Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Lakers @ Sixers

1-18 or 0-19?

Al krijg ik er geld voor ga ik die wedstrijd niet eens kijken. Ik denk Lakers.

bewerkt door ReggieBush

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 62,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb geen ervaring met basketbal, maar wel met American Football en honkbal. Daar ben ik ooit ingerold zonder "enige kennis" van de sport.   Denk dat het beste is om gewoon lekker veel te

• Michaelinho*
    Michaelinho*

In Nederland zendt ESPN de NBA (deels) uit. En ja kan via de NBA zelf een League Pass komen waarmee je alle wedstrijden kan streamen.    De kennis en liefde voor de sport heb ik ooit opgebouwd

• Al jaren gepassioneerd Knicks fan. Zware jaren helaas.   Geen idee of je ook houdt van gamen, anders zou ik de nieuwe nba2k Jordan editie aanschaffen, daar krijg je gratis een League pass bi

Geplaatst

Ik denk Lakers, maar zal wel leuk zijn als Sixers hun eerste pakken. Zit eraan te komen, spelen laatste tijd beter.

Geplaatst

Laatste tijd paar keer dichtbij geweest inderdaad, denk dat iedereen ze hun eerste overwinning ook wel gunt. Wij @Nets straks, ga je kijken [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; ?

Geplaatst
Laatste tijd paar keer dichtbij geweest inderdaad, denk dat iedereen ze hun eerste overwinning ook wel gunt. Wij @Nets straks, ga je kijken [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; ?

Altijdd ouwe. Elke nacht paraat. Kijk misschien 2 nachten per week geen basketball, maar die kijk ik dan volgende ochtend terug tijdens saaie colleges. :mrg: Jij ook live kijken? Miss chatje als meerdere willen zien hoe de Nets de Suns gaan ballen. ;p

Geplaatst

Dat was ook maar tijdelijk haha.

Joe Johnson lekker ouwe. Leuk al die spoken waar je al heel het seizoen de bal aangeeft. Oh my god we spelen 6 min en ik ben het alweer zat. [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; kijk je?

Tering Young, ga es normaal dunken en spelen. ;p Robinson met een chase down block, soososo.

OHH Gawddd.. Robinson met een dunkje en daarna een tech. maar hey lekkere dunk haha. :mrg:

Brandunk Knightt, oh gawd..

Brook Lopez tehh fuck hoe krijgt ie dat erin dan. ;p

bewerkt door Ilias.

Geplaatst

Ik kijk ja, lijkt nog nergens naar. Knight enige lichtpuntje. Maar hey, Bledsoe zal zo wel ontploffen. Hoop ik. Lopez ook een beetje in een speeltuin zonder Chandler he.

Edit- Daar is de run al (h) Doorknallen nu bitte. Of laat de Nets helemaal terugkomen. Dat kan natuurlijk ook.

bewerkt door Hansje

Geplaatst

Wat is dit nu weer voor onzin. Afgemaakt worden door Larkin-Ellington. Dacht dat wij het derde beste backcourt van de league hadden.

Geplaatst
Wat is dit nu weer voor onzin. Afgemaakt worden door Larkin-Ellington. Dacht dat wij het derde beste backcourt van de league hadden.

Nets ouweee. Defense! Defense! Defense! Haha, told you dat de Nets gingen winnen. Alhoewel tis nog niet afgelopen, als de refs opeens net als tegen de Cavs gaan kloten, kan de Suns zomaar winnen. ;p

Len, loveya. 4 sec. 3 point verschil. Bledsoe zo een buzzer beater, dan ga k huilend slapen.

bewerkt door Ilias.

Geplaatst

Nou congratz Ili. Wat zijn we toch wisselvallig, hebben soms echt momenten dat we een paar minuten offensief zo waardeloos zijn. Rare driepunters, niemand onder de ring voor de rebound, geen beweging. Lelijk.

Geplaatst
Kobe says he sensed PHI players were in awe after he hit first 3 shots: “[Like] ‘Holy crap, is this going to be an 81-[point] situation?'”

:-D Hij eindigt de game met 20p uit 26 schoten, 4 voor 17 op 3 punters. Dit is expres hoor, dit is gewoon sabotage, hij wilt gewoon verliezen.

CVL97vSU4AA7mzf.jpg

Geplaatst

[YOUTUBE]1ralEhcRPsE[/YOUTUBE]

:D Kostte me wel 22 Fantasy punten die grap, maar dit kan toch niet haha

Geplaatst

Echt absurd idd, zeker om dat zijn shooting form helemaal niet lelijk is zoals bij veel centers wel het geval is. Je zou bijna denken dat je je best moet doen om er zoveel te missen in een pot ;c

Geplaatst

Welke match staat er bij jullie vannacht op het programma? Pistons vs Suns? Hornets vs Warriors? Griffin vs George? Unibrow vs Beard?

Geplaatst
Welke match staat er bij jullie vannacht op het programma? Pistons vs Suns? Hornets vs Warriors? Griffin vs George? Unibrow vs Beard?

Ik ga Pistons-Suns en Spurs-Bucks kijken. Jij?

Geplaatst

Niet heel veel zin in maar Suns uiteraard. Chadler was nog twijfelachtig, als die niet speelt kunnen we alvast een grafzerk maken voor Len tegen Drummond.

Geplaatst
Niet heel veel zin in maar Suns uiteraard. Chadler was nog twijfelachtig, als die niet speelt kunnen we alvast een grafzerk maken voor Len tegen Drummond.

Heb er zelf altijd ook weinig vertrouwen in hoor. Tegen alle tegenstanders uit vorm dit jaar verloren. :D Kings, Nets, Lakers.

Geplaatst
Ik ga Pistons-Suns en Spurs-Bucks kijken. Jij?

Ik kijk van alles haha. Momenteel kijken hoe de Lakers de Wizards fftjes aanpakken in het eerste kwart. ;p

Hoho, Nets gwn 4 in a row at home he. Die spelen gewoon op het niveau van Golden State, alleen zit het niet mee.

Kobe :<

bewerkt door Ilias.

Geplaatst

Speelt niet he ;)