Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 62,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb geen ervaring met basketbal, maar wel met American Football en honkbal. Daar ben ik ooit ingerold zonder "enige kennis" van de sport.   Denk dat het beste is om gewoon lekker veel te

• Michaelinho*
    Michaelinho*

In Nederland zendt ESPN de NBA (deels) uit. En ja kan via de NBA zelf een League Pass komen waarmee je alle wedstrijden kan streamen.    De kennis en liefde voor de sport heb ik ooit opgebouwd

• Al jaren gepassioneerd Knicks fan. Zware jaren helaas.   Geen idee of je ook houdt van gamen, anders zou ik de nieuwe nba2k Jordan editie aanschaffen, daar krijg je gratis een League pass bi

Geplaatst

Geen Stanimal, geen Tolliver en toch de Craptors verslaan :banana: Wat zou het nu zuur zijn als we de playoffs net mislopen.

Geplaatst

Ziggo zendt uit Grizzlies @ Warriors op 13 April (laatste reguliere seizoen speeldag)

It's ok. Heb wel alternatief.

Geplaatst

Vannacht maar weer eens NBA gekeken, nadat ik de afgelopen 2 weekjes ofzo bijna alleen maar NCAA heb gekeken. De Celtics zijn fantastisch, imo, na Curry het leukste om naar te kijken in de NBA. De Clippers zijn 3x minder leuk geworden door Green toe te voegen, wat een verschrikking.

Edit: Haha, OKC.... wat is dit nou weer ;e, ik had m'n stream al afgesloten na het 3de kwart. Doen de Clippers gewoon ff een 24-4 run.

bewerkt door El Blanquito

Geplaatst

Ik had hem ook al bijna afgesloten :D:D Drie kwarten lang ging alles fout, heb zelden zoveel wide open shots gemist zien worden, en OKC was echt on point. Maar wat daar gebeurde in het vierde kwart :D:D:D:D:D Ondertussen heeft Griffin officieel de helft van het seizoen gemist en sta je op 40-20 op 1.5 gb op de 3rd seed. Bijzonder seizoen.

Geplaatst

D'Angelo is goed boys :), sterke 1ste helft tegen de Warriors. De Warriors hadden een vrije zaterdagnacht in Los Angeles, en dat is er duidelijk aan te zien.

Geplaatst

Nick Young heatcheckje ook nog, haha dit gaat toch niet echt gebeuren ? :-D

Huertas zijn passing trouwens :<, jammer dat hij verder vrijwel nergens goed in is.

Geplaatst

Huertas show hoor :love: Die shooting van GSW kan echt niet.

Daaayumn, die oop pass van Huertas, de Warriors gaan dit niet redden.

Ik mag toch hopen dat Klay die bal nog aanraakte anders was dit wel een bizarre no call

bewerkt door Wokulski

Geplaatst

Slechte loss voor de Cavs, tegen de Grizzlies zonder o.a. Gasol, Conley & Randolph. Vreselijk slordig, ontzettend veel slechte turnovers. De Grizzlies hebben de beste J. Green zelf gehouden, JaMychal kan spelen, Lance ook met een goede pot.

Edit: Westbrook doet gewoon ff een triple double van 25p-20-11r :cab:

Geplaatst

Lillard averaged 40.5 points, 11 assists sinds de all star break tegen all star point guards. Wat denken we jongens, is dit personal of personal? :-D

Geplaatst

Tony Parker heeft tegenwoordig helaas net zoveel matige games als goede, maar wanneer hij goed is, is het nog steeds genieten inderdaad. Zo makkelijk als hij naar z'n plekjes dribbelt is niet normaal, glipt tussen de kleinste gaatjes. Die spinmove langs Mirotic, met zoveel snelheid, ongekend :<.

Devin Booker is ook lekker bezig de laatste weken, mag dan ook echt alles doen wat hij wil van z'n coach (en terecht natuurlijk, talentontwikkeling is het enige wat de Suns dit seizoen nog enige waarde kan geven). Laat zien veel meer te zijn dan alleen een pure shooter, hij heeft ook een goede dribbel, houd het overzicht en kan passen, erg sterk in de pick & roll. Geweldig talent.

Geplaatst

Booker is genieten inderdaad :< Spelen tegenwoordig ook met Len en Chandler in de basis zodat Len meer minuten kan maken, goed voor z'n ontwikkeling. Ik vind het allemaal best, vooral hopen op een mooie pick nu.

Geplaatst

Vannacht weer een Curry-Lillard matchup, misschien dat ik die zelfs wel ga kijken ipv de Clips ;c