Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Pohhh, wat een pot was dit zeg. Van Barneveld wel op weg naar halve finale nu. Geef Klaassen morgen ook een goede kans tegen Taylor. Maar eerst even bijkomen.

• Antwoorden 5k
  • Weergaven 177,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Maandag om 06:00 vertrokken we naar Kalkar, om 08:00 stonden we in de regen/kou te wachten in de rij om je aan te melden. Dat was op dag één echt waardeloos geregeld. Letterlijk maar twee man die alle

• Nieuwe shirts, nieuwe sponsoren en ik ga naar de Q-school in Duitsland, begin januari

• Die Duitser Is ook dagwinnaar geworden.   Ik typ vrijdag even een samenvatting 

Geplaatst
  • Auteur
PDC is de dief van hun eigen portemonnee als ze Barney niet mee laten doen aan de Premier League, zolang die leuk mee blijft doen zullen ze hem blijven uitnodigen denk ik.

Ja maar toch, staat nu 16e op de Order of Merit dus zo zeker ben je dan niet.

Geplaatst
Barney wint gewoon van die Smith hoor. Klaasen kan ook winnen als hij gooit zoals hij in de eerste ronde deed. Denk echter wel dat Lewis of Anderson hem wint. Hoop het ook, zijn mn favo darters en heb een kleine stake op ze staat (Lewis 17.00-quote en Anderson 7.00-quote). Ideaal dat Van Gerwen er nu uit ligt dus.

Jij hebt Smith niet zien gooien dit toernooi? Die jongen staat ze te raken hoor. En lijkt mentaal alles eindelijk een beetje op orde te hebben. Barney is onzettend wisselvallig juist en weet zich tegen Van Gerwen altijd extra op te laden.

Ik kijk in ieder geval uit naar een semi tussen Smith en Lewis :<

Geplaatst
Ja maar toch, staat nu 16e op de Order of Merit dus zo zeker ben je dan niet.

Gewoon omdat die nog wel niet wat laat schieten. Die doet echt wel mee aan de PL, ook als die had verloren.

Geplaatst

'Voelt als winnen van een kampioenschap'

Hier was ik al bang voor.

Geplaatst

Ik ben nooit echt tegen een Nederlander, en met darts vooral omdat ik er niet zoveel verstand van heb ben ik altijd wel voor de Nederlander. Maar damn ik was zojuist dus gewoon vol voor v. Gerwen, echt helemaal niets met Barney. Jammer dat het dan niet gelukt is, hopelijk wint ie dan wel ff dit toernooitje anders heeft ie voor niets ervoor gezorgd dat v. Gerwen eruit ligt.

Geplaatst

Barney _O_ Was ook vol voor hem.

Twee dagen rust is wel goed, opnieuw focussen nu.

Geplaatst

Die Barneboe gast. Wat een fenomenale pot. Toen die die laatste set 2-0 stond en de eerste pijl mocht gooien, dat ie even een paar seconde rust nam. Gerrie sloopte m toen meteen finaal met een kwaaie kop :mrgy:.

Geplaatst

Premier League is toch wel vrij duidelijk nu:

MvG

Gary Anderson

Taylor

Lewis

Wright

Thornton

Wade

en dan nog drie, waarvan ik denk dat ze Barney, Michael Smith en Chizzy zullen kiezen.

Misschien Klaassen als hij heel ver komt.

Ik zou niet weten wie anders.

Geplaatst
'Voelt als winnen van een kampioenschap'

Hier was ik al bang voor.

Ik ook.

Zie nu die kop al weer voor me van 'm als het niet loopt tegen Smith..

Geplaatst
Premier League is toch wel vrij duidelijk nu:

MvG

Gary Anderson

Taylor

Lewis

Wright

Thornton

Wade

en dan nog drie, waarvan ik denk dat ze Barney, Michael Smith en Chizzy zullen kiezen.

Misschien Klaassen als hij heel ver komt.

Ik zou niet weten wie anders.

Ik acht het helemaal niet onmogelijk mocht Klaassen finale halen, dan wordt het best spannend of die meegenomen wordt. Zal die dan voor Thornton erin komen?

Geplaatst

Thornton lijkt me inderdaad een slachtoffer te worden. Eerst ronde eruit dan worden je kansen voor PL wel verkleind. Ligt er een beetje aan wie er naar PL gaan, want in de onderkant van het schema komt er nog wel een verrassing. Norris/Webster/Klaasen kunnen zomaar halve finale halen als Taylor eruit gaat.

Geplaatst

Thornton staat toch echt als 'vaste' deelnemer voor komend seizoen, ivm zijn prestaties van het afgelopen jaar. Van mij hoeft het ook niet hoor, maar ze kunnen niet om hem heen ben ik bang. Ik denk eerder dat Smith er dan niet in komt, mocht Jelle ver komen.

Geplaatst

Ik denk dat ze 100 keer liever Smith hebben dan Klaasen. We moeten nu ook niet doen alsof Klaasen nu ineens zo geweldig is, zo fantastisch speelde hij ook weer niet tegen King. Ik zie Smith wel de halve finale halen.

Geplaatst
Wat staat er vandaag allemaal op het programma? Is er ook nog een middagsessie?

Vanaf 20:00:

Wright - Chisnall

Norris - Webster

Taylor - Klaasen

Geplaatst
Denk dat de laatste premier league plaats tussen Chizzy, Klaassen en Thornton gaat...

Als dat zo is lijkt Chizzy mij de meest waarschijnlijke, tenzij Klaasen finale haalt

Geplaatst

Hoppa, even staan gooien thuis, drie legjes achter elkaar in respectievelijk 18, 15 en 13 darts. Gaat steeds beter

13 darter was: 140, 137, 96, 112, 16

Geplaatst
Hoppa, even staan gooien thuis, drie legjes achter elkaar in respectievelijk 18, 15 en 13 darts. Gaat steeds beter

13 darter was: 140, 137, 96, 112, 16

Volgend jaar zien we jou dus op de PDC World championship ???

Mocht je dat ooit bereiken verwacht ik wel iets van MU op je shirtje :P

Geplaatst
Volgend jaar zien we jou dus op de PDC World championship ???

Mocht je dat ooit bereiken verwacht ik wel iets van MU op je shirtje :P

Helaas, geboren in het verkeerde land. Ik had beter in Noorwegen geboren kunnen worden, hehehe