Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Die zit nu bij Excelsior, kun je 'm mooi een keer bekijken. Neem even aan dat je in (de buurt van) Rotterdam woont.

Nee dat woon ik niet, maar vond het altijd fijn om naar zijn voetbalkunsten te kijken. Maar met FOX Sports eredivisie zie ik hem nog zat dit seizoen.

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 98,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gemiste kans voor ajax. dat hij in Turkije speelt verbaast me wel. Weet iemand wat zijn loon daar is? Betalen voetballers veel belasting in Turkije?

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

En dan wordt Fortuna gelinkt aan Burak Yilmaz 😂

• Zou die de bal kunnen hooghouden als ie gepresenteerd wordt? 

Geplaatst

Hadouir, is dat niet de man van een van de meest bizarre doch terechte rode kaarten uit de Eredivisiegeschiedenis? Bij een 4-1 voorsprong in de diepe slotfase van de wedstrijd besluiten een tegenstander een doodschop te geven uit het niets, als aanvaller.

Geplaatst
[tweet]755067359203848196[/tweet]

Zou 1000 pond per week gaan krijgen (wel slechts een contract van 40 weken)

Die ken ik nog wel uit o.a. FM Live en oudere versies. Schitterende dribbelaar :D

Geplaatst

Hadouir _O_ De man die geschorst was door Roda, terug kwam en ze behoedde voor degradatie in De Kuip. Blij dat die terug is.

Geplaatst

Ja en ook tegen cambuur scoorde hij. [MENTION=44]Östlund[/MENTION];

Cisse was geen stylist.

Geplaatst

Cisse was een grapje :) Hadouir was niet de man in de Kuip. Dat was Cissé toen, die speelde het dak eraf.

Geplaatst
Cisse was een grapje :) Hadouir was niet de man in de Kuip. Dat was Cissé toen, die speelde het dak eraf.

Hadouir scoorde toen wel. de 1-3.

Geplaatst

Ik zei niet dat hij niet scoorde, Cissé was veruit MOTM. Die was toen al geblesseerd, en liep zich het schompes. Scoorde ook een goede goal en was de aanjager.

Geplaatst

Verdiende daarmee zijn transfer, een van de dieptepunten in de geschiedenis van de (vandaag) jarige club. Ja @Feijenoorders; gefeliciteerd met de mooiste club van Nederland en wijde omgeving.

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

Hopelijk blijft hij fit. ZOu tof zijn.

Andere vraag. Blijft Kika een heel seizoen zo op het shirt staan? Wel top is dat zeg :)

Geplaatst
Hopelijk blijft hij fit. ZOu tof zijn.

Andere vraag. Blijft Kika een heel seizoen zo op het shirt staan? Wel top is dat zeg :)

Is tijdelijk tot de nieuwe shirtsponsor is gevonden. Waarschijnlijk Coolblue.