Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dit is... wow... veruit de meest creatieve steal die ik ooit gezien heb

[vine]ijBDpZKQPhl[/vine]

En de Warriors zijn 68-7

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 62,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb geen ervaring met basketbal, maar wel met American Football en honkbal. Daar ben ik ooit ingerold zonder "enige kennis" van de sport.   Denk dat het beste is om gewoon lekker veel te

• Michaelinho*
    Michaelinho*

In Nederland zendt ESPN de NBA (deels) uit. En ja kan via de NBA zelf een League Pass komen waarmee je alle wedstrijden kan streamen.    De kennis en liefde voor de sport heb ik ooit opgebouwd

• Al jaren gepassioneerd Knicks fan. Zware jaren helaas.   Geen idee of je ook houdt van gamen, anders zou ik de nieuwe nba2k Jordan editie aanschaffen, daar krijg je gratis een League pass bi

Geplaatst
Doei D'Angelo's carrière. Wat een sukkel.

Zal allemaal uiteindelijk wel meevallen ...

Geplaatst

Boston _O_ ik hou van dit team. Geweldige 2de helft van IT, nadat hij in de 1ste helft geen enkel puntje had gescoord. Warriors verliezen na 54 regular season games weer eens een thuis wedstrijd. Warriors hebben nog 5 wins nodig voor het record, nog 6 wedstrijden te gaan.

Geplaatst

Parker heeft wel al in een interview op de franse radio gezegd dat hij niet verbaasd zou zijn als de starters beide wedstrijden niet spelen.

Boston een erg leuk en goed team. Stel je voor dat Kevin Durant daar signed.

Geplaatst

'stel je voor dat Kevin Durant daar signed..' dat heb ik echt bij zoveel teams he. Stel je voor Kevin Durant bij de Warriors etc. Ik hoop wel dat San Antonio het record van de Celtics kan verbreken door heel het seizoen niet thuis te verliezen.

Geplaatst

Hele avond gestudeerd dus ga mezelf zo maar eens trakteren op een lekker potje NCAA. Heren kenners, wie wordt het, Oklahoma of Villanova?

Geplaatst

Geen flauw idee, ik laat me graag verrassen :D

eerste shot van de game, een 3 van Hield :D treffend

bewerkt door Simonsav

Geplaatst

Ik ben voor Oklahoma want Hield. Ben fan haha. Wel lekkere begin dit, kijken of ze dit gaan volhouden.

Geplaatst
Ik ben voor Oklahoma want Hield. Ben fan haha. Wel lekkere begin dit, kijken of ze dit gaan volhouden.

Hetzelfde hier.

Altijd bijzonder hoe je dan een heel jaar lang letterlijk geen minuut CBB ziet en dan in een paar weken tijd een favoriet team/speler kunt ontwikkelen ;c

Geplaatst

Buddy kan zonder bal niet eens vrijkomen, Nova's defense is zo goed man. Aan de andere kant van de vloer is dit gewoon een hele slechte dag om Villanova tegen te komen :-D, ongekende shotmaking.

Geplaatst

Nou ik geloof het wel, kan de ogen niet meer open houden. Hoop voor jullie dat de volgende game spannender wordt :D

Geplaatst
Buddy kan zonder bal niet eens vrijkomen, Nova's defense is zo goed man. Aan de andere kant van de vloer is dit gewoon een hele slechte dag om Villanova tegen te komen :-D, ongekende shotmaking.

Nou, zeg het maar. UNC of Nova?

Ik neig toch naar Nova hoor, na dit te hebben gezien :cab: