Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
6 minuten geleden zei 007mark:

Er komt een halve finalist uit het rijtje Antonio Alcinas, Benito van de Pas, Brendan Dolan, Mervyn King, Gerwyn Price, Nathan Aspinall, Kyle Anderson, Devon Peterson en Steve West ?

Als dat Price is, dan valt het qua verrassing nog wel mee. Elke andere naam had niemand verwacht.

• Antwoorden 5k
  • Weergaven 177,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Maandag om 06:00 vertrokken we naar Kalkar, om 08:00 stonden we in de regen/kou te wachten in de rij om je aan te melden. Dat was op dag één echt waardeloos geregeld. Letterlijk maar twee man die alle

• Nieuwe shirts, nieuwe sponsoren en ik ga naar de Q-school in Duitsland, begin januari

• Die Duitser Is ook dagwinnaar geworden.   Ik typ vrijdag even een samenvatting 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Richarð.:

Als dat Price is, dan valt het qua verrassing nog wel mee. Elke andere naam had niemand verwacht.

Nee precies. Ik heb in dat kwart ook 'gewoon' Price hoor, maar kan zomaar eens een gekke naam tussen staan.

Benieuwd trouwens wat ze gaan doen met de World Cup of Darts. Klaasen is nu namelijk de 2e Nederlander op de Order of Merit en zal normaal gesproken ook wel zo blijven de komende maanden. En volgens mij is er ooit afgesproken dat Klaasen sowieso niet met MVG gaat gooien (wat voorgevallen huhu).

Geplaatst
Zojuist zei Richarð.:

Ik gun het die Aspinall ook wel om de halve finale te halen. Zou leuk zijn. Dat is wel een talent.

Heeft geloof ik een keer in de jeugd WK-finale gestaan inderdaad (en verloren), maar vond zijn eerste partij niet zo fantastisch tegen Geert Nentjes.

Geplaatst
2 minuten geleden zei 007mark:

Heeft geloof ik een keer in de jeugd WK-finale gestaan inderdaad (en verloren), maar vond zijn eerste partij niet zo fantastisch tegen Geert Nentjes.

Moet zeker beter gaan spelen dan dat. Helemaal als je tegen Price moet. Verwacht dan ook niet dat 'ie 'em wint vandaag.

Geplaatst

En daar gaat ook Jelle Klaasen. Wat is dat toch een mentaal instabiel mannetje zeg. 

Wade ook mooie route naar finale. Keegan Brown en daarna winnaar van Alan Norris tegen Ryan Joyce, voordat hij tegen MVG/Hopp/Lewis moet in kwartfinale

Geplaatst
1 uur geleden zei Richarð.:

Moet zeker beter gaan spelen dan dat. Helemaal als je tegen Price moet. Verwacht dan ook niet dat 'ie 'em wint vandaag.

#kenner

Geplaatst
1 uur geleden zei Richarð.:

Die glazen bol kun je wel weg doen.

Geplaatst

Kan een kraker worden inderdaad. Sowieso heerlijk tempo natuurlijk.

Jammer van Kyle.

bewerkt door 007mark

Geplaatst

wat een dramatisch niveau in deze pot... vooral het gooien van die dubbels waar ze best wel moeite mee hebben

Geplaatst

Gaat daar de volgende geplaatste speler of komt Anderson nog terug. Dacht dat hij het na de 0-2 achterstand wel weer had door terug te komen tot 2-2. Maar daarna was het Dobey die weer op kwam zetten. 

Geplaatst

Mag toch hopen dat mijn nummer 1 kandidaat van de wereldtitel het gaat redden. 

Goh, deze pot maakte een hele hoop goed na die eerste partij van de avond. :<

bewerkt door MetalMichael