Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als - en ik zeg als - OKC de finals haalt, dan is het eens te meer duidelijk wat voor een matige coach Brooks was. Donovan haalt meer uit deze spelersgroep.

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 62,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb geen ervaring met basketbal, maar wel met American Football en honkbal. Daar ben ik ooit ingerold zonder "enige kennis" van de sport.   Denk dat het beste is om gewoon lekker veel te

• Michaelinho*
    Michaelinho*

In Nederland zendt ESPN de NBA (deels) uit. En ja kan via de NBA zelf een League Pass komen waarmee je alle wedstrijden kan streamen.    De kennis en liefde voor de sport heb ik ooit opgebouwd

• Al jaren gepassioneerd Knicks fan. Zware jaren helaas.   Geen idee of je ook houdt van gamen, anders zou ik de nieuwe nba2k Jordan editie aanschaffen, daar krijg je gratis een League pass bi

Geplaatst

Denk dat je dat gerust nu al kan zeggen hoor ;c Donovan is echt fantastische play-offs aan het coachen.

Draft lottery nu trouwens, daarna Cavs-Raptors. Mooi nachtje.

Edit- Geen stuntje voor de Suns, maar vierde en dertiende pick is wel prima natuurlijk. Stiekem toch blij dat de Lakers weer geen eerste pick hebben :D

bewerkt door Hansje

Geplaatst

Ingram!!!!!!!! rip Simmons XD

Lakers 2016-2017: Russell - Clarkson - Ingram - Randle - Whiteside

oxUIv60.jpg

bewerkt door Raikkonen

Geplaatst
Denk dat je dat gerust nu al kan zeggen hoor ;c Donovan is echt fantastische play-offs aan het coachen.

Draft lottery nu trouwens, daarna Cavs-Raptors. Mooi nachtje.

Edit- Geen stuntje voor de Suns, maar vierde en dertiende pick is wel prima natuurlijk. Stiekem toch blij dat de Lakers weer geen eerste pick hebben :D

Donovan coacht inderdaad een geweldige playoffs, hun defense de laatste 6 games is zeer indrukwekkend, en heeft een aantal gedurfde line-ups de vloer opgestuurd die bleken te werken. Ben zeer onder de indruk, had ik ook niet verwacht, vond hem in CBB zeker niet speciaal. In het regular season wel behoorlijk was wazige beslissingen gemaakt, zeker in het begin, maar ''who cares'' natuurlijk.

Haha, ik was echt aan 't hopen dat ze 4de werden, en helemaal geen pick zouden hebben.

Geplaatst

Ugh, heb me zo gehaast om thuis te komen, hopende dat ik nog een spannende 2de helft kon zien. Staan de Thunder bijna 40p voor als ik inschakel ;e.

Geplaatst

Zelden een team met zoveel energie weten spelen als de Thunder gisteren. Elke keer die fastbreaks met Westbrook en Durant, onhoudbaar. Mag ook wel hopen dat Green nog geschorst wordt voor die laffe trap in het kruis van Adams.

Geplaatst
Zelden een team met zoveel energie weten spelen als de Thunder gisteren. Elke keer die fastbreaks met Westbrook en Durant, onhoudbaar. Mag ook wel hopen dat Green nog geschorst wordt voor die laffe trap in het kruis van Adams.

Eindelijk iemand die het er mee eens is. En dan ook nog beweren dat het niet express was.

Verder speelde Thunder erg goed. Durant weer ouderwets agressief gezien(Qua scoring). Dion Waiters speelt deze playoffs zoals ik hem nog nooit heb zien spelen, erg belangrijk.

Geplaatst

Raptors staan weer een geweldige pot te spelen zeg. Mooi antwoord op iedereen die zei dat ze geen enkele game zouden winnen.

Geplaatst

Love weer dramatisch, net als in game 3. Irving veel beter (aanvallend dan). Zolang DeRozan vooral die midrange-jumpers blijft raken en Lowry confident blijft met schieten, hebben ze zeker een kans.

Geplaatst

Wth is dit met OKC :D Fantastisch zeg, de onverslaanbare warriors zo overklassen