Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 98,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gemiste kans voor ajax. dat hij in Turkije speelt verbaast me wel. Weet iemand wat zijn loon daar is? Betalen voetballers veel belasting in Turkije?

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

En dan wordt Fortuna gelinkt aan Burak Yilmaz 😂

• Zou die de bal kunnen hooghouden als ie gepresenteerd wordt? 

Geplaatst

Prima keus van Ibra om op een wat lager niveau te gaan afbouwen, hij had natuurlijk ook naar de MLS of China kunnen gaan maar op deze manier is hij tenminste nog in Europa te bewonderen. Ben erg benieuwd naar volgend seizoen, denk dat Mourinho er wel iets leuks van kan maken. Stel je voor dat ze kampioen worden huhu, de afgunst zal groot zijn. Helemaal met dat toch iets wat gehypte Catalaanse mannetje die de grote concurrent onder zijn hoede heeft.

Geplaatst

Dat ie er iets van zal maken klopt waarschijnlijk wel, of het leuk zal zijn is een andere vraag :cab:

Geplaatst

Diks op weg naar Fiorentina, zeer bizarre transfer. 3 miljoen gaat Vitesse vangen. Leerdam of Lelieveld dus rechtsback komend seizoen. Als Leerdam een beetje 'normaal' gaat doen, dan is dat een prima vervanger.

Geplaatst
Haha, Leerdam die ooit weg wilde bij Feyenoord omdat hij geen rb wilde spelen.

Niet serieus te nemen die vent joh. Denk dat hij een heel stuk verder geweest was als hij 'gewoon' gebleven was.

Geplaatst

Als je Italiaanse kranten mag geloven, dan heeft Napoli meer dan €30 miljoen geboden om Pjaca en Rog op te halen bij Dinamo.

Geplaatst
Wat is van der Wiel nou aan het doen ?? Naar Fenerbahce?

Prima stap voor hem toch? Ploeg van zijn niveau, en zal daar wel prima gaan verdienen

Geplaatst
Als je Italiaanse kranten mag geloven, dan heeft Napoli meer dan €30 miljoen geboden om Pjaca en Rog op te halen bij Dinamo.

Pjaca waarschijnlijk naar Liverpool :love: :love: Heerlijke aankoop als je het mij vraagt.

Geplaatst
Prima stap voor hem toch? Ploeg van zijn niveau, en zal daar wel prima gaan verdienen

Is alleen niet de sterkste competitie, had hem wel in een sterkere competitie willen zien.

Geplaatst
Pjaca waarschijnlijk naar Liverpool :love: :love: Heerlijke aankoop als je het mij vraagt.

Dat vind ik wel een hele mooie speler ja. Had hem liever niet bij Liverpool gezien. Sevilla ofzo is een prachtige stap. Vind hem niet heel veel voor Engeland. Wat jij [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; ?

Geplaatst

Ahmed Musa van CSKA gaat Leicester City versterken, er wordt gesproken voor een bedrag van 16,6 miljoen pond. Lijkt mij een goede speler voor het systeem wat Leicester speelt.

Geplaatst
Dat vind ik wel een hele mooie speler ja. Had hem liever niet bij Liverpool gezien. Sevilla ofzo is een prachtige stap. Vind hem niet heel veel voor Engeland. Wat jij [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; ?

Die spelers sporen stuk voor stuk niet ouwe, kijk dat je kan cashen prima, maar die gast moet gewoon bij Dinamo blijven voor een verbeterd contract. What the fuck doet die Markovic ook allemaal bij Liverpool bijvoorbeeld. Of Origi. Spelers worden tegenwoordig te vroeg gekocht en als ze slecht presteren is het voor fans een anti-climax. De hele constructie omtrent Halilovic is ook belachelijk, hij gaat nu tekenen bij Villareal ofzo met een terugkoopclausule?

bewerkt door Sanel