Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
4 uur geleden zei Satyr:

Voor elk toernooi 6 of 8 spelers. Maximaal drie uit de top 8

Ik vind het prima. Wat vind de rest?

• Antwoorden 5k
  • Weergaven 177,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Maandag om 06:00 vertrokken we naar Kalkar, om 08:00 stonden we in de regen/kou te wachten in de rij om je aan te melden. Dat was op dag één echt waardeloos geregeld. Letterlijk maar twee man die alle

• Nieuwe shirts, nieuwe sponsoren en ik ga naar de Q-school in Duitsland, begin januari

• Die Duitser Is ook dagwinnaar geworden.   Ik typ vrijdag even een samenvatting 

Geplaatst

Toernooi 1, 

Bij de laatste 32, 3 mensen uit de EU q school

Bij de laatste 16, 2

Bij de laatste 8, geen

Zegt ook wel iets, niet alleen dat de UK deelnemers minder hoeven te reizen want in de eerdere rondes zie ik ook vrij veel Europeanen.

Geplaatst

Gisteren een trainingsavondje gehad met 6 man. Poule van 6, iedereen een keer tegen elkaar en de beste vier naar de halve finale. Beste van 9 legs steeds. Ik won in de poule 4x en werd tweede. Ging best aardig, maar in de halve finale ging het echt los. Ik kom 3-2 achter, maar pak daarna drie legs op rij in 12, 13 en 14 darts. Win dus met 5-3. In de finale begin ik met 14, 11, 15 en win uiteindelijk met 4-3 (was al laat, waren er wel klaar mee)

6 shortlegs op rij, dat is echt een absoluut record. 115,40 gemiddeld in die 6 legs, zonder een 180 erbij trouwens

125,25 (12) 140, 140, 139 --> T18, S14, D7

115,61 (13) 140, 140, 140, 50 --> D16

107,36 (14) 137, 136, 128, 60 --> S20, D10

107,36 (14) 100, 140, 140, 105 --> S8, D4

136.64 (11) 140, 140, 139 --> T18, D14

100,20 (15) 100, 100, 100, 105 --> T20, x, D18

bewerkt door Satyr

Geplaatst

Ideetje voor voorspelspel:

Iedereen kiest per maand 10 darters. Het prijzengeld telt als punten.

Iedereen kiest maximaal 2 spelers top 4, prijzengeld gaat met factor 1 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 2 spelers 5-8, prijzengeld gaat met factor 1,5 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 2 spelers 9-16, prijzengeld gaat met factor 2 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 4 spelers 17-32, prijzengeld gaat met factor 3 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 4 spelers 33-64, prijzengeld gaat met factor 4 voor de puntentelling

Er is geen Max aantal spelers van 65 en hoger, prijzengeld gaat met factor 5 voor de puntentelling

Zoiets? Ik zal dan steeds overzicht maken van de toernooien die meetellen. Ideetje?

Geplaatst
41 minuten geleden zei timpy00:

Ideetje voor voorspelspel:

Iedereen kiest per maand 10 darters. Het prijzengeld telt als punten.

Iedereen kiest maximaal 2 spelers top 4, prijzengeld gaat met factor 1 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 2 spelers 5-8, prijzengeld gaat met factor 1,5 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 2 spelers 9-16, prijzengeld gaat met factor 2 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 4 spelers 17-32, prijzengeld gaat met factor 3 voor de puntentelling

Iedereen kiest maximaal 4 spelers 33-64, prijzengeld gaat met factor 4 voor de puntentelling

Er is geen Max aantal spelers van 65 en hoger, prijzengeld gaat met factor 5 voor de puntentelling

Zoiets? Ik zal dan steeds overzicht maken van de toernooien die meetellen. Ideetje?

Ik zou het per toernooi doen, de posities van de spelers veranderd steeds na afloop

Geplaatst
Zojuist zei Satyr:

Ik zou het per toernooi doen, de posities van de spelers veranderd steeds na afloop

Ja dus na iedere maand wisselt het en veranderd dat voot je team dacht ik juist.

Per toernooi kan ook, maar weet niet of we veel mensen hebben die extreem vaak een team willen maken? Of wil je de player championships en euro tours eruit gooien?

Geplaatst

Ik heb geen idee hoeveel tijd jij hebt, maar de kalender is nogal vol bij de PDC. Ik dacht dat je alleen de tv toernooien wilde doen eigenlijk.

Geplaatst
51 minuten geleden zei Satyr:

Ik heb geen idee hoeveel tijd jij hebt, maar de kalender is nogal vol bij de PDC. Ik dacht dat je alleen de tv toernooien wilde doen eigenlijk.

Ja dacht als we per maand doen dan kunnen alle toernooien  als we alleen tv toernooien doen dan is jouw opzet prima. 

Geplaatst

Hoogstaand toernooi imo.

Cullen is heel sterk,maar Chizzy ook.

Als dat de finale wordt is het voor beiden verdiend imo.

Durf wel mijn geld niet op een van de twee zetten al geef ik Cullen dan licht voordeel 49% vs 51 %.

Geplaatst

Mooie winnaar, dikverdiend. Maar was wel even FC Choke op het einde zeg van beide kanten ;c

Geplaatst

@LazyMoeten we niet even een potje maken om er voor te zorgen dat manutd.nl er ook op komt? @Kyrillzorgt er wel voor dat de tikkies bij hem terecht komen.

Geplaatst
10 minuten geleden zei La Pulga:

@LazyMoeten we niet even een potje maken om er voor te zorgen dat manutd.nl er ook op komt? @Kyrillzorgt er wel voor dat de tikkies bij hem terecht komen.

Ik heb nu 1000 euro aan zorgkosten betaald zojuist in 1,5 maand tijd. Dus ik doe even niet mee,sorry (y)

Geplaatst
11 minuten geleden zei La Pulga:

Ik zeg doen. Paar tientjes de man zitten we ook zo op die 200 eu toch?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb nu 1000 euro aan zorgkosten betaald zojuist in 1,5 maand tijd. Dus ik doe even niet mee,sorry (y)

Je hoeft alleen maar de centjes bij elkaar te tellen en het aan @Satyr

Iedereen staat uiteraard los van wat diegene wilt inbrengen. Als we allemaal nou een eurootje doen zijn we er zo.;c

Geplaatst
4 minuten geleden zei La Pulga:

Je hoeft alleen maar de centjes bij elkaar te tellen en het aan @Satyr

Iedereen staat uiteraard los van wat diegene wilt inbrengen. Als we allemaal nou een eurootje doen zijn we er zo.;c

Ik ga helemaal niks doen hiemee. Jullie veel plezier en succes ermee :)