Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 62,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb geen ervaring met basketbal, maar wel met American Football en honkbal. Daar ben ik ooit ingerold zonder "enige kennis" van de sport.   Denk dat het beste is om gewoon lekker veel te

• Michaelinho*
    Michaelinho*

In Nederland zendt ESPN de NBA (deels) uit. En ja kan via de NBA zelf een League Pass komen waarmee je alle wedstrijden kan streamen.    De kennis en liefde voor de sport heb ik ooit opgebouwd

• Al jaren gepassioneerd Knicks fan. Zware jaren helaas.   Geen idee of je ook houdt van gamen, anders zou ik de nieuwe nba2k Jordan editie aanschaffen, daar krijg je gratis een League pass bi

Geplaatst

@TheKerfts; Als Cleveland deze pot wint mocht ik jou avatar voor een maand bepalen toch. ;c

Geplaatst
@TheKerfts; Als Cleveland deze pot wint mocht ik jou avatar voor een maand bepalen toch. ;c

Nooit gezegd. :D

Dat was vorig jaar. :P

Geplaatst

Wat een heerlijke games van LeBron zeg. Ziek dat ze game 7 eruit hebben weten te slepen, door m'n examens echt niks kunnen zien. Gelukkig kan ik game 7 kijken nu m'n examens voorbij zijn. Ik denk dat de Warriors het uiteindelijk gaan winnen, maar ik ben all Cavs, leggo.

Geplaatst
We gaan hem gewoon weer aan.

Neh, heb op de eerste ronde na geen game van deze hele playoffs gezien, dus heb geen idee wie, hoe of wat.

Geplaatst

Ik ga sowieso game 7 kijken. De traditie die ik al vier jaar heb gehad en dus ook vanavond. Vind game 7 leuker dan 1 t/m 6 (mocht die er komen ofcourse) ivm het allesbeslissende karakter van de wedstrijd. Ik hoop dat de Warriors de eindzege kunnen pakken van nu recordbreaking 73-9 seizoen.

Geplaatst

Moet er trouwens wel bij vermelden dat ik het niet zozeer de Cavs gun, maar wel LeBron James. Wat hij heeft laten zien deze Finals, weergaloos. Ik hun hem zijn derde ring.

Geplaatst

Lekker tentamen morgenvroeg en waarschijnlijk rest van de dag tot 16.00 op school, dus dat wordt wederom opnemen en hele dag geen internet openen....

Heb er geen vertrouwen meer in, te lang geleden dat Klay en Curry beide een hele partij echt aan het uitdelen waren en dat is straks het enige waarmee ze kans maken tegen een LeBron en Kyrie van de laatste games.

Geplaatst

Ga ook proberen wakker te blijven, morgen geen verplichtingen en veel te weinig gekeken dit jaar. Ben bang dat de Warriors het niet gaan redden.

Geplaatst

Morgen laatste tentamen helaas. Wordt dus een hele prestatie om alles te ontwijken en m dan vermoedelijk overmorgen in de trein pas te kijken. Zal wel mis gaan :(

Geplaatst

I ain't missing Game 7.

NBA Draft is al in 3 dagen maar goed eerst Game 7!

bewerkt door Raikkonen

Geplaatst

Weet iemand ergens een livestream? Een vriend van mij heeft geen Ziggo en kan hierdoor niet kijken, mits het natuurlijk op een andere zender wordt uitgezonden ofzo.

Geplaatst
Ga hem ook kijken. Begin echt verliefd te worden op de sport. Op het eerste gezicht leek het me balletje gooien maar er zit zoveel meer tactiek achter :< En wat die Curry laat zien qua shooting joh. Weergaloos. Echt

Vind het ook weergaloos om te zien dat je vriendin je verbiedt om dit te kijken en dat je er dan nog naar luistert ook. Dan ben je ook wel echt verliefd op deze sport inderdaad.

Hier weer eens wachten tot Ziggo Sport Go het doet, daarna genieten hoor :<

Geplaatst

Dunk van LeBron was wel ziek, maar wel 3 to's van hem al... Waren toch ook echt simpele to's.