Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wat Juca zegt inderdaad, plus het feit dat Curry een heel goedkoop contract heeft. Toen hij deze verlenging tekende was hij namelijk nog lang niet de speler die hij nu is, en het seizoen daarvoor had hij de ene na de andere blessure aan z'n rechter enkel. Men was zelfs bang dat hij hier nooit helemaal van zou herstellen.

Die grote verhoging van de salary cap hebben de spelers overigens ook aan zichzelf te danken, de spelers vakbond (onder leiding van CP3 & LeBron) wou namelijk per direct het geld van de nieuwe tv-deal in hun salaris terugzien. De NBA wou de salary cap geleidelijk laten oplopen, in dit geval had GS Durant nooit kunnen halen.

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 62,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik heb geen ervaring met basketbal, maar wel met American Football en honkbal. Daar ben ik ooit ingerold zonder "enige kennis" van de sport.   Denk dat het beste is om gewoon lekker veel te

• Michaelinho*
    Michaelinho*

In Nederland zendt ESPN de NBA (deels) uit. En ja kan via de NBA zelf een League Pass komen waarmee je alle wedstrijden kan streamen.    De kennis en liefde voor de sport heb ik ooit opgebouwd

• Al jaren gepassioneerd Knicks fan. Zware jaren helaas.   Geen idee of je ook houdt van gamen, anders zou ik de nieuwe nba2k Jordan editie aanschaffen, daar krijg je gratis een League pass bi

Geplaatst

Dwyane Wade naar Chicago Bulls

vhMzdxLLwlM

Classic

Edit: Doordat D-Wade naar Chicago gaat. Wordt Calderon naar de Lakers getrade. Ach whatever.

bewerkt door Raikkonen

Geplaatst

En Cleveland krijgt het op een of andere manier voor elkaar om Dunleavy binnen te halen, fantastische aanwinst.

Wade, Butler & Rondo.... Perfect voor Hoiberg die altijd op pace & space hamerde.

Geplaatst

Toch vind ik t wel een leuk team zo de Bulls :< Al vind ik t ook wel zonde voor Miami, want Wade is de Heat

Geplaatst

Ik ben zo blij met de Bulls he. Nu de Nets het lachertje vd NBA zijn, is het echt heerlijk dat de Bulls er zijn. Krijg je zo een backcourt met Wade & Rondo. Dat gaat zo makkelijk te verdedigen zijn he, veel succes aan Hoiberg. Die heeft nu een team wat ervoor gaat zorgen dat ie ergens in december geen baan meer heeft. Ook nog zulke persoonlijkheden, Wade zou nog wel kunnen werken maar Rondo haha. Die eet hem levend op.

Geplaatst
De beste 3puntschutter van de Bulls is nu Hoiberg zelf of eh? :D

(..Ja, ik weet Dunleavy, Butler heeft hem op zich ook wel..)

Dougie McBuckets natuurlijk :dance:

Geplaatst

Johnson -> Heat, want ze matchen. Crabbe -> Blazers, want ze matchen. Nets? 5 roster spots en 33.5 mln aan cap space. Tsja. Wat nu? :-D

.. And the first pick of the 2017 draft goes to the Boston Celtics.. :(

Als het aan mij ligt nu gewoon allemaal 1 year contract uitdelen aan Humphries, Chalmers, Norris Cole, Jones, Stephenson ofzo. En dan volgend seizoen als de cap met 8mln ong stijgt, gebruik maken van alle cap space in weer een crazy summer. Ondertussen ook picks ophalen bij teams door als cap space team te fungeren tijdens trades.

bewerkt door Ilias.

Geplaatst

Westbrook gaat z'n contract in OKC verlengen, wordt nu pas op z'n vroegst in 2018 free agent, heeft ook een optie voor het seizoen van 2018-19. Erg netjes gedaan door Presti.

Geplaatst

Westbrook gaat dit seizoen 26.5 verdienen, jaar erop 28.5 en dan player option 30.6 mln. :mrg: Voor beide partijen een prima deal, Westbrook gaat meer geld ontvangen en OKC heeft nu geen stress dat ze hem moeten traden omdat ie anders gratis wegloopt. Al zou ik die optie sowieso wel bekijken aangezien je nu veel meer kunt vragen vanwege z'n extension. Alhoewel volgend seizoen gaat ie wss een triple double averagen. :mrg:

Geplaatst

Ik vind het mooi dat ie blijft. Voor Fantasy #1-pick hoor, die gaat beesten. Voor zo ver ie dat al niet deed.;c

Geplaatst

LeBron heeft een nieuw contract getekend bij de Cavaliers voor 100m in drie seizoenen. Schijnbaar een verbreking van het vorige record.

Geplaatst

Vraag me af hoeveel hij zonder cap zou vangen.

Schat iets van een honderd miljoen miljard.