Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

en trouwens een vraagje is het een goed idee om Vagner Love te halen met WBA ik ben gepromoveert zit in mn 2e seizoen..

• Antwoorden 2,9k
  • Weergaven 7,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ben psv, alleen alex wil weg, en is soms op geboden, maar niet vrij hoog.

en heb nog 6 dagen voor transfermarkt sluit,

alleen had ik 2 mogelijke vervangers:

Naldo:6 mil.

Wieleart: 5.5

heb 6 mil te besteden,

moet bijna even goed zijn, iemand andere spelers?

Geplaatst

Naldo is wel n goede vervanger, verder kun je eens kijken bij spelers als Burdisso, Coloccini, Dracena en Grygera.

Wielaert is absoluut niet van het kaliber Alex!

en trouwens een vraagje is het een goed idee om Vagner Love te halen met WBA ik ben gepromoveert zit in mn 2e seizoen..

Vagner Love is lang niet zo goed als Curtis Davies (neem aan dat je die nog in je selectie hebt?) maar hij is normaal wel iets beter dan bijv Paul Robinson of Neil Clement. Maw, lijkt me een goede aanwinst voor je team!

Geplaatst
  • Auteur

Cristian Alvarez, is nog beter dan Alex zelfs. Nog twee spelers die ook beter zijn: Waldo Ponce, Hangeland. Moet je allemaal wel voor minder kunnen krijgen als ze nog niet door een topclub zijn gekocht.

Geplaatst

Verdediger

Ben middlesbrough en heb nog een goede centrale verdediger nodig. Heeft iemand misschien een ideetje (max. 3 mln)?:p

Alvast bedankt!:clap:

Geplaatst

Budget: 23.21 miljoen

Positie: ML, VL, VMC, DM (Keeper)

Club: Juventus

Het is meer voor de rotatie de spelers dus gewoon goede bankzitters.

Ik speel met MU Data Update XIV dus ik zit met Juve in de Serie A.

Geplaatst

Ik heb een probleempje bij Luca Toni. In de CL heeft ie 13 goals in 5 wedstrijden en in de competitie pas 1 uit 9 duels... ik twijfel of ik hem er uit moet halen...

Geplaatst

Nou ik neem FC Barcelona, natuurlijk hebben ze een geweldig team maar ook ontzettend veel geld.. Ik zou echt niet weten wie ik zou kunnen halen als ik 33miljoen heb.

Geplaatst
Nou ik neem FC Barcelona, natuurlijk hebben ze een geweldig team maar ook ontzettend veel geld.. Ik zou echt niet weten wie ik zou kunnen halen als ik 33miljoen heb.

Waarom moet je iemand halen dan? Je hebt toch al een wereldelftal.. Spaar gewoon en koop het volgende seizoen gewoon een topper voor 50 of 60 miljoen.

Geplaatst

Ik zoek een goede ML, transferbudget is 9.5M en ik zit in 2010

Geplaatst

ben net met W.B.A. begonnen en curtis davies staat al vol in de belangstelling en gaat waarschijnlijk dus weg wie weet een juiste opvolger voor hem?? alvast bedankt

Geplaatst

Ligt eraan voor hoeveel je hem verkoopt. ;) Misschien kan je Richards halen of Felipe, Christian Zapata.

Geplaatst
Ligt eraan voor hoeveel je hem verkoopt. ;) Misschien kan je Richards halen of Felipe, Christian Zapata.

rond de 7 tot 8 miljoen zal het zijn

Geplaatst

Daar haal je Richards niet voor. Misschien kan je daarvoor Loïc Abenzoar halen. Ik weet alleen niet of die al goed is bij jou.

Geplaatst

Afhankelijk van de datum Schmoller, of misschien Onyewu, Naldo als die haalbaar is en die ene bij Roma maar niet Mexes of Chivu

Geplaatst
Budget: 23.21 miljoen

Positie: ML, VL, VMC, DM (Keeper)

Club: Juventus

Het is meer voor de rotatie de spelers dus gewoon goede bankzitters.

Ik speel met MU Data Update XIV dus ik zit met Juve in de Serie A.

bump :dance:

Geplaatst
  • Auteur

ML: Kristoffer Haestad (1.5 mil) (noor)

VL: Matias Lequi (+-4 mil) (italiaan)

VMC: Ayila Yussuf (+- 7 mil)

GK: Craig Gordon (+- 9 mil) (schot)

Zo, 4 spelers waarvan maar 1 buiten de EU.

Geplaatst
Afhankelijk van de datum Schmoller, of misschien Onyewu, Naldo als die haalbaar is en die ene bij Roma maar niet Mexes of Chivu

Ferrari? Die maakt veel te veel blunders.

Geplaatst

Heeft er iemand ervaring met D'Agostino van Udinese? Is die de 9 miljoen euro waard. Word die een goede spelverdeler (AMC)?

Geplaatst

Ik ben Leeds United, wil deze mooie club weer terug helpen naar de top:)

Ik begin daar met een transferbudget van 1,74 miljoen met een loonlast over van 14,88k p/w.

Mijn team is over het algemeen wel aardig, maar op elke positie zou ik wel wat versterkingen kunnen gebruiken. Ik heb niet echt een idee wat ik zou moeten, direct mijn budget opmaken, of kleine aankopen doen. Heeft iemand wat suggesties?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]