Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 62,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb geen ervaring met basketbal, maar wel met American Football en honkbal. Daar ben ik ooit ingerold zonder "enige kennis" van de sport.   Denk dat het beste is om gewoon lekker veel te

• Michaelinho*
    Michaelinho*

In Nederland zendt ESPN de NBA (deels) uit. En ja kan via de NBA zelf een League Pass komen waarmee je alle wedstrijden kan streamen.    De kennis en liefde voor de sport heb ik ooit opgebouwd

• Al jaren gepassioneerd Knicks fan. Zware jaren helaas.   Geen idee of je ook houdt van gamen, anders zou ik de nieuwe nba2k Jordan editie aanschaffen, daar krijg je gratis een League pass bi

Geplaatst

Draymond Green is in vorm hoor, tering :D Klay Thompson weer totaal niet, die was de vorige pot in het begin ook al erg matig.

Edit: Green _O_

bewerkt door JanVertonghen'

Geplaatst

Draymond fucking Green ... :r Is gewoon Steph Curry die in een Green kostuum zit hoor.

Geplaatst

Green speelt even een heerlijke partij zeg. Voor de Cavs is het hopen dat LeBron en Irving herboren de kleedkamer uitkomen. Klay mag ook aan zijn schoten werken, want het lijkt nergens op.

Geplaatst

Die Varejao ;e Is dat de Fellaini van het basketball? Kan er helemaal niks van en maakt enkel domme overtredingen, om vervolgens met zo'n verontwaardigde kop te reageren. Wat een draak van een vent zeg.

Geplaatst
Die Varejao ;e Is dat de Fellaini van het basketball? Kan er helemaal niks van en maakt enkel domme overtredingen, om vervolgens met zo'n verontwaardigde kop te reageren. Wat een draak van een vent zeg.

Nou nou seg ... "Kan er helemaal niks van" zegt ie :D

Kyrie is wel lekker begonnen zo aan Q3.

Geplaatst

Vermaak me prima moet ik zeggen. Mooi ook dat het gelijkwaardig is, maar een overtime zegt mijn bed nee tegen.

Geplaatst
Ondanks dat Cavs 3pt niet raken ziet het best nice uit voor hun nu.

Bij de Warriors is het dan weer net andersom, vanaf dat ze naar binnen stappen lijken ze het scoren vergeten :r

Echt een hele toffe game 7, zeer vermakelijk.

Edit; Kyrie is hottt

Geplaatst
Vermaak me prima moet ik zeggen. Mooi ook dat het gelijkwaardig is, maar een overtime zegt mijn bed nee tegen.

Ik zit er alleen maar op te hopen. Zo'n grote climax na het eruit persen van een game 7 van Cleveland.

Geplaatst
Ik zit er alleen maar op te hopen. Zo'n grote climax na het eruit persen van een game 7 van Cleveland.

Ja het is zeker een perfecte climax, maar de klok blijft ook lopen hè :mrg:

Geplaatst
Nou nou seg ... "Kan er helemaal niks van" zegt ie :D

Kyrie is wel lekker begonnen zo aan Q3.

Vind jij hem zo goed dan?

Zieke pot dit zeg :D Weer gelijk. Spanning is om te snijden.

Geplaatst

Die Draymond Green blijft ze er injagen hé :r

Vind jij hem zo goed dan?

Zieke pot dit zeg :D Weer gelijk. Spanning is om te snijden.

Nee hoor, het is ook geen geweldige speler ofzo (ook al wat ouder natuurlijk). Is gewoon een nuttige speler die gewoon z'n werk doet, niet meer niet minder.

Geplaatst

Kyrie got ice in his veins :D Wat een monster :r

LeBron en Kyrie zijn echt ziek bezig, het is dat Curry en Klay geen al te beste finals spelen.