Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
13 minuten geleden zei joostmakaay:

#wkdarts op Twitter is goud nu. :-D

Meeste Belgen kijken waarschijnlijk voor het eerst darten vanavond :D

• Antwoorden 5k
  • Weergaven 177,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Maandag om 06:00 vertrokken we naar Kalkar, om 08:00 stonden we in de regen/kou te wachten in de rij om je aan te melden. Dat was op dag één echt waardeloos geregeld. Letterlijk maar twee man die alle

• Nieuwe shirts, nieuwe sponsoren en ik ga naar de Q-school in Duitsland, begin januari

• Die Duitser Is ook dagwinnaar geworden.   Ik typ vrijdag even een samenvatting 

Geplaatst
5 minuten geleden zei MetalMichael:

Zoals te verwachten was, is Dimitri gewoonweg niet constant genoeg om tegenstand te bieden. 

Straalt ook zoveel onzekerheid uit. 

Geplaatst
9 minuten geleden zei Orrie:

Echt ontzettend knap ook man. 

Zeker, ook die dubbels gaan bijna automatisch. Echt netjes! 

Geplaatst
11 minuten geleden zei Orrie:

Straalt ook zoveel onzekerheid uit. 

Zijn gemiddelde was nochtans zo slecht nog niet. Maar dan heb je een Van Gerwen die buiten gewone gemiddelde haalt.

Geplaatst

Nu hopen op Michael Smith. Die mag van mij wel winnen en maakt ook wel een goede kans.

Geplaatst

Scorend zo goed en bijna 60% op de dubbels, tja. Dan kan je vertragen tot je in 2025 zit, maar dan ga je niet van die groene sloopkogel winnen. Zeker niet aangezien die waarschijnlijk nog wel een tandje bij had kunnen schakelen als het echt nodig was geweest.

Zie hem vrij gemakkelijk wereldkampioen worden. Hoop dat Bully Boy kan verrassen, maar acht de kans zeer klein.

Geplaatst

Dimitri heeft serieuze mentale problemen, simpel zat. Of een serieus gebrek aan vertrouwen, dat kan ook. 

Die maniertjes, dat dansje vooraf, die mega tattoo is 'Priscill/Samantha' lettertype, zijn gebrek aan mentale weerbaarheid, het zou me niks verbazen als er ooit een X in zijn paspoort komt

Geplaatst
7 uur geleden zei Bogatyr:

Nu hopen op Michael Smith. Die mag van mij wel winnen en maakt ook wel een goede kans.

Zolang het maar geen Nederlander is die het WK wint he :-D

Geplaatst
11 minuten geleden zei Jotew:

Zolang het maar geen Nederlander is die het WK wint he :-D

Correct. Hoef ook niet voor een NL te zijn he.

Geplaatst

Klopt, maar je afkeer tegen een Nederlandse sporter of Nederlands team in het algemeen mag je wel iets minder gaan profileren hier ;) 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Jotew:

Klopt, maar je afkeer tegen een Nederlandse sporter of Nederlands team in het algemeen mag je wel iets minder gaan profileren hier  

Ik wil niet dat Van Gerwen wint, denk niet dat zoiets strafbaar is en dat mag ik ook laten blijken. Ook al zint jou dat niet. MVG heeft terecht gewonnen en Dimi was slecht, dat heb ik ook gezegd. Maar ik hoop dat Smith de finale wint. Boeien.

Heb je dat ook gezegd trouwens tijdens het WK voetbal over de Belgen of tegen bepaalde Belgische voetballers op het WK? Want daar heb ik ook bepaalde dingen gelezen qua afkeer, maar goed.

Iets met twee maten, twee gewichten.

Geplaatst

Dat was even weer een ouderwets potje slopen van Michael. Benieuwd naar de finale van vanavond (hoezo op een dinsdag?) kan nog wel eens best close gaan worden met de scoringspower van beide mannen. 

Geplaatst
37 minuten geleden zei Elano:

Dat was even weer een ouderwets potje slopen van Michael. Benieuwd naar de finale van vanavond (hoezo op een dinsdag?) kan nog wel eens best close gaan worden met de scoringspower van beide mannen. 

Ik was altijd in de veronderstelling dat de finale op 1 of 2 januari was? Geen idee hoe ik daar dan bij kom?

Geplaatst

In mijn beleving zijn de kwartfinales altijd op nieuwjaarsdag. Die middagsessie mis ik namelijk nog wel eens ;c 

Geplaatst
11 uur geleden zei Aaron21:

Buiten het feit dat Van Gerwen gewoon de beste is, is het een arrogante kwal.

Dat was Taylor ook decennia lang. Van Gerwen weet dat hij de beste is. 

@Jotew Dat was het ook volgens mij. Even opgezocht, maar het was inderdaad tot 2020 op de nieuwjaarsdag. 

bewerkt door delichris

Geplaatst

Ik gun het MGW niet. Niet omdat hij een Belg uitschakelde of omdat hij Nederlanders is, maar gewoon omwille van zijn dikke nek.

Geplaatst
15 minuten geleden zei Aaron21:

Ik gun het MGW niet. Niet omdat hij een Belg uitschakelde of omdat hij Nederlanders is, maar gewoon omwille van zijn dikke nek.

Fatshaming kan echt niet meer in deze tijd. ;c

Whitewash in de finale incoming?