Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 62,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb geen ervaring met basketbal, maar wel met American Football en honkbal. Daar ben ik ooit ingerold zonder "enige kennis" van de sport.   Denk dat het beste is om gewoon lekker veel te

• Michaelinho*
    Michaelinho*

In Nederland zendt ESPN de NBA (deels) uit. En ja kan via de NBA zelf een League Pass komen waarmee je alle wedstrijden kan streamen.    De kennis en liefde voor de sport heb ik ooit opgebouwd

• Al jaren gepassioneerd Knicks fan. Zware jaren helaas.   Geen idee of je ook houdt van gamen, anders zou ik de nieuwe nba2k Jordan editie aanschaffen, daar krijg je gratis een League pass bi

Geplaatst

Durant to DeAndre Jordan: 'If you don't want to get hacked ... work on your fucking free throws'

Fijn.. :< Strakjes OKC@Clippers. :-D

Geplaatst

Kawhi z'n defense is oneerlijk, wat die vandaag weer doet met Paul George....:(

Edit: KD met de Go-Ahead bucket en de game winning block :clap:

bewerkt door El Blanquito

Geplaatst

Zieke geluk gisteren _O_ Eerst Reggie's travel in de clutch die niet gecalld wordt en daarna de laatste 2 plays van Miami die nergens op lijken. Eerste was een rare Wade-iso en tweede was wel een succesvolle play, maar Bosh kreeg zijn schot niet op tijd omhoog, hij had hem overigens sowieso gemist, mja dat mag ook wel eens. :D

Geplaatst

Paul George gatver, wat lelijk dit. Monta Ellis, Hill en heel de fucking Pacers team speelt een betere pot dan hem. Maar hij kiest 2x op rij voor een moeilijke shot voor zichzelf ipv af te geven, irriteer me er dood aan. Vooral omdat er nog maar 40 sec te spelen is + de Kings staan met 2 puntjes voor. Mede doordat ie ff 2 FT's mist en heel de match al waardeloos staat te schieten.

EDIT; Flikker een end op, laten ze hem ook ff schieten met 4.04 sec op de klok om het gelijk te maken. Leuk en aardig dat het je beste speler is dit seizoen, maar staat al 5 matches te schieten alsof ie Derrick Rose heet. Dan laat je hem toch niet op zulke momenten alles doen, pff ik zou gek worden als m;n naam Ellis of Hill of Miles was.

bewerkt door Ilias.

Geplaatst

Lol, KD, BG, Kawhi samen komen niet eens op aantal van Kobe.

Die cheerleaders bij de Heat zijn ziekk lekker.

Oh lama nu de lelijke mama's.

bewerkt door Ilias.

Geplaatst

Jammer dat Whiteside niet meer speelt. Wade met de 87-82 voorsprong, hopelijk heb ik m'n bet nu binnen haha.

Bet nummer 1 is binnen, op naar match numero twee. Bulls vs oKC.

bewerkt door Ilias.

Geplaatst

Iemand van de Belgen die hier wel eens NBA keek op Sporting Telenet?

Sinds ze dat nu uitzenden op ESN hebben ze echt verschrikkelijk commentaar gekregen. Net zei die vent 'knappe goal' :cab: Meteen uitgezet en wat anders gaan doen, alsjeblieft zeg

Geplaatst
Iemand van de Belgen die hier wel eens NBA keek op Sporting Telenet?

Sinds ze dat nu uitzenden op ESN hebben ze echt verschrikkelijk commentaar gekregen. Net zei die vent 'knappe goal' :cab: Meteen uitgezet en wat anders gaan doen, alsjeblieft zeg

Is via Eleven Sports, dat nieuwe sportkanaal, was al langer op Proximus.

Kijk gelukkig wel altijd ballstreams ;c

Geplaatst

Ik kijk sindskort via Reborn4HDlive.org, kent iemand dat? Is volgens mij een beetje hetzelfde als Ballstreams.

Heb wel flink zin in de wedstrijd van zometeen trouwens. :<

Geplaatst

Oef, Curry naar locker room, had last van zijn enkel.

Edit; He's back. Was ook zijn kuit, niet zijn enkel.

bewerkt door ReggieBush

Geplaatst

Is alweerback.. ;) Wil wel zien hoe ze het doen zonder Ketchup, miss moeten ze Mayo van de Bucks in een deal betrekken. #ididit

Geplaatst

Wow... de Suns worden gewoon met de wedstrijd slechter, verliezen vannacht in eigen huis van de 76ers ;e.

Cavs ook met een behoorlijke off-night, na 3 Q's maar liefst 31p achter tegen de Trail Blazers zonder Lillard.

Geplaatst

Wall vs CP3 zo.. Gaat gezellig worden rest van beide teams kunnen er niks van.. :-D

Jammer dat je niet in kan zetten op wie er een triple double gaat halen. 100% zeker dat CP3 aan et eind vd match meer dan 10 assists, 10 points en 10 reb. heeft.

Die Asik he bij de Pelicans; heb zo een hekel aan hem.

CP3 met een 'dunk', wordt uitgelachen door zn eigen bench mooi. :-D

bewerkt door Ilias.

Geplaatst
Wow... de Suns worden gewoon met de wedstrijd slechter, verliezen vannacht in eigen huis van de 76ers ;e.

Team is doodziek, en Bledsoe wordt nu ook geopereerd aan de meniscus en is out indefinitely. Tijd om vol in te zetten op de ontwikkeling van Booker, Goodwin, Warren en Len nu. Qua coaching staff krijgt Hornacek voorlopig nog wel het voordeel, maar twee assistenten zijn wel vervangen hoorde ik. Dit is zo'n laatste contractjaar met een team option, tijd om nu te evalueren of we de komende jaren met hem door willen. Heb er zelf een dubbel gevoel bij, op basis van interviews en uitstraling heb ik wel een goed gevoel bij hem en die 48 wins twee jaar geleden liegen ook niet, maar de offense drijft veel te vaak op Bledsoe die wat moet creëren in plaats van goede plays.