de datum. Zou zou ik het iig doen.

Geplaatst

Sluit me aan bij koenman, Montolivio past veel beter bij Liverpool en elke transfer die Garcia op de bank doet belanden is een goede :D

Hoeveel geld kosten die 3 transfers dan?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]