Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ga anders morgen met je dochter mee naar de basisschool. Lewis snapte er ook helemaal niks van :mrg:

Lewis gooide daarna ook echt crap haha :-D

• Antwoorden 5k
  • Weergaven 177,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Maandag om 06:00 vertrokken we naar Kalkar, om 08:00 stonden we in de regen/kou te wachten in de rij om je aan te melden. Dat was op dag één echt waardeloos geregeld. Letterlijk maar twee man die alle

• Nieuwe shirts, nieuwe sponsoren en ik ga naar de Q-school in Duitsland, begin januari

• Die Duitser Is ook dagwinnaar geworden.   Ik typ vrijdag even een samenvatting 

Geplaatst

Als ik Lewis was zo ff in de pauze wat lijm smeren op z'n pijlen, misschien dat ze dan wel in het bord blijven zitten.

Geplaatst
Volgens mij ligt het aan de feit dat die kerel geen flikker ziet :cab:

Dat lijkt me niet, hij hoort die caller toch ook roepen wat hij overheeft. Of hij moet ook slecht kunnen horen.

Geplaatst

Net op het moment dat ik Lewis terug zag komen in de wedstrijd gooit hij een paar hele zwakke scores. Zonde hoor want als het gelijk was geworden had ik hem eroverheen zien gaan. Over het hele toernooi gezien is Anderson wel een terechte winnaar, heel erg constant gegooid.

Geplaatst

Finale niet gezien maar blijf over verbazen hoe iemand professioneel darter is maar niks kan zien :S

Geplaatst

Finale niet de mooiste pot van het toernooi. Maar wat hebben we een toernooi gezien hé jongens:<, ongelofelijk. Prachtige potten van vooral Barney en Klaasen, echt genoten de afgelopen weken.

Geplaatst

Zieke finale zeg met 34x 180. Jammer genoeg weet Lewis niet te winnen. Anderson wel echt supersterk dit WK. Voor de finale ook maar 2 setjes verloren.

Geplaatst

Gewoon een major gewonnen inderdaad. Top 10 van de wereld, valt dus opzich weinig op af te dwingen.

Geplaatst
Wint dit jaar wel een TV Toernooi.

Thornton heb ik nog vrede mee. Is de enige speler naast MvG en Gary met een Major titel. Barney en Chizzy kan ik echt niet begrijpen. Echt een dramatisch jaar achter de rug allebei. Barney alleen een WK dan. Oke, een Klaasen verdient het dan misschien ook niet. Maar als je dan als argument gaat geven 'spelers worden geselecteerd op basis van een jaar presteren,' dan vallen Barney en Chizzy ook er buiten.

Geplaatst

Beide vorig jaar ook halve finale in de PL. Buiten dat, Barney wordy toch altijd wel opgesteld als er een kleine reden is. Gewoon immens populair in Engeland. Moet ook zeggen dat ik geen andere namen op dit moment eerder had opgesteld dan hij.