Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5k
  • Weergaven 177,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Maandag om 06:00 vertrokken we naar Kalkar, om 08:00 stonden we in de regen/kou te wachten in de rij om je aan te melden. Dat was op dag één echt waardeloos geregeld. Letterlijk maar twee man die alle

• Nieuwe shirts, nieuwe sponsoren en ik ga naar de Q-school in Duitsland, begin januari

• Die Duitser Is ook dagwinnaar geworden.   Ik typ vrijdag even een samenvatting 

Geplaatst

Roland Scholten. :r:r Wat een kerel is dat dan haha. Zeikt Taylor finaal af. :mrgy: Die lach van hem ook, heerlijk.

Edit:

"Ook Jelle is een rund, als hij met vuurwerk stunt." :r:r Hou op.

Geplaatst
Roland Scholten. :r:r Wat een kerel is dat dan haha. Zeikt Taylor finaal af. :mrgy: Die lach van hem ook, heerlijk.

Nu vind ik het niet zo'n probleem om Taylor af te zeiken, naar en verwaand mannetje ;e

Geplaatst
Graag gedaan.

[MENTION=3718]Denny[/MENTION]; Als we Roland binnenkort als toeschouwer zien bij Roland Garros of Wimbledon weten we genoeg

Ze is getrouwd he, althans zoiets dacht ik (een keer of 20) gehoord te hebben. ;c

Geplaatst

Twee wereldpartijen gezien gisteren en vandaag. De weg naar de halve finale ligt open voor Jelle.

Geplaatst
  • Auteur
Ik heb net volgens mij het hele huis wakker geschreeuwd :r

Maak daar maar de buurt van. Goddomme wat lekker.

En Roland _O_ Die maakt zo'n avond nog mooier hè, wat een geweldenaar.

Geplaatst

Nu al zin in die kwartfinales, wat een topwedstrijden gaan dat worden. Jammer dat 1 januari hier altijd een familiedag is. Dat wordt dus alles opnemen en hopen dat ik de uitslagen nergens per ongeluk tegenkom.

Geplaatst
Nu al zin in die kwartfinales, wat een topwedstrijden gaan dat worden. Jammer dat 1 januari hier altijd een familiedag is. Dat wordt dus alles opnemen en hopen dat ik de uitslagen nergens per ongeluk tegenkom.

Mission impossible :P

Geplaatst
  • Auteur

Ik blijf dusdanig lang in mijn bed liggen zodat m'n ouders al zijn vertrokken hoor, mooi niet dat ik tijdens die wedstrijden naar familie ga.

Geplaatst
  • Auteur

[twitter]682348922656931842[/twitter]

Godver :r:r:r Wat een topbaan hebben die mannen joh. Die Arjan ook. Alle wedstrijden in de zaal volgen, na afloop ouwehoeren met de darters, geld ontvangen. Heerlijk man.

Geplaatst
Mission impossible :P

Laatst zelfs een keer met een wedstrijd van Feyenoord gelukt, dus dan moet dit ook goedkomen. ;)

Ik blijf dusdanig lang in mijn bed liggen zodat m'n ouders al zijn vertrokken hoor, mooi niet dat ik tijdens die wedstrijden naar familie ga.

Ja wij gaan altijd pas laat in de middag weg, dus dat gaat hem niet worden helaas. Maar goed, kan dan wel de eerste partij zien hopelijk.

1 januari is trouwens de enige dag in het jaar dat ik altijd mee ga. Verjaardagen sla ik altijd over, dus ik moet wel eigenlijk. ;c

Geplaatst

Godver, geniale partij gemist dus ;e. Ff terug kijken dan maar straks.

Anyway, doei Taylor! _O_ Dit maakt het verlies van MvG weer helemaal goed. Zijn we ook weer van die kwal af.

Het zou het leukste zijn als Anderson en Lewis ook nog ergens verliezen en er een nieuwe WK komt :D.

Geplaatst

Frank en Jacques, you da real MVP :shhh: Steken Maarten en Herbert elke dag weer naar de kroon.

Geplaatst

2 heerlijke wedstrijden hoor gisteren. Wat een verschil in blijdschap trouwens tussen Barney en Klaasen, die laatste zie ik verder komen dan Raymond.

Geplaatst

Alles maar terugkijken vandaag :mrg:

Winnaar van Norris-Klaasen zou zomaar in de PL terecht kunnen komen. Zullen ook nog harde noten over moeten worden gekraakt.