Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Tering dat was een lang 1ste Q. LeBron heeft wel een fijn moment uitgekozen om z'n jumper weer te activeren.

Edit: LeBron man... _O_, speelt bijzonder fantastisch.

bewerkt door El Blanquito

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 62,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb geen ervaring met basketbal, maar wel met American Football en honkbal. Daar ben ik ooit ingerold zonder "enige kennis" van de sport.   Denk dat het beste is om gewoon lekker veel te

• Michaelinho*
    Michaelinho*

In Nederland zendt ESPN de NBA (deels) uit. En ja kan via de NBA zelf een League Pass komen waarmee je alle wedstrijden kan streamen.    De kennis en liefde voor de sport heb ik ooit opgebouwd

• Al jaren gepassioneerd Knicks fan. Zware jaren helaas.   Geen idee of je ook houdt van gamen, anders zou ik de nieuwe nba2k Jordan editie aanschaffen, daar krijg je gratis een League pass bi

Geplaatst

Nou als LeBron zo blijft schieten de komende 2 duels dan wordt het nog leuk!

edit: Dan heb het nog niet eens over Kyrie ;-D.

bewerkt door Raikkonen

Geplaatst

Kyrie en LeBron, niks tegen te beginnen. Zelfs geen 5 flops van Varejao. Dellavedova trouwens :-D

Klay na Q2 volledig stilgevallen, speelde indrukwekkend eerste helft. Maargoed, donderdag Green er weer bij, geen unlimited drives naar de basket meer. Bogut zag er niet lekker uit die knie, kruisbandje vrees ik.

Geplaatst

Begin was goed, maar Cavs waren sterk. LeBron en Irving geweldige game.

Geplaatst

Heel benieuwd of vooral Irving de lijn van de vorige match kan doortrekken. Lichte voorkeur voor de Warriors deze series (vooral omdat ik hoop dat ze hun recordseizoen ook afmaken) maar vandaag hopen op de Cavs zodat we een Game 7 krijgen :

Geplaatst

Ez toch nog niet gespeeld, Curry begint weer even leuk te doen.

Edit: Die Klay Thompson bakt er niet veel van hè jongens. Wat speelt die slecht vandaag zeg.

bewerkt door JanVertonghen'

Geplaatst

Zou mooi zijn als het lekker spannend wordt nog. Cavs ogen sterk en fris, GSW niet. Gelukkig was daar dan die run, anders was het al gedaan.

Geplaatst

Leek er even op dat de Warriors het rond de 10 punten konden krijgen aan de rust, uiteindelijk toch 16. Dahntay Jones er plots op, speelt normaal alleen garbage time :D Commentator hier suggereerde dat het was om wat onder de huid van Green te kruipen, werkte ook wel want die kreeg meteen z'n derde fout.

Geplaatst

Eerder de refs toch? Geen idee wat Curry hier fout deed. James verdient wel een Game 7 trouwens zeg. Twee beste games van het seizoen misschien wel bij 1-3 en 2-3 achter.

bewerkt door Hansje

Geplaatst

Typte het ook voor de herhaling ;c Vooral de refs ja. Desondanks moet Curry wel normaal reageren, al weet ik niet hoe mild/streng ze hiernaar kijken.

Geplaatst

Goed, tijd om met al mijn basketbalkennis deze wedstrijd eens uitgebreid te analyseren:

[spoiler=Analyse]Lebron is fucking goed in deze sport