Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5k
  • Weergaven 177,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Maandag om 06:00 vertrokken we naar Kalkar, om 08:00 stonden we in de regen/kou te wachten in de rij om je aan te melden. Dat was op dag één echt waardeloos geregeld. Letterlijk maar twee man die alle

• Nieuwe shirts, nieuwe sponsoren en ik ga naar de Q-school in Duitsland, begin januari

• Die Duitser Is ook dagwinnaar geworden.   Ik typ vrijdag even een samenvatting 

Geplaatst

Fantastische pot zeg. Van Gerwen ongelofelijk veel kansen zeg. Maar dat publiek, bij Lewis al en nu gewoon weer. Kansloos.

Geplaatst

Doeiiiiiiiii!

Geweldige pot zeg, ongelofelijk. Die laatste break ziek....

Geplaatst

Nooit gedacht dat MvG zou verliezen zeg, zat kansen ook. Hopelijk wint Cross dan de finale, want een 17e titel voor Taylor hoeft van mij niet. Nare man.

Geplaatst

Man wat een pot. En wat doet micheal zichzelf te kort zeg. Wel mega gekke wedstrijd. Die set waarin van gerwen eindelijk denkt hem te breken en vervolgens cross 161 uit gooit. Poe knap hoor. Maar van gerwen mag natuurlijk nooit 6 matchdarts missen. Nu hopen dat cross die taylor vernedert

Geplaatst

Ja. Is dat zo gek dan? Begin alsjeblieft niet over 'ja maar hij heeft zoveel voor de sport betekend!'. Klopt, heb je helemaal gelijk in Cim. Doet echter niks af aan het feit dat het gewoon een nare, zielige en kinderachtige vent is. Dan kan je wat mij betreft de sport bedacht hebben, maar als je qua persoon gewoon een irritante lul bent, kan je verwachten dat een aanzienlijk deel van de volgers je niks gunt.

Dat is overigens bij elke sport het geval. Zo kan ik je vertellen dat een deel van het voetbalpubliek (behalve sommige hypocriete fans van de club/speler zelf) een hekel heeft aan Toivonen, Suarez, Afellay, Veltman en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Waarom? Omdat het gewoon smerige ventjes zijn. Al kunnen ze nog zo goed voetballen, mensen kijken ook naar hoe je je gedraagt en als je vervelend bent, is het mijns inziens vrij logisch dat er mensen zijn die je succes misgunnen.

Geplaatst

Ik ben al jaren voor Taylor ja op het WK Elsjorro, maar meer omdat er te veel nietszeggende types rondlopen. Kijk ook altijd traditie het WK alleen, volg het de rest van het jaar niet. Dus ik ben dan ook geen fan oid. Alleen vind ik het zo overdreven allemaal.

Ja. Is dat zo gek dan? Begin alsjeblieft niet over 'ja maar hij heeft zoveel voor de sport betekend!'. Klopt, heb je helemaal gelijk in Cim. Doet echter niks af aan het feit dat het gewoon een nare, zielige en kinderachtige vent is. Dan kan je wat mij betreft de sport bedacht hebben, maar als je qua persoon gewoon een irritante lul bent, kan je verwachten dat een aanzienlijk deel van de volgers je niks gunt.

Dat is overigens bij elke sport het geval. Zo kan ik je vertellen dat een deel van het voetbalpubliek (behalve sommige hypocriete fans van de club/speler zelf) een hekel heeft aan Toivonen, Suarez, Afellay, Veltman en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Waarom? Omdat het gewoon smerige ventjes zijn. Al kunnen ze nog zo goed voetballen, mensen kijken ook naar hoe je je gedraagt en als je vervelend bent, is het mijns inziens vrij logisch dat er mensen zijn die je succes misgunnen.

Ik wil het graag over het nu hebben ipv dat gezeik over maanden geleden. Als je kijkt naar Taylor tegen Andersen, ik vond hem helemaal niet vervelend gewoon. Ik vind het allemaal wat ver gezocht door de haters hier. Wat deed hij nou wat zo vervelend is die pot? Dat hij 1 keer te dichtbij langs Andersen liep? Och ja, kan gebeuren. Gelijk ook iedereen automatisch ervan uitgaan dat dat een bewuste actie was. Dat hij een camera vanaf publiek pakte om een foto te maken van die mensen? Nou zeg, wat een drama. Het wordt zwaar overdreven.

Geplaatst

Ben benieuwd naar zijn percentage inderdaad. Gooit alles in 1 keer uit, moet haast boven de 70% zitten toch..

Geplaatst
Ergste wat hij mee kon maken ook :-D Finale halen en dan keihard afgemaakt worden. De groetjes. @cimbomcu 18/25 inderdaad. 72%. 107.6 gemiddeld. Ziek zeg.

bewerkt door JanVertonghen'