Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Weet iemand hier een topverdediger voor Valencia 2011/2012 ? :D

ik moet dat team een beetje verjongen want het zit vol 30+. Dus graag een speler tussen de 19 t/m 25 jaar. :)

Geplaatst

Micah Richards is echt een goede. Speelt in het begin van het spel bij man city ;)

Geplaatst
Micah Richards is echt een goede. Speelt in het begin van het spel bij man city ;)

de scout zegt: in geval van nood kopen :cab: weet je misschien nog iemand? (y) ;sm;

Geplaatst

Hallo,

Ik ben Feyenoord ik zoek een Rechtsback maximale prijs is 9 miljoen en zit in seizoen 2

Geplaatst

Ja maar weet je wat zo jammer is, Rathinho is eerst echt een super speler, maar als je hem nie koopt in seizoen 2006/2007 of 1 a 2 jaar later is hij niks meer :S. Ik zit in seizoen 2011/2012 en nu is hij bagger, toch jammer vind ik dat.

Geplaatst

Vreemd, bij mij is hij nog fantastisch in 2017/2018. Alleen speelt hij wel bij Boavista. Maar daar is hij eigenlijk veel te goed voor. Maar Ratinho is zeker een aanrader ja. Als je een Nederlander wil is Robbie Wielaert een goede, howel minder jong en dynamisch. Zuiverloon is ook wel goed, maar heeft geen voorzet.

Edit:misschien past dit beter in helpdesk, maar als ik bij mijn spelers naar trainig>overzicht ga zijn ze alemaal ontevreden over gebrek aan psysical coah. Wat houdt dit in? De fysieke trainingen hebben ze gewoon op gemiddeld.

Geplaatst
Sluit me aan bij koenman, Montolivio past veel beter bij Liverpool en elke transfer die Garcia op de bank doet belanden is een goede :D

Hoeveel geld kosten die 3 transfers dan?

Duff had een akkoord met mij maar die deal heb ik eigenlijk direct afgeblazen omdat die te oud wordt voor het spel volgens jullie en dat is zonde.

Hamburger SV dat vraagt een kleine 8 miljoen voor Carlos Alberto hoewel zij alleen maar omhoog blijven gaan(ik kijk steeds hoeveel ik rechtstreeks betaal en hoeveel over maanden maar de prijs wordt dan steeds hoger gemaakt door Hamburger SV omdat ik op hetzelfde bedrag blijf en dat wilde zij er ook voor, heel vreemd dus allemaal)!

Montolivo die zal me ongeveer 6.75 miljoen gaan kosten in een keer maar als je het geld hebt moet je het ook uitgeven naar mijn mening zeg ik heel eerlijk. Het mooiste is nog wel dat ze allemaal op 1 januari komen hoewel Montolivo door Chelsea verhuurd is aan Westerlo wat me dus met Hitzlsperger eerder niet lukte omdat die pas op 1 juli kon komen en ik heb een directe versterking nodig!

Geplaatst

Wel fijn dat je dat even heel eerlijk zegt :)

Geplaatst

Over de rechtsback, ik zoek het liefst iemand van écht topniveau die naar Feyenoord moet komen. Hij moet even veel kwaliteit hebben als de rest van mn verdediging:

LB: Van Bronckhorst/De Cler

CB: Mathijsen

CB: Hofland

RB: ?

Ik heb al geprobeerd Ooijer, daar ben ik mee aan het onderhandelen en gaat goed, maar weet niet of die aankoop verstandig is.

Pasanen wordt waarschijnlijk te duur.

Ratinho vind ik zo'n standaard braziliaantje

Wielaert is naar mijn mening niks beters als de rest van m'n rechtsbacks ( Greene, Tiendalli, Lucius ).

Zuiverloon is te duur ( 11 miljoen )

Vanden Borre heb ik geprobeerd maar is ook te duur ( 16.5 miljoen )

zo heb ik jullie een beetje op de hoogte gehouden, iemand nog tips?

Geplaatst

Eduardo Ratinho een standaard Braziliaantje? Maakt dat uit. Koop hem gewoon, het is een garantie op succes.

Geplaatst

Lorielton is wle een goede rechtsback, echter is hij defensief vrij zwak. Cor Gillis kan ind toekomst ook een goede back worden howel hij meer een defensieve back is. Loic Abenzoar is ook een redelijke rechtsback bvoor Feyenoord. Als hij wil komen.

Geplaatst

Een doelman voor Atletico Madrid seizoen 2010-2011?? leeftijd boeit niet,alvast bedankt

Geplaatst

Als iemand een goede middelvelder nodig heeft kijk dan is bij:

Chris de Witte in het verleden heeft hij gespeeld bij PSV en FC Twente is 26 jaar jong.

Geplaatst

Ik heb inmiddels Ooijer voor een bedrag van 5.5 miljoen aan getrokken voor de rechtsback positie ( helaas begon Younes Kaboul te klagen omdat hij dacht dat ik hem voor de centrale verdediger positie haalde ) maar nu mijn volgende vraag:

Wie wordt mijn linksback? ik beschik over een waar luxe probleem; Tim de Cler en Giovanni Van Bronckhorst.

Mijn verdediging ziet er zo uit:

LB: Van Bronckhorst/De Cler??

CB: Mathijsen

CB: Hofland

RB: Ooijer

Overigens is de rest van mijn selectie compleet, dus één van de twee schuiven naar een andere positie is niet aan de orde, wat zeggen jullie? Van Bronckhorst? of De Cler?

Geplaatst

Ik denk dat Van Bronckhorst sowieso moét spelen, dus als je voor hem geen plek op het middenveld heb zou ik hem linksback zetten. Enige is wel dat je (geloof ik?) in seizoen twee zit, waardoor Gio misschien al dermate slechter is geworden dat De Cler beter zal zijn, maar dat moet je zelf bekijken.

Geplaatst

Ik zou voor de cler gaan, van Bronckhorst is vaak slecht in het 2e seizoen, omdat hij ook wat ouder wordt.

Geplaatst

Ik zit inderdaad in seizoen twee, misschien zal ik vanmiddag even screens van beide spelers posten, er is voor geen van beiden plaats op het middenveld ;)

Geplaatst

Niet echt een vraag over een speler, maar hij past hier wel denk ik.

Ik vroeg me af naar welke kwaliteiten je nou het beste kunt kijken voor een assistent. Ik kijk zelf meestal naar het beoordelen van spelers (huidige kwaliteiten en potentie). Zijn er hiernaast nog andere zaken die van belang zijn?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]