Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Goh, toch net even een moment gedacht dat Smith de bibbers ging krijgen. Enorm knap wel hoe hij deze set dan toch van 0-2 terugkomt en er zo'n laatste leg uit perst _O_

Overall denk ik de verdiende winnaar vanavond. Hoe goed het toernooi van Van Gerwen ook was, vanavond was helaas zijn minste partij van de afgelopen weken.

• Antwoorden 5k
  • Weergaven 177,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Maandag om 06:00 vertrokken we naar Kalkar, om 08:00 stonden we in de regen/kou te wachten in de rij om je aan te melden. Dat was op dag één echt waardeloos geregeld. Letterlijk maar twee man die alle

• Nieuwe shirts, nieuwe sponsoren en ik ga naar de Q-school in Duitsland, begin januari

• Die Duitser Is ook dagwinnaar geworden.   Ik typ vrijdag even een samenvatting 

Geplaatst

Sympathieke winnaar, niks mis met dat mannetje. Is Michael Smith met zijn moeder getrouwd ofzo?

Geplaatst
Zojuist zei Arezo:

Sympathieke winnaar, niks mis met dat mannetje. Is Michael Smith met zijn moeder getrouwd ofzo?

Mag wel gezegd worden inderdaad. Lekker tempo, fijne speler om naar te kijken. Ook nooit trucjes of gezeik. Gewoon lekker gooien en dan zien wie de beste is. Dat is wat je wilt.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Aaron21:

en dan 7-4 de boot in. 

Hapje.

Geplaatst

Geweldige pot van Smith zeg en het is hem gegund zeg. Echt heel tof voor hem en met een 9-darter. Grote klasse.

Oudste zoontje wel camerabewust met z’n reactie :-D 

Mooi dat de Belgen hier ook meteen alles aangrijpen op Mvg (of een Nederlander) af te kraken, ze hebben ook eens in de 100 jaar darten een halve finalist. Wacht wel op de ontkennende reactie. 

bewerkt door Vitesse88

Geplaatst
1 minuut geleden zei 007mark:

Mag wel gezegd worden inderdaad. Lekker tempo, fijne speler om naar te kijken. Ook nooit trucjes of gezeik. Gewoon lekker gooien en dan zien wie de beste is. Dat is wat je wilt.

En al jaren het niveau om dit soort grote titels te winnen. Vorige TV toernooi er eindelijk doorheen gekomen en je ziet wat het mentaal doet. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei La Pulga:

Voor wie het gemist heeft trouwens.

Echt geweldig :< Dat handje tussendoor trouwens, echt groots.

bewerkt door Vitesse88

Geplaatst
Zojuist zei La Pulga:

Voor wie het gemist heeft trouwens.

Kippenvel man. Kom je bij mij ook eens wat pijltjes gooien? 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Bogatyr:

Kippenvel man. Kom je bij mij ook eens wat pijltjes gooien? 

Ik heb nog nooit een pijltje gegooid terwijl der wel op kantoor bij mij zo'n ding hangt.

Maar prima, zorg jij voor de wodka? 

Geplaatst

Van Gerwen wil Smith feliciteren en omhoog praten, maar kan dat niet doen zonder meermaals te vermelden dat hij kansen heeft gehad en die niet benut heeft hè :D

Geplaatst

Kon nog eindigen met een 9 darter ook joh. Had het afgemaakt. Dacht na voor die 2-2 dat Smith het echt weg zou geven. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei La Pulga:

Ik heb nog nooit een pijltje gegooid terwijl der wel op kantoor bij mij zo'n ding hangt.

Maar prima, zorg jij voor de wodka? 

Na elke drie pijlen een shotje en zien hoelang we daadwerkelijk op het bord blijven gooien.

Geplaatst
11 minuten geleden zei MetalMichael:

En al jaren het niveau om dit soort grote titels te winnen. Vorige TV toernooi er eindelijk doorheen gekomen en je ziet wat het mentaal doet. 

Toen hij inderdaad op de Tour kwam dichtte iedereen hem al meerdere wereldtitels toe. Kon het de toppers toen ook al erg moeilijk maken. Won geloof ik ook al een keer van Taylor toen op het WK bijvoorbeeld. Ergens dus wel mooi dat hij hem nu binnen heeft.

Geplaatst

Oh jongens, en nu op naar nog een mooi event: Q-School van 9 t/m 15 januari in zowel Engeland als Duitsland :< Met de one and only @Satyr

Geplaatst
35 minuten geleden zei JanVertonghen:

Van Gerwen wil Smith feliciteren en omhoog praten, maar kan dat niet doen zonder meermaals te vermelden dat hij kansen heeft gehad en die niet benut heeft hè :D

En dit is waarom ik een hekel aan hem heb. Vind het altijd redelijk respectloos dat hij nooit toe kan geven dat iemand anders gewoon simpelweg beter heeft gegooid.

Geplaatst
54 minuten geleden zei 007mark:

Oh jongens, en nu op naar nog een mooi event: Q-School van 9 t/m 15 januari in zowel Engeland als Duitsland  Met de one and only @Satyr

Mooier evenement dan het WK op deze manier.

Geplaatst
6 uur geleden zei 007mark:

Oh jongens, en nu op naar nog een mooi event: Q-School van 9 t/m 15 januari in zowel Engeland als Duitsland :< Met de one and only @Satyr

Is dat op tv?

Geplaatst
1 uur geleden zei Aaron21:

Is dat op tv?

Nee, is te volgen via de site van Dartconnect.

Geplaatst

Net nog even de samenvatting weer terug gekeken. Wat stond Smith geweldig te gooien, zo ontzettend verdiend om deze titel dan eindelijk te pakken. Het is hem van harte gegund, sympathieke vent. Overigens echt nog nooit zo'n leg gezien met die 9 darter.

Kleine side note: Engels commentaar maakt het ook zo veel mooier dan dat gebral van die Nederlanders! :<

Geplaatst

Mooie finale! De 180-ers vlogen om je oren, beide spelers hadden (logisch ook) wat finalestress. Maar Smith wist dit het beste te managen naar mijn idee. Die leg in de tweede set was natuurlijk legendarisch, en dat in de finale..

bewerkt door Elano