Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Wie gaat Napoli halen als vervanger? Of speelde hij al niet zoveel meer?

Speelde vorig seizoen niet echt op z'n topniveau en zat vaak op de bank, al lag dat meer aan andere factoren (gezien ook de hele verdediging, Hamsik en Higuain niet op hun beste kunnen presteerden, en David Lopez en Jorginho centraal op het middenveld ook maar zozo was).

Als vervanger hebben ze wel Allan gehaald van Udinese, en Valdifiori al weet ik niet of dat een meer defensieve of aanvallende speler is. Allan is wel goed, maar een Inler in vorm is wel een verlies imo

• Antwoorden 2,3k
  • Weergaven 98,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gemiste kans voor ajax. dat hij in Turkije speelt verbaast me wel. Weet iemand wat zijn loon daar is? Betalen voetballers veel belasting in Turkije?

• Nom de Guerre
    Nom de Guerre

En dan wordt Fortuna gelinkt aan Burak Yilmaz 😂

• Zou die de bal kunnen hooghouden als ie gepresenteerd wordt? 

Geplaatst

DUs omdat ze met zijn zaakwaarnemer in gesprek zijn betekent het meteen dat hij tekent :cab:

Wat moet Heerenveen sowieso met nog een spits?

Geplaatst

Huh? Leuke speler hoor, maar we hebben al teveel middenvelders/aanvallers. Ik was net blij dat van Amersfoort naar Almere ging.

Geplaatst
DUs omdat ze met zijn zaakwaarnemer in gesprek zijn betekent het meteen dat hij tekent :cab:

Wat moet Heerenveen sowieso met nog een spits?

Stans is een middenvelder.

Geplaatst

Dan al helemaal overbodig, we hebben al 5 spelers voor 3 posities en dan reken ik de spelers van Jong Heerenveen nog niet eens mee. Daar loopt Amin, een groot talent, ook nog op de deur te kloppen.

Van den Berg, van den Boomen, Thern, Namli, Thorsby en Amin dus.

Geplaatst

De Roon was een 6. We hebben Thern, Namli en Zahovic voor de 10. Maar eigenlijk speelt Heerenveen zonder een echte 10

4-1-2-3, met een verdedigende middenvelder en twee centrale mannen + vleugelspelers.

Geplaatst
Haha. ;c

Alleen had RG het altijd van een forum en heb ik het van iemand uit de omgeving van Stans. ;)

Maar om je post dan te beginnen met 'Stans van Excelsior naar Heerenveen' lijkt me een beetje voorbarig. ;)

Geplaatst
De Roon was een 6. We hebben Thern, Namli en Zahovic voor de 10. Maar eigenlijk speelt Heerenveen zonder een echte 10

4-1-2-3, met een verdedigende middenvelder en twee centrale mannen + vleugelspelers.

Zou het niet inspelen op een eventueel vertrek van vd Berg kunnen betekenen? Die speelde toch altijd als meest 'aanvallende' middenvelder?

Zou 't anders niet snappen met jullie huidige middenveld...

Geplaatst
Zou het niet inspelen op een eventueel vertrek van vd Berg kunnen betekenen? Die speelde toch altijd als meest 'aanvallende' middenvelder?

Ik hoop het, vd Berg is veruit de minste van iedereen en hij is nog aanvoerder ook.

Geplaatst

Ben benieuwd of die Stans een stap hoger aan kan. Ik zie Excelsior nooit live, maar in de samenvattingen doet hij vaak leuke dingen.

Geplaatst

Wellicht is MM's "betrouwbare" bron niet zo heel betrouwbaar.

Geplaatst
Maar om je post dan te beginnen met 'Stans van Excelsior naar Heerenveen' lijkt me een beetje voorbarig. ;)

Alles voor de clicks hè.

Maar serieus, ik vind het leuk dat hij dat hier mededeelt. We zullen zien of het uitkomt.

Geplaatst

Goh, je zou bijna bang worden om een gerucht hier te posten als je ziet hoe sommige figuren gelijk los gaan :cab:

Om d'r toch maar eentje te posten dan... Juventus zou Cuadrado willen losweken bij Chelsea.

Geplaatst

:D

Ik zag het ergens op Facebook langsvliegen. The Sun ofzo, dus dat zegt op zich weinig, maar het is niet onmogelijk. Cuadrado zit meer op de bank dan wat anders en in Italië heeft hij nog een goede naam.