Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5k
  • Weergaven 177,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Maandag om 06:00 vertrokken we naar Kalkar, om 08:00 stonden we in de regen/kou te wachten in de rij om je aan te melden. Dat was op dag één echt waardeloos geregeld. Letterlijk maar twee man die alle

• Nieuwe shirts, nieuwe sponsoren en ik ga naar de Q-school in Duitsland, begin januari

• Die Duitser Is ook dagwinnaar geworden.   Ik typ vrijdag even een samenvatting 

Geplaatst
24 minuten geleden zei La Pulga:

@LazyMoeten we niet even een potje maken om er voor te zorgen dat manutd.nl er ook op komt? @Kyrillzorgt er wel voor dat de tikkies bij hem terecht komen.

Dan wil ik ook volledig zeggenschap krijgen over het design van het shirt 🤣

Geplaatst
1 minuut geleden zei Lazy:

Dan wil ik ook volledig zeggenschap krijgen over het design van het shirt 🤣

Meh... :) Ik heb zwart altijd als basiskleur, dus het logo van manutd kan er prima op

Geplaatst
4 minuten geleden zei Satyr:

Meh... :) Ik heb zwart altijd als basiskleur, dus het logo van manutd kan er prima op

Ik ben bereid om het logo van MU aan te passen naar fel roze met een oranje lijntje en een tijger print als achtergrond.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Lazy:

Ik ben bereid om het logo van MU aan te passen naar fel roze met een oranje lijntje en een tijger print als achtergrond.

Voor als Satyr met Wright in de finale staat. Qua style sta je dan in ieder geval met 1-0 voor dan.

Geplaatst
Zojuist zei La Pulga:

Voor als Satyr met Wright in de finale staat. Qua style sta je dan in ieder geval met 1-0 voor dan.

Vind dan ook wel dat wij met zijn allen de dart bijnaam van Satyr mogen verzinnen.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Lazy:

Vind dan ook wel dat wij met zijn allen de dart bijnaam van Satyr mogen verzinnen.

The Pink Panther is zeker al bezet? Merk wel dat wij een hoger budget moeten hebben nu, want Satyr zijn haartjes moeten dan ook even in het verf en ik heb gister van mijn vriendin vernomen dat het nogal prijzig kan zijn.

Geplaatst

Mijn bijnaam is Bokkie. Ik weet 100% zeker dat helemaal niemand mij ooit bij mijn voornaam heeft aangesproken in de laatste twee jaar, hahaha

Geplaatst
43 minuten geleden zei Satyr:

Mijn bijnaam is Bokkie. Ik weet 100% zeker dat helemaal niemand mij ooit bij mijn voornaam heeft aangesproken in de laatste twee jaar, hahaha

We moeten wel internationaal denken natuurlijk. Dan is Bokkie niet goed. De vertaling naar het Engels is vrij breed, maar zie er ook tussen staan the Goat. Dan kom je wel ff binnen in dat circuit in je roze shirt met panter print en MU logo.

Geplaatst
3 uur geleden zei Satyr:

The Goat is dan ook wel meteen een goede binnenkomer. Weten ze meteen wie de beste is.

Als je dat dan ook laat zien krijg jij van mij een biertje als sponsorpremie. 

Geplaatst
18 minuten geleden zei La Pulga:

Cola he :classic_biggrin:

Geplaatst
6 minuten geleden zei Lenstra:
  Inhoud verbergen

Grolsch Winterbok 6-pack bestellen | ah.nl

Nice een kleine marketing kan dit al zijn voor onze Bokkie. WK is ook meestal in de winter dus win win situatie.

Geplaatst
2 uur geleden zei La Pulga:

Zeker een lente en herfstbok. 

Geplaatst

Smith kan beter stoppen. Gaat op deze manier nooit meer een TV-finale winnen.

Geplaatst
3 uur geleden zei 007mark:

image.thumb.png.f545124f612a635d4c05320fad65e0b8.png

Precies op de helft van de competitie staan we 3e! Keurig tot nu toe.

Hier had je wel echt een ijzersterke grap kunnen maken.

Geplaatst
8 minuten geleden zei Rogier.:

Hier had je wel echt een ijzersterke grap kunnen maken.

Ja, maar humor is hem natuurlijk vrij onbekend. 

Geplaatst

Zaterdag spelen we, Dartcafe Nouveau, uit tegen Venlo. Winnen betekend kans op promotie, verliezen is waarschijnlijk een 4e plaats. De afgelopen jaren werden we 8e, 8e en 7e, dus we zijn goed bezig.

We spelen nog 2x tegen Vrijbuiter, nog 1x tegen Tilburg en nog 2x tegen Venlo, dus we hebben alles in eigen hand. Vrijbuiter is echt een waanzinnig goed team, dus dat zal lastig worden.

Naamloos.png.726b82e637dae8b90414336c31d8b6b7.png

Geplaatst

Hier gaat het ook wel aardig, in ons eerste jaar meteen gepromoveerd en de afgelopen jaren een beetje onderin mee gedaan. Dit jaar gaat het best aardig bij ons. Zelf 4 gespeeld, 3x mijn single gewonnen en 100 (20, tops, tops) uitgegooid. Mag niet klagen, gooi bijna nooit buiten wedstrijden om. Dus had mijn pijlen voor dit seizoen al lang niet meer aangeraakt en tussendoor ook een paar maand niet meer.

Wil nog een keer een bord kopen voor thuis, alleen weet ik niet zo goed waar ik hem moet ophangen. Dus voorlopig wordt dat nog niets. En op donderdag kom ik ook bijna niet meer in de kantine om te darten. Daar is het wel allemaal begonnen.

87df57a662e22e0366f3e5148e260594.png

Geplaatst

Gisteren weer 6-3 gewonnen, nu van de nr 2. Zelf mijn single met 3-0 gewonnen, 1 dubbel 2-3 verloren en de ander 3-1 gewonnen. Ging wel weer lekker. De eerste 180er komt ook steeds dichterbij, enkel het ijzer zat hem nu nog in de weg. Dus hopelijk is het volgende week echt raak. Het wordt ook wel een keer tijd.