Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: De Oude Dame is terug in de Serie A!

Nog altijd meer dan 0 per seizoen :D

• Antwoorden 89
  • Weergaven 418
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Awards:

- Trezeguet Player Of The Year

- Van Overbeek (ik dus) Manager Of The Year

- Trezeguet Top Goalscorer Serie B (28 doelpunten)

- 7 spelers in Team Of The Year (Buffon, Boumsong, Nedved, Giannichedda, Trezeguet, Palladino en Del Piero)

Geplaatst

Zie je, je moest trezeguet er gewoon inzetten _O_ Ziet er goed uit, veel succes in de Serie A

Geplaatst

Jah Trezeguet heeft het goed gedaan. Chiellini is echt een vet groot talent toch (die linksback)

Geplaatst
  • Auteur

Ja die is niet normaal goed! Iedereen wil 'm hebben!

Geplaatst

Chielini verkopen en haal Emanuelson of Maxwell, ik ben geen Ajax fan maar dit zijn zeer goede spelers.

Geplaatst

Chielini juist houden, het is een Italiaan en hoe meer Italianen in een ploeg hoe beter, (als je in italie speeld dan)

Geplaatst
  • Auteur

Ja maar dan wordt ie weer boos omdat ie niet mag gaan! :O]:

Geplaatst
  • Auteur

SEIZOEN 2

Seizoen 2 is van start gegaan! Ben begonnen met paar rustige oefenwedstrijden die naar behoren werden gespeeld!

Heb 1 speler verkocht en 1 speler gekocht!

Verkocht: Bojinov (€10 miljoen) --> Roma

Gekocht: Mokoena (€600.000,-)

Hoop dat het dit seizoen goed gaat in de Serie A. Kampioenschap moet erin zitten!

We'll see! :checkit:

Geplaatst

Toch maar Treze'goal' erin gedaan? Zoals je werd aangeraden! En het resultaat is daar he. Speler van wereldklasse is het nl.

Geplaatst
  • Auteur

Klopt..Bojinov begon tegen te vallen. Die heb ik dus ook verkocht. Sta nu na 7 wedstrijden bovenaan de Serie A!

Geplaatst
  • Auteur

UPDATE

Seizoen 2 is ten einde en het mocht helaas niet zo zijn..ben als 5de geëindigd dat recht geeft op UEFA Cup. Ik begon het seizoen heel goed, maar de laatste 10 wedstrijden won ik bijna niets meer. Ik kreeg de traditionele "FM-dip" ;)

Hopen dat het 3de seizoen beter wordt!

Eindstand Serie A:

tabel2mu9.jpg

Geplaatst

Goede prestatie, je speelt in ieder geval weer europees voetbal dat is ook belangrijk

Geplaatst

Damn jij speelt snel 1 seizoen !

Geplaatst
  • Auteur

Haha ik ben ook weer helemaal verslaafd! :D

Geplaatst
  • Auteur

Woehoe! Feestje!

100ti3.jpg

Inmiddels staat de teller op 103 ;)

Geplaatst

wel jammer dat je steeds zo snel alles weergeeft, ik zou als ik jou was kiezen voor een andere variant, bijvoorbeeld per kwartaal, of per de helft van het seizoen. Want nu gaat het iets te snel.

Geplaatst

wel jammer dat je steeds zo snel alles weergeeft, ik zou als ik jou was kiezen voor een andere variant, bijvoorbeeld per kwartaal, of per de helft van het seizoen. Want nu gaat het iets te snel.

ja, ben ik het mee eens. Het is leuker lezen als je het iets uitgebreider doet, en idd niet zo snel :)

Geplaatst
  • Auteur

UPDATE

Crisis bij Juventus!

Er heerst een grote crisis bij de voetbalclub uit Turijn. Coach Van Overbeek ligt zwaar onder vuur in zijn 3de seizoen bij de Oude Dame.

Promoveerde hij nog soeverein in zijn 1ste seizoen, het 2de en het 3de valt zwaar tegen. Momenteel staat Juventus op een 15de plek in de Serie A, met een grote achterstand op de nummer 1 AS Roma. Vooral de spitsen laten het de laatste wedstrijden afweten. Vooral David Trezeguet (afgelopen 2 seizoen topscorer) weet het net moeilijk te vinden! Laten we hopen dat de ommekeer dichtbij is!

tabel2ea3.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Coach Juventus verzuipt in kritiek

Juventus kan op zoek naar een nieuwe coach. Naar aanhoudende kritieken van de supporters werd het bestuur gedwongen om Van Overbeek te ontslaan. Juventus bezet momenteel de 15de plaats in de Serie A en dat is véél te laag voor de topploeg uit Turijn. Van Overbeek startte zijn carriere bij Juventus met het kampioenschap in de Serie B. Het 2de seizoen eindigde hij met de ploeg op de 5de plek dat recht gaf op de UEFA Cup. Helaas vloog hij in het 1ste ronde al uit het Europees Voetbal. Ook in de competitie bleven de resultaten uit waardoor hij nu op zoek kan gaan naar een nieuwe club.

Geplaatst

Mooi verhaal, stop je nu of ga je op zoek naar een nieuwe club?

Geplaatst
  • Auteur

Juventus stelt nieuwe coach aan!

Ruud Gullit is vanochtend benoemd tot nieuwe coach van Juventus. Hij volgt hiermee Van Overbeek op die naarstig opzoek is naar een nieuwe club. De geruchten gaan dat hij zich kandidaat heeft gesteld voor het bondscoachschap van de Verenigde Staten.

Geplaatst
  • Auteur

Van Overbeek vindt nieuwe club

Voormalig coach van Juventus, Van Overbeek, heeft naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe club gevonden!

Hij verlaat Italië en gaat aan de slag in Duitsland, bij HSV. De club uit Hamburg presteerde matig onder Thomas Doll en willen een frisse wind door de selectie laten waaien. Ze hopen dat Van Overbeek hier voor kan gaan zorgen!

(ik begin hiervoor een nieuwe game, aangezien ik Duitsland niet had geselecteerd in m'n huidige game!)

Geplaatst
  • Auteur

Re: Van Juventus naar HSV Hamburg!

HSV benoemt nieuwe coach

HSV heeft een nieuwe coach gevonden in Van Overbeek! De ontslagen coach van Juventus is trots om voor HSV te gaan werken! "Ik wil hier weer succesvol worden zoals ik dat was in mijn beginjaren bij Juventus"

Selectie:

hsv1sc8.jpg

Komende transfers:

- Sherman Cardenas

- Kerlon

- Celsinho

Geplaatst
  • Auteur

Re: Van Juventus naar HSV Hamburg!

HSV eerste prijs van het seizoen binnen!

Coach Van Overbeek van HSV is het seizoen goed begonnen! Hij sleept meteen zijn eerste prijs binnen, namelijk de League Cup. Hiervoor moest hij eerst in de kwartfinale Hertha BSC uitschakelen, dit lukte met 2-1. Vervolgens werd Werder Bremen aan de kant gezet met 2-0. De finale die daarop volgde werd gespeeld tegen Bayern Munchen. Na een heel sterk begin van HSV kwam Bayern in de laatste minuten nog een beetje terug. Maar dat was niet genoeg voor de overwinning. (4-3)

finalete9.jpg

Daarnaast heb ik de 14-jarige Nicolas Millan van Colo Colo overgenomen!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]