Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ben op zoek naar centrale middenvelders voor STVV (sint - truiden).

Maximum budget 4 miljoen euro.

seizoen : 2008-2009

Ik zoek ook nog een vleugelverdediger links of rechts maakt niet uit.

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Een doelman voor Atletico Madrid seizoen 2010-2011?? leeftijd boeit niet,alvast bedankt
Miguel Angel Moya, Manu, Angel Bernabe, Antonio Adan, Jose Manuel Reina
Geplaatst
  • Auteur

Nu bij Tenerife, Spaanse 1e divisie, is Jose Luis Sierra een zeer belangrijke schakel in mijn elftal. Deze AMC heeft in 23 wedstrijden 13 keer gescoort, 11 assists en een gemiddelde van 7.70. Hij is echt een technisch wonder. Tien eigenschappen op dat vlak zijn boven de 15. En op dit moment zijn er zes 19 of 20. Het probleem is alleen dat hij nu 38 jaar is....

Weet iemand nog een zeer technische AMC. Let wel, hij moet een EUROPEAAN zijn. Het liefst niet te duur en moet naar een promovendus naar de Primera División willen.

Geplaatst

Ik weet niet precies in welke prijs- en leeftijdsklasse je zoekt, maar misschien is Steven Defour een optie? Een talentje met techniek. Of zoek je een meer ervaren speler?

Geplaatst
  • Auteur

Mja, de prijsklasse weet ik nog niet echt, ik ben nog niet klaar met het eerste seizoen, nog 5 wedstrijden ofzo. Ik zoek in iedergeval iemand die al gelijk klaar is voor de basis. Het liefst iemand die ik later met winst door kan verkopen dus moet hij niet tegen het einde van de twintig lopen.

EDIT: En Sevilla heeft Defour al gekocht...

Geplaatst

in spanje moeten alle spelers een minimale ontsnapingsclausule hebben dacht ik maar ik heb al spelers gezien waarbij er geen staat. Hoe komt dit? of moeten niet alle spelers zo 1 hebben?

Geplaatst
  • Auteur

Dat zijn ze bij SI gewoon vergeten dan. Als je zelf een speler koopt moet je het wel per se doen. Dit hoort eigenlijk in de helpdesk ;)

Geplaatst

Wang Dalei, Gyan Asamoah.

Ik ben Heerenveen seizoen 1 en zoek een ervaren keeper, niet te duur, om mijn jonge keepers te begeleiden. Mag max. 500.000 kosten. Zoek ook nog een rechtsback die max. 2,5 miljoen mag kosten en max 25 jaar is :)

BVD

Geplaatst

Ik zoek goede spelers voor mijn chelsea game:

dit heb ik nodig:

-VR

-VLOT SCORENDE SPITS

-GOEDE AMC

-GOEDE LINKSEFLANKSPELER

-GOEDE RECHTSE FLANKSPELER

Geplaatst

VR: Ratinho

Vlot scorende spits: Villa (Sheva en Drogba vinden toch ook aardig de netten?)

Goede AMC: Giovani dos santos

Goede linkerflank speler: Andres Guardado

Goede Rechterflank speler: Cardenas (AMR)

Geplaatst

ik heb ner ergens gelezen hier dat je kan scouten in jeugdcompetities, zelf weet ik niet hoe dit moet heb al wat geprobeerd.

iemand die het weet ?

bvd

Geplaatst

Ik zoek goede spelers voor mijn chelsea game:

dit heb ik nodig:

-VR Eduardo Ratinho of Marcelo (Fluminense) omtrainen tot rechtsachter. Hij is tweebenig dus het zou moeten werken.

-VLOT SCORENDE SPITS Shevchenko en Drogba zouden voldoende moeten zijn. Zo niet, dan kun je altijd nog iets als Adriano halen of kiezen voor een talent als Bojan, Millan of Jo.

-GOEDE AMC Agüero, Kerlon of Anderson

-GOEDE LINKSEFLANKSPELER Robben is een prima speler hier. Joe Cole moet ook kunnen denk ik. En anders natuurlijk Freddy Adu.

-GOEDE RECHTSE FLANKSPELER Ik had hier altijd Kerlon staan (en hij deed het prima), maar Cardenas is een betere keuze denk ik.

Geplaatst
ik heb ner ergens gelezen hier dat je kan scouten in jeugdcompetities, zelf weet ik niet hoe dit moet heb al wat geprobeerd.

iemand die het weet ?

bvd

Ja, Ga naar je scout, Toevoegen, Competitie, Land waar je wil scouten, -18/-19 scouten. Dan scout je in de jeugdcompetities.

(Je kan alleen scouten in de jeugdcompetities van de landen die je hebt geladen aan het begin)

Geplaatst

Ik zoek voor Portsmouth een AMC als back-up voor Kranjcar. Het liefst een jonge speler die niet te duur is en uit kan groeien tot een goede speler. Iemand tips ?

Geplaatst

Cardenas is wel aardig,

weliswaar 4 jaar voor mijn ajax gespeeld en NOOIT een doelpunt gescoord

maar assists geven kan die wel

Geplaatst

Ik ben een game met Napoli begonnen heb rond de 2 miljoen transferbudget in eerste seizoen ben op zoek naar goedkope talentjes iemand aanraders die ik wel meteen in mijn selectie op kan nemen voornaamste plaatsen zijn MC en VC

Geplaatst
Jose luis Silva.

Hij is fysiek te zwak om meteen te spelen, maar voor de toekomst goed. Ik ben meer op zoek naar talentjes die meteen in basis kunnen. Weet dat het moeilijk is met weinig budget, maar als iemand suggestie heeft.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]