Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Wie hoorde trouwens tijden die vorige pot: 'dit zijn allebei trainingsbeesten' :mrg:

Analisten bingo. Vorig naar Co over Newton; 'Subtop van de subtop.'

• Antwoorden 5k
  • Weergaven 177,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Maandag om 06:00 vertrokken we naar Kalkar, om 08:00 stonden we in de regen/kou te wachten in de rij om je aan te melden. Dat was op dag één echt waardeloos geregeld. Letterlijk maar twee man die alle

• Nieuwe shirts, nieuwe sponsoren en ik ga naar de Q-school in Duitsland, begin januari

• Die Duitser Is ook dagwinnaar geworden.   Ik typ vrijdag even een samenvatting 

Geplaatst

Ik ga altijd stuk als ie commentator uit het niets met een heel gek stemmetje begint te praten. Laatst ook op een super awkward manier zegt ie '22', en dan blijft het 10 sec. stil

Geplaatst
Ik ga altijd stuk als ie commentator uit het niets met een heel gek stemmetje begint te praten. Laatst ook op een super awkward manier zegt ie '22', en dan blijft het 10 sec. stil

Haha ja hoorde laatst ook zoiets, vooral omdat ze er met zijn tweëen zitten en die andere het dan gewoon negeert :D

Geplaatst
Nee maar weet je wat het is met dat analyseren. Met voetbal of basketbal kan je nog zeggen dat ze de driepunter niet goed verdedigen of dat de spits te diep staat of weet ik het wat. Maar met darten gooi je hem in het vakje, of niet. Dus dan blijft alleen maar van die bullshit over als 'mentaal' en 'vertrouwen'. Ze zeggen werkelijk elke keer he-le-maal niet :r

:-D inderdaad. Schitterend vind ik dat altijd, dat commentaar en de analyses.

Geplaatst
Nee maar weet je wat het is met dat analyseren. Met voetbal of basketbal kan je nog zeggen dat ze de driepunter niet goed verdedigen of dat de spits te diep staat of weet ik het wat. Maar met darten gooi je hem in het vakje, of niet. Dus dan blijft alleen maar van die bullshit over als 'mentaal' en 'vertrouwen'. Ze zeggen werkelijk elke keer he-le-maal niet :r

Al die open deuren. 'Als je geen dubbels gooit, dan win je ook geen wedstrijden'

Geplaatst

Nu een zaadpotje hoor. James Wade vs. Jamie Caven, heb met beide spelers vrij weinig.

Smith wel echt een heerlijk niveau. Kan nog leuk worden tegen MvG mocht hij van Barney winnen.

Geplaatst

Beetje gevolgd op stage. Netjes dat Klaasen door is. Geen geweldige pot, maar resultaat is het belangrijkst. Nu morgen tegen Phil :<

Smith schaart zich voor mij wel tussen het rijtje favorieten voor de WK titel hoor. Wat staat die makkelijk te gooien.

Geplaatst
Nu een zaadpotje hoor. James Wade vs. Jamie Caven, heb met beide spelers vrij weinig.

Smith wel echt een heerlijk niveau. Kan nog leuk worden tegen MvG mocht hij van Barney winnen.

Caven volg ik altijd wel, ziek knap wat hij allemaal presteert met zijn "aandoening"

Geplaatst

Even een voorspelling voor vanavond. Denk dat Vincent echt kans maakt. Als hij de wedstrijd beter begint dan zijn eerdere wedstrijden dit WK, dan zie ik hem winnen van Anderson. Komt hij weer 2-0 achter door eigen falen op de dubbels, dan kan het snel gaan.

Ben trouwens erg benieuwd wat Mensur vanavond kan tegen Lewis. Laatste potje wordt ook wel lekker tussen de twee beste Nederlanders op het moment.

Geplaatst
  • Auteur
Even een voorspelling voor vanavond. Denk dat Vincent echt kans maakt. Als hij de wedstrijd beter begint dan zijn eerdere wedstrijden dit WK, dan zie ik hem winnen van Anderson. Komt hij weer 2-0 achter door eigen falen op de dubbels, dan kan het snel gaan.

Ben trouwens erg benieuwd wat Mensur vanavond kan tegen Lewis. Laatste potje wordt ook wel lekker tussen de twee beste Nederlanders op het moment.

Roland is op MU gearriveerd zie ik :huhu:

Geplaatst

Denk dat Barney het niet eens erg vind dat hij vanavond naar huis wordt gestuurd... Lewis zie ik wel 4-0 winnen en vd Voort is naar mijn idee ook gewoon kansloos tegen Anderson

Geplaatst

Hij tikt/tintelt ook met een vinger ofzo. Erger me kapot aa die traagheid haha

Geplaatst

Hoop toch stiekem dat Fast Vinnie iets kan klaarspelen tegen Gary, maar dan zal het in de komende set wel moeten gebeuren

Geplaatst
Roland is op MU gearriveerd zie ik :huhu:

'Het is natuurlijk wel een mentaal spelletje'

Geplaatst
Ik geef Van der Voort echt geen schijn van kans. Zin in de laatste pot :<

Nee, dat wordt echt een 4-0. Denk dat Van Gerwen ook redelijk makkelijk wint straks. 4-1, hoogstens 4-2 denk ik.

Of Van Barneveld moet heel goed beginnen en uitmuntend gooien op de dubbels, dan is alles mogelijk. [#teamCo&Roland]

Geplaatst
'Het is natuurlijk wel een mentaal spelletje'

'Aanvallend darten, dat is met de punt naar voren'

Van der Voort wordt echt neergezet als een amateur naast die Anderson, wat een overmacht