Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 minuut geleden zei Jotew:

Net nog even de samenvatting weer terug gekeken. Wat stond Smith geweldig te gooien, zo ontzettend verdiend om deze titel dan eindelijk te pakken. Het is hem van harte gegund, sympathieke vent. Overigens echt nog nooit zo'n leg gezien met die 9 darter.

Kleine side note: Engels commentaar maakt het ook zo veel mooier dan dat gebral van die Nederlanders! :<

Deed me denken aan deze, alleen hier missen ze allebei de 3e beurt

• Antwoorden 5k
  • Weergaven 177,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Maandag om 06:00 vertrokken we naar Kalkar, om 08:00 stonden we in de regen/kou te wachten in de rij om je aan te melden. Dat was op dag één echt waardeloos geregeld. Letterlijk maar twee man die alle

• Nieuwe shirts, nieuwe sponsoren en ik ga naar de Q-school in Duitsland, begin januari

• Die Duitser Is ook dagwinnaar geworden.   Ik typ vrijdag even een samenvatting 

Geplaatst
4 minuten geleden zei Erwin.:

Deed me denken aan deze, alleen hier missen ze allebei de 3e beurt

Daarom had ik dus ook nog nooit zo'n leg als gisteren gisteren :P 

Geplaatst
1 uur geleden zei Beppu:

Gefeliciteerd met het verlies van een Nederlander! @Bogatyr

Rent free x

Geplaatst

Dimi staat nog te wachten om zijn derde pijl te gooien

Of zou hij nu aan het dansen zijn?

bewerkt door Keeza

Geplaatst
17 uur geleden zei Vitesse88:

Oudste zoontje wel camerabewust met z’n reactie :-D 

Haha hoezo? Hij deed juist alsof ie niet wist dat er een camera was, helemaal meeleven zonder schaamte. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Hakai:

Haha hoezo? Hij deed juist alsof ie niet wist dat er een camera was, helemaal meeleven zonder schaamte. 

Dit is een grap mag ik hopen? ;e

Geplaatst
Zojuist zei Jotew:

Dit is een grap mag ik hopen? ;e

Misschien heb ik iets gemist, maar dat ventje zit toch helemaal in het moment joh. Alsof hem zo'n camera boeit. 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Hakai:

Misschien heb ik iets gemist, maar dat ventje zit toch helemaal in het moment joh. Alsof hem zo'n camera boeit. 

Dan heb je zeker wat gemist. Tuurlijk is dat ventje vrolijk, en terecht ook natuurlijk! Maar het was ook weer dat typische amerikaans/engels overdreven gedoe van zo'n jong kind. Zoals je ze ook altijd overdreven en betweterig ziet doen bij van die kook-wedstrijdjes op tv. Verschrikkelijk ;e

Geplaatst
1 minuut geleden zei Jotew:

Dan heb je zeker wat gemist. Tuurlijk is dat ventje vrolijk, en terecht ook natuurlijk! Maar het was ook weer dat typische amerikaans/engels overdreven gedoe van zo'n jong kind. Zoals je ze ook altijd overdreven en betweterig ziet doen bij van die kook-wedstrijdjes op tv. Verschrikkelijk ;e

hahaha ok, ja zo keek ik er totaal niet naar, ik heb ook neefjes helemaal zien losgaan om dingen die veel minder belangrijk waren. 

Geplaatst

Hij was bewust van de camera op zich. Na de winst zag je hem blij doen en ineens vol ‘ongeloof’ leunen op de leuning van het hek. Alsof hij 11 sets had gespeeld. Nee best eng gedrag. 

Geplaatst
6 minuten geleden zei MetalMichael:

Normaal gesproken wordt na de finale toch ook het deelnemersveld van de PL bekend gemaakt?

Later deze maand is het ook nog na de finale ;c 

Geplaatst
11 minuten geleden zei MetalMichael:

Normaal gesproken wordt na de finale toch ook het deelnemersveld van de PL bekend gemaakt?

Klopt, dat was in het verleden ook zo. Nu willen ze de Masters ook nog afwachten volgens mij.

Geplaatst
5 minuten geleden zei rich ruzzian:

Good luck @Satyrhoe schat je je kansen in? 

Q-school is op papier een week, maar het is opgedeeld in twee stukken. 

De eerste drie dagen zijn een 'pre-qualifier'. De beste 114 van 450 man gaan door naar de laatste vier dagen. Dus ja, dan ben je afhankelijk van je loting, je kunt Jelle Klaassen loten, maar ook een lokale held. In die drie dagen moet je eigenlijk 6 potjes winnen om zeker bij de top 90 te zitten. De kans dat ik die 114 haal durf ik wel op 50/50 te zetten.

Mocht ik dat halen, dan is de kans op een Tourcard (14 stuks) niet heel groot, simpel zat. Of ik moet echt een fantastische dag hebben. Er doen 128 man mee aan die laatste 4 dagen, elke dag gaat er één kaart naar de dagwinnaar en de resterende 10 gaan naar de beste tien die geen dagwinst hadden. Dat is gewoon ontzettend moeilijk om te halen.

Dus, ik zou teleurgesteld zijn als ik donderdag niet meer mag gooien.

Geplaatst

Dus dan tel ik 14 tourkaarten voor de Europese Q School en 13 voor de Britse. Pooltje weer maken @Richarð.?

Europa

Sebastian Bialecki

Niels Zonneveld

Gian van Veen

Berry van Peer

Ron Meulenkamp

Karel Sedlacek

Max Hopp

Wesley Plaisier

Corey Cadby

Lukas Wenig

Nico Kurz

Chris Landman

Fabian Schmutzler

Richard Veenstra

Engeland

William Borland

Keegan Brown

Jarred Cole

David Evans

Jack Main

Jim McEwan

Scott Mitchell

Chas Barstow
Kai Fan Leung
Arron Monk
Josh Payne
Andy Hamilton

James Richardson

Opvallend om te zien trouwens dat Portela deze keer kiest voor de Europese Q-School. Ergens logisch, omdat niveau daar geloof ik iets lager ligt. Zie het hem verder alleen nog steeds niet redden. Verder zullen er in Engeland ongetwijfeld weer enkele onbekende namen bovendrijven waarvan nog nooit iemand had gehoord. Weinig vertrouwens in de deelnemende vrouwen trouwens en jammer dat Beau Greaves zich niet heeft aangemeld.