Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5k
  • Weergaven 177,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Maandag om 06:00 vertrokken we naar Kalkar, om 08:00 stonden we in de regen/kou te wachten in de rij om je aan te melden. Dat was op dag één echt waardeloos geregeld. Letterlijk maar twee man die alle

• Nieuwe shirts, nieuwe sponsoren en ik ga naar de Q-school in Duitsland, begin januari

• Die Duitser Is ook dagwinnaar geworden.   Ik typ vrijdag even een samenvatting 

Geplaatst

Mijn god hee, Anderson geeft even dartles. toch leuk om te zien dat die een rekenfoutje had gemaakt

Geplaatst

Was over het hele toernooi voor Van Gerwen en ik gunde het Bully Boy ook wel. Vond het zonde dat ze eruit lagen, maar nu ben ik blij dat ik niet hoef te lijden als een van de twee tegen Anderson had gemoeten in de finale :-D. Die sloopt echt iedereen op dit moment

Geplaatst

Dit heeft Klaassen toch echt aan zichzelf te wijten, zo zonde..

EDIT: Alhoewel Anderson gewoon te goed is

Geplaatst
Was over het hele toernooi voor Van Gerwen en ik gunde het Bully Boy ook wel. Vond het zonde dat ze eruit lagen, maar nu ben ik blij dat ik niet hoef te lijden als een van de twee tegen Anderson had gemoeten in de finale :-D. Die sloopt echt iedereen op dit moment

Bully boy stond gister ook lekker te gooien, Word ook een grote!

Geplaatst
Hopen dat Klaassen ook in de Premier League te bewonderen is dit jaar!
Kleine kans met al twee Nederlanders in de Premier League
Geplaatst

Klaassen man.. Had hier ipv 4-0 3-1 of wellicht 2-2 kunnen staan als je een keertje je dubbles gooit..

Geplaatst
Kleine kans met al twee Nederlanders in de Premier League

Serieus? mogen maar max 2 nederlanders?

Geplaatst

Nee maar het is aantrekkelijker om verschillende nationaliteiten te hebben. It is all about the money money money.

Geplaatst

Dat is waar,

Vind wel dat Klaassen een kans verdient, ondanks dat die word afgedroogd tegen Anderson

Geplaatst
  • Auteur
Klaassen man.. Had hier ipv 4-0 3-1 of wellicht 2-2 kunnen staan als je een keertje je dubbles gooit..

Hier valt gewoon niks te halen.

Geplaatst
Nee maar het is aantrekkelijker om verschillende nationaliteiten te hebben. It is all about the money money money.

Welke nationaliteiten komen nog in aanmerking dan in jou ogen? Schotland heeft Anderson en Wright en Engeland heeft natuurlijk Lewis, Taylor en Wade. In andere landen geen spelers die ik goed genoeg vind hoor. Of Webster had halve finale moeten halen.

Geplaatst
Welke nationaliteiten komen nog in aanmerking dan in jou ogen? Schotland heeft Anderson en Wright en Engeland heeft natuurlijk Lewis, Taylor en Wade. In andere landen geen spelers die ik goed genoeg vind hoor. Of Webster had halve finale moeten halen.

Smith Zou ook een goede keuze zijn

Geplaatst
Hier valt gewoon niks te halen.

Klopt, toch heeft Klaassen wel een paar kansjes gehad hoor

Geplaatst

Oh geen idee hoor, van mij mag Klaassen erbij maar de PDC wilt denk ik juist meer spelers uit verschillende landen. Hoeveel man gaan er naar de PL 12?

Geplaatst
Oh geen idee hoor, van mij mag Klaassen erbij maar de PDC wilt denk ik juist meer spelers uit verschillende landen. Hoeveel man gaan er naar de PL 12?

10

Geplaatst

Taylor, Lewis, Smith, Wade, Chisnall

Van Gerwen, Van Barneveld, Klaassen

Peter Wright, Gary Anderson

Geplaatst
  • Auteur

Ze lieten vorig jaar Whitlock eruit terwijl Australië het ging uitzenden. Ze staren zich niet blind op de nationaliteiten.

Geplaatst
Bully boy stond gister ook lekker te gooien, Word ook een grote!

Precies, lijkt me ook wel een aardige gozer. Moet alleen constanter worden, en mentaal kan het ook nog beter. Maar talent heeft hij zeker.