Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Van Juventus naar HSV Hamburg!

screentje van kerlon en celsinho graag....

lekker verhaal trouwens veel suc6

• Antwoorden 89
  • Weergaven 418
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

kerlonbn5.jpg

Celsinho heb ik nog niet gekocht..

Geplaatst

veel succes, ziet er zeker goed uit!!!!

Geplaatst
  • Auteur

HSV eindigd op de vierde plek

De competitie is op zijn eind en Bayern München is wederom kampioen geworden. HSV is geëindigd op de vierde plek dat recht geeft op directe plaatsing voor het UEFA Cup toernooi. "Jammer dat we net niet in de top 3 zijn geëindigd, dat zou betekenen dat we Champions League zouden spelen volgend seizoen" aldus coach Van Overbeek van de Hamburgse club. Topscorer van de club is Boubacar Sanogo met 19 doelpunten. Timothée Atouba ma zich de koning van de assists noemen (14). HSV hoopt zich te kunnen versterken in de zomer, met name centraal in de verdediging.[/Quote]

bundesligapv8.jpg

Van der Vaart verlengd contract HSV

Rafael van der Vaart heeft zijn contract met maar liefst 5 jaar verlengd bij de club uit Hamburg. Van der Vaart stond enkele maanden geleden nog open voor een vertrek uit Hamburg. Hij voelde zich gestremd in zijn ontwikkeling en wilde naar een grotere club om daar zijn kwaliteiten beter te kunnen laten ontwikkelen. Vooral rond de transferperiode van Mokoena voelde Van Der Vaart zich onnodig bij HSV. De club heeft er nooit een geheim van gemaakt hem graag te houden. Dit is met succes afgerond, Van der Vaart zette zijn handtekening onder een 5-jarig contract dat hem tot 2012 € 2,1 miljoen per jaar gaat opleveren![/Quote]

Celsinho tekent contract HSV

Braziliaans wonderkind Celsinho heeft een 4-jarig contract getekend bij HSV Hamburg. De club bereikte de overeenstemming in de zomerstop. Celsinho heeft veel in om voor zo'n grote club te spelen[/Quote]

Van Overbeek bondscoach Australië!

De Australische bond heeft coach Van Overbeek van HSV benaderd voor het bondscoachschap van dat land. Van Overbeek voelde zich zeer vereerd met die aanbod en ging hier gewillig op in. Doel: zo goed mogelijk presteren in de Asian Nations Cup.[/Quote]

Australië vernietigd Saudi Arabië

Australië heeft zich overtuigend geplaatst voor de halve finale van de Asian Nations Cup! De Aussies wonnen met maar liefst 13-0 van de Saudies. Het bezoekersaantal in het Gelora Bung Karno stadion telde maar liefst 109.992 bezoekers!

130mz1.jpg[/Quote]

Geplaatst
  • Auteur

Saint Rick wint Asian Nations Cup

Australië heeft 't 'm geflikt! China werd met 2-1 aan de kant gezet en daardoor zijn de Aussies kampioen van de Asian Nations Cup 2007.

Een geweldige prestatie vooral omdat ze vlak voor het begin van het toernooi een nieuwe bondscoach aanstelde. Bondscoach Van Overbeek is in één klap immens populair geworden bij de bevolking van Australië en ze hopen op nog meer succes onder leiding van "Saint Rick".

Toernooi verloop:

asianxk9.jpg

[/Quote]

Geplaatst

goed man HSV + australie.... :clap:

veel succes :thumb:

Geplaatst

Mooie prestaties met HSV! Ook leuk dat je het meteeen goed doet met Australië. Alleen de echte toplanden moeten natuurlijk nog komen. :) Veel succes verder!

Geplaatst

Hoe kan een speler van Saudi Arabie twee keer rood krijgen?:cab:

Geplaatst
  • Auteur

Hahaha dat was mij nog niet eens opgevallen! :D

Misschien 2 spelers met dezelfde naam? Je weet het nooit daar in Saudi Arabie ;)

Zal het eens even nakijken!

/edit: ja dus, 2 spelers met dezelfde naam! :-D

Geplaatst

Je draait lekker met Australie en HSV.

Whaha 2 spelers met dezelfde naam:P, hoezo toeval.

Wanneer is je volgende toernooi eigenlijk met Australie dan? Het WK of komt er nog daarvoor iets?

Geplaatst
  • Auteur

Ik denk dat het WK het volgende is. Weet ik niet zeker..staan nu 2 friendlies op het programma. O.a. tegen Brazilië.

Geplaatst

Ik denk dat het WK het volgende is. Weet ik niet zeker..staan nu 2 friendlies op het programma. O.a. tegen Brazilië.

goeie test voor WK maar wie is die andere ploeg dan? voor vriendschappelijk

Geplaatst
  • Auteur

Servië Montenegro

Geplaatst

Hier Spuit 11

Hey,

Ik kom er misschien wel heel laat mee, maar ik zat je novellebundel door te lezen en ik heb het zelfde probleem gehad met juve.

Eerste seizoen: Probleemloos promoveren, Trezeguet topscorder gevolgd door Iaquinta (super aankoop) en bonijov.

2e Seizoen: Kampieon Serie A, 2e ronde uitgeschakeld Uefa cup en uitgeschakeld beker(Stom)

3e Seizoen: Toch Champions legeau, daar gaat het heel goed. 1e in groepsfase met Celtic, PSV en shaktar.

Maar dan de competitie,

Spitsen willen niet scoren, verdedigers slapjes, resultaat 11e positie 1 December 2008

Nu 1feb 2009 gaat het al iets beter maar nog nie super.

Iaquinta Doet het super

2e seizoen mokoena gekocht voor 1,2milj=> Nu 12,5 Miljoen waard. Doet het super.

Bojinov doet het goed voor jonge spits

en trezegoal is gwoon super.

Net gekocht als vervanger van balzeretti => Marcello voor 15Milj van fenerbache.

Maar ik begin te zievere dus Suc6 verder.

Geplaatst

Hey,

Ik kom er misschien wel heel laat mee, maar ik zat je novellebundel door te lezen en ik heb het zelfde probleem gehad met juve.

Eerste seizoen: Probleemloos promoveren, Trezeguet topscorder gevolgd door Iaquinta (super aankoop) en bonijov.

2e Seizoen: Kampieon Serie A, 2e ronde uitgeschakeld Uefa cup en uitgeschakeld beker(Stom)

3e Seizoen: Toch Champions legeau, daar gaat het heel goed. 1e in groepsfase met Celtic, PSV en shaktar.

Maar dan de competitie,

Spitsen willen niet scoren, verdedigers slapjes, resultaat 11e positie 1 December 2008

Nu 1feb 2009 gaat het al iets beter maar nog nie super.

Iaquinta Doet het super

2e seizoen mokoena gekocht voor 1,2milj=> Nu 12,5 Miljoen waard. Doet het super.

Bojinov doet het goed voor jonge spits

en trezegoal is gwoon super.

Net gekocht als vervanger van balzeretti => Marcello voor 15Milj van fenerbache.

Maar ik begin te zievere dus Suc6 verder.

al weet je dat je laat ben gewoon niet reageren

Geplaatst

Achja, laat hem ;)

Die titel doet me trouwens wel denken aan die Europacup 1 Finale, Juventus-HSV :-D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]