Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vraag hem lief of ie wilt gaan scoren?

Nee, even serieus. Als je de vraag zo stelt kunnen we er vrij weinig mee. Plaats eens een screentje van zijn spelersinstructies! ;)

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hier mijn vraag;

In de jeugd bij Feyenoord bij mij loopt een getalenteerde voetballer rond ( Nahuel Fernandez Silva ) hij is spits, 17 jaartjes oud. Máár er zit een groot smet op z'n stats; 6 voor afwerken. Hoe kan ik er voor zorgen dat die éne stat verdubbelt word in één à anderhalf jaar tijd, zónder dat de rest van de team training er onder lijdt en ook de rest van z'n stats eronder lijden?

BvD

Geplaatst
  • Auteur

Een speciale training voor hem maken waarin hij intensief trained op afwerken. Verder moet je hem naar je tweede elftal zetten en een voltijds-contract aanbieden. Zo trained hij vaker en dus ook beter dan dat hij in een jeugd-elftal zit. Ook moet je natuurlijk je trainers zo instellen dat je op iedervlak (en zeker voor afwerken in dit geval) 5 sterren hebt.

Geplaatst

Dankjewel. dan mijn volgende vraag; Ik ben Feyenoord zit in seizoen 2 en ben al druk bezig met de versterkingen voor volgend seizoen, heb al twee talentjes binnen ( Alexandre Pato en Sidnei ) en zoek een breekijzer, iemand die heel lang is en goed kan koppen, iemand die het spel kan openbreken, iemand zoals Crouch, zoals Zigic. Ik ben nu bezig met Crouch, hoop hem binnen te halen, als hij niet lukt probeer ik Zigic wel. Máár heeft iemand nog andere mensen die ik kan proberen te halen? Maximale prijs: 15 miljoen!

Geplaatst
Dankjewel. dan mijn volgende vraag; Ik ben Feyenoord zit in seizoen 2 en ben al druk bezig met de versterkingen voor volgend seizoen, heb al twee talentjes binnen ( Alexandre Pato en Sidnei ) en zoek een breekijzer, iemand die heel lang is en goed kan koppen, iemand die het spel kan openbreken, iemand zoals Crouch, zoals Zigic. Ik ben nu bezig met Crouch, hoop hem binnen te halen, als hij niet lukt probeer ik Zigic wel. Máár heeft iemand nog andere mensen die ik kan proberen te halen? Maximale prijs: 15 miljoen!

Kanu was bij mij na seizoen 1 transfervrij. Deed het in mijn derby game (Gepromoveerd naar PL) erg goed.

Geplaatst

Ik zoek een goede scorende spits voor Besiktas mag 16,5 mln kosten.

Btw het is mijn eerste seizoen daar.

Geplaatst
  • Auteur

Bianchi, Palermo, Delgado, Gaitan (kan je zo een contract aan bieden, kan je zo omtrainen naar Spits, doet het daar erg goed)

Geplaatst
Ik zoek een goede scorende spits voor Besiktas mag 16,5 mln kosten.

Btw het is mijn eerste seizoen daar.

César Delgado (Cruz Azul), Vicente Sánchez (Toluca), Hugo Rodallega (Atlas), Antonio Floro Flores (Arezzo), Eduardo (Dinamo).

Cheape spitsjes (maximaal 5 miljoen euro), die scoren als een malle. Bij de een moet je meer geduld hebben dan bij de ander, maar ze kunnen uiteindelijk allemaal topscorers worden als je ze goed gebruikt. :m:

Geplaatst
Perovic een Joegoslaaf is ook lang en een prima pichhitter

Bedoel je Marko Perovic, de 22-jarige linksbuiten van Rode Ster Belgrado, of Milan Purovic, de 21-jarige kopsterke spits van Rode Ster Belgrado? :m:

Geplaatst

Ik ben Atletico Madrid en heb nu 2 spitsen, Mista en Torres voor 2 spitsenposities. Aguero en Petrov kunnen er ook spelen maar die spelen op respectievelijk AMC en ML. Weet er iemand nog een spits voor 170K max. Doudin is al naar Siena en ik probeer nu Sheringham die waarschijnlijk wel komt. Weet iemand verder nog een spits in die prijsklasse?

Geplaatst

--------------------------------------------------------------------------------

Even een vraagje hoe wordt een speler wonderkind ik was een manager bij west-ham en toen werd adu ongeveer 2e 3e seizoen wonderkind maar het is bij mij nog nooit gelukt met de meeste namen die hier staan een wonderkind te maken bij ajax weet iemnd hier meer onver??

Geplaatst

Dat komt omdat de meeste spelers bij een club als Ajax geen wonderkind worden ;)

Geplaatst

Hallo, ik ben het broertje van degene die normaal op deze computer zit en wil dit spel ook eens doen en met m'n lievelingsclub Sparta. Maar kunnen jullie tips geven voor watvoor aankopen ik moet doen, want dit is pas mijn eerste keer

Mijn Sparta:spartasg1.th.jpg

Ik wil 4-1-2-1-2 gaan spelen, met de ruit op het middenveld dus!

Dus ik dacht eigenlijk aan nog een spits, maar zonder geld is het lastig...

En ik speel met de allernieuwste update! Pleas, geef me tips!!_O_

ps. Ik wil Rutjes en Olfers verkopen, omdat Rutjes niet goed genoeg is en Olfers z'n aflopende contract niet wil verlengen en ik daarvan dan nieuwe spelers kan halen!! Zaalman, John, wss Adeleye, Smith en Vlug zijn te huur omdat ze nog te slecht zijn en in Vlug's geval heeft hij Dissels en Slot voor zich. En miss mag ook Moreno Freire weg

Geplaatst
  • Auteur

Als je geen geld hebt voor een spits maar wel met de nieuwste update kan je deze spelers gratis aantrekken:

Jimmy Floid Hasselbaink, Ivan Kaviedes, Rodrigo Gral, Henrik Pedersen

Allen zeker goed voor Sparta als ze willen komen!

Geplaatst

Bedankt Sirkeith!!

Zelf hoop ik nog wel op wat geld voor Olfers( is 650.000 waard), Rutjes(100.000 waard) en Freire (±250.000 waard)!

Ik hoop daarmee de zielsongelukkige Tim Janssen bij RKC weg te halen!!

En verder zoek ik nog verder voor op de vleugels!!

Geplaatst

Oke bedankt en voor de rest als je mijn slectie ziet, heb ik nog een centrale verdediger nodig of een weet ik het?

Want Adeleye wordt uitgeleend en moet dus nog uit deze selectie.

En Knol kan al naar clubs als Newcastle enzo...

Geplaatst

Je moet Melvin Zaalman speelgelegenheid geven. _O_

Geplaatst

ja, maar hij is op dit moment gewoon nog 2 klasse te slecht dus wil ik hem uitlenen aan een 1e divisie club, maar op dit moment heeft alleen Ajax interesse en anders wordt hij 5e vleugelspeler en moet hij het doen met een wedstrijdje of 5/10. Maar ik ben pas een paar dagen bezig.

Deze gam is kapot dus bericht is niet meer relevant!

Geplaatst
Dat komt omdat de meeste spelers bij een club als Ajax geen wonderkind worden ;)

En waarom niet dan

Geplaatst

die zit er nog niet is geloof ik

maarja hij zal wel goed worden, zeker geen amateur :P

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]