Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Veegpartij dit zeg :mrg: Derde set van Webster was gewoon prima, maar alsnog kansloos eraan.

• Antwoorden 5k
  • Weergaven 177,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Maandag om 06:00 vertrokken we naar Kalkar, om 08:00 stonden we in de regen/kou te wachten in de rij om je aan te melden. Dat was op dag één echt waardeloos geregeld. Letterlijk maar twee man die alle

• Nieuwe shirts, nieuwe sponsoren en ik ga naar de Q-school in Duitsland, begin januari

• Die Duitser Is ook dagwinnaar geworden.   Ik typ vrijdag even een samenvatting 

Geplaatst

Ontevreden met 140 scores. Tsja belachelijk ook dat je geen 180 gooit.

Onmenselijk dit. Webster was gewoon een speelbal.

Geplaatst

Benieuwd naar Taylor zometeen, verwacht toch wel een makkelijke overwinning. Zie Taylor overigens niet meer als kanshebber voor de titel.

Geplaatst

Andere darts gepakt hoorde ik, ben wel benieuwd. Deze twee potjes gaan nergens over.

Geplaatst

Klopt, Peter Wright had ook andere darts dan in de eerste ronde. Blijft raar, dat je zolang naar "het toernooi van het jaar" toewerkt, en dan tussen de rondes in van darts te wisselen. :m:

Geplaatst

Had in het begin van de partij echt het gevoel dat ik naar m'n maten zat te kijken die ook altijd die 1 en die 5 raken :r

Geplaatst

'Angstgegner'

Nee zag dit al aankomen na de 2e set, die Painter had moeten pakken. Hopelijk wint Klaasen vandaag, want hij kan het Taylor denk wel moeilijk maken in de volgende ronde.

Geplaatst

Hoeveelste match is v gerwen barney vandaag? Dan weet ik of ik wakker moet blijven hehe.

Geplaatst
Hoeveelste match is v gerwen barney vandaag? Dan weet ik of ik wakker moet blijven hehe.

Laatste partij

Geplaatst

Klaasen werd iets te laat wakker, zonde, want ze staan nu beide flink te beuken. King pakt dus door het zwakke begin van Klaasen alleen wel de eerste set en als ie zo doorgaat zie ik hem ook de tweede set gewoon pakken, aangezien hij die begint.

- Gelukkig pakt Klaasen nog de tweede set, misten beide behoorlijk wat dubbels die derde leg. Mooi teruggekomen nog.

bewerkt door Bruins

Geplaatst
Klaasen werd iets te laat wakker, zonde, want ze staan nu beide flink te beuken. King pakt dus door het zwakke begin van Klaasen alleen wel de eerste set en als ie zo doorgaat zie ik hem ook de tweede set gewoon pakken, aangezien hij die begint.

- Gelukkig pakt Klaasen nog de tweede set, misten beide behoorlijk wat dubbels die derde leg. Mooi teruggekomen nog.

Ik zie Klaasen dit nog wel winnen.

Geplaatst
Ik zie Klaasen dit nog wel winnen.

Nu wel ja, omdat King opeens verslapte de tweede set. Tot die derde leg had King hem in z'n greep, liet Klaasen niet in de wedstrijd komen.

Geplaatst

Goede keuze om niet voor de bull te gaan, publiek vond het niet leuk maar via dubbel uitgooien is dan toch makkelijker

Geplaatst

Lekker hoor, gooit even 170 uit. (d)

EDIT: Dit was een belangrijke, nu goed doorgaan.

bewerkt door JordiAFCA1