Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik mag toch hopen dat we hem sneller te zien krijgen dan binnen een maand hoor. Tenzij je hem eerst nog een 2de keer gaat bekijken (d)

• Antwoorden 4,9k
  • Weergaven 193k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Dumpen.

• Djurovski
    Djurovski

American Sniper    Wat een topfilm is dit zeg. 

• Voor de filmpuristen: Een abonnement op Mubi is nu €4 voor 4 maanden. Leuk om dat eens uit te proberen. Staan denk ik best veel interessante films op.   

Geplaatst

Hij komt in ieder geval naar Pathe (14 juli), dus als die in de juiste zaal gaat draaien, ga ik hem ook nog wel een keer meepakken.

Geplaatst

Wel opvallend dat we met z'n allen toch een lichte drang hebben om 'm nog eens te gaan bekijken. Wil zelf ook graag nog eens gaan, film blijft blijft ook maar spoken in m'n hoofd.

Geplaatst

Heb ik met Drive en OGF ook heel zwaar gehad. Was net wat screenshots van de trailer aan het maken voor mijn review. Ik bleef bezig man. :cab:

Heb de OST ook maar ff opgezocht op YouTube. Nou.

:<

bewerkt door vinnypassy

Geplaatst

Acteur Anton Yelchin vandaag overleden, amper 27 jaar. Heel vreemd ongeval blijkbaar

elchin's friends became alarmed because he was supposed to meet them hours earlier for a rehearsal. They went to his San Fernando Valley home at around 1 AM and found him pinned between his car and a brick mailbox, which was attached to a security gate.

Law enforcement tells us the engine was running when his body was discovered, and the car was in neutral. The driveway was on a fairly steep incline. It's unclear why he got out of the car.

Bij het grote publiek bekend uit Star Trek (geen idee want niet gezien)

Maar ook uit Like Crazy (met Felicity Jones), uit het zeer toffe Odd Thomas (met Addison Timlin), Alpha Dog, Rudderless, Only Lovers Left Alive etc etc

Geplaatst

Jammerlijk. Ken de man in kwestie niet, maar Alpha Dog werd me wel al veelvuldig aangeraden door iemand. Lijkt me trouwens een leuk idee om die eens te bekijken. Dit ongeval doet me verder trouwens denken aan het ongeval van de wielrenner Xabier Tondo.

bewerkt door Lakigigar

Geplaatst

Kende hem wel uit Like Crazy en Rudderless, toch een zeer spijtig ongeval en zo jong ook nog.. Vreemd verhaal wel, damn.

Geplaatst

Shame: Een vage film die ik moeilijk te plaatsen vindt, in compagnie met een titel die te weinig gereflecteerd werd in de film zelf want waar bleef de schaamte uiteindelijk? Uiteindelijk technisch wel zeer mooi gefilmd en een zeer mooie cinematografie. Zesje

Geplaatst

Afgelopen weekend Kollektivet gezien. Film gaat over een Deense commune rond de hippietijd. Ik denk dat de film een onderliggende boodschap heeft over vrijheid in liefde en de onmogelijkheden ervan, maar helemaal duidelijk wordt die boodschap niet. Beetje een vage film, maar op zich wordt er wel redelijk geacteerd. Was niet helemaal mijn ding, 6/10.

Geplaatst
Mezelf een heerlijk cadeau gedaan:

:< :<

Ik snap de links met films niet echt, het ziet er wel mooi uit, maar ik snap er niets van.

Geplaatst

Is een artbook van Makoto Shinkai zijn werk (regisseur van 5 Centimeters per Second, Garden of Words, The Place Promised in Our Early Days & Children Who Chase Lost Voices). Helaas wel uitgebracht voordat hij Garden of Words maakte. Voor mij by far de beste anime/animatie regisseur. Kijk ook heel erg uit naar zijn nieuwe dit jaar:

Mitsuha is the daughter of the mayor of a small mountain town. She's a straightforward high school girl who lives with her sister and her grandmother and has no qualms about letting it be known that she's uninterested in Shinto rituals or helping her father's electoral campaign. Instead she dreams of leaving the boring town and trying her luck in Tokyo. Taki is a high school boy in Tokyo who works part-time in an Italian restaurant and aspires to become an architect or an artist. Every night he has a strange dream where he becomes...a high school girl in a small mountain town.

Hopelijk dat ze die nog meepakken met Camera Japan, want anders zal het wachten worden tot 2017.

Geplaatst

Martyrs, een Franse horrorthriller, als je die titel ziet denk je meteen aan iets gelijkaardigs als Saw maar is het niet. Meer een psychologische horror, dan echt visuele gore. Goeie film wel though, met behoorlijk wat fucked up shit ook, ook al zie je het soms wel nogal aankomen. Twee erg sterke dames in de hoofdrol, het is eens wat anders dan domme trutjes in horrorfilms. Alleen het einde.. het had vrij episch kunnen zijn maar die kans hebben ze verkeken. Dat was echt niet goed gedaan.

Ruime 3*

Geplaatst

Goh ja, dat einde. Ik kan best veel hebben en ben doorgaans wel van hoe meer fucked up hoe beter, maar hoe ze hier probeerden dat martelen daadwerkelijk moreel te verdedigen en dan zo af te raffelen. Ik kan me er nu weer over opvreten.

Geplaatst

:D

Het was niet eens zozeer het doel van het martelen, wel het feit dat [tekst]het voor jou als kijker uiteindelijk niks oplevert[/tekst] dat nogal frustrerend is.

Geplaatst

Paper Towns (Jake Schreier, 2015) **½

Ach ja.

Filmtechnisch is dit natuurlijk helemaal geen goeie film. De camera doet weinig meer dan registreren, het script voelt (zoals vaker bij boekverfilmingen) nogal gehaast en onsamenhangend aan en het acteerwerk is vaak wisselvallig op z'n best. En toch vond ik dit wel een charmant filmpje. Cara Delevigne brengt haar personage echt tot leven, tussen de flauwe grapjes door viel er af en toe wel wat te grinniken (dat [tekst]Heritage not Hate-shirt![/tekst]) en zitter er ook gewoon wat leuke scènes in om de boel vlot te houden (Pokémon!). Niet goed, maar heb me ook niet verveeld. 2,5*.

Geplaatst

Eye in the sky gezien. Vond het een mooie film, die oorlog voeren is van een andere kant liet zien.

Film zet je ook aan het denken. Cijfer: 8.6/10

Geplaatst

Taxi Teheran was een zeer goede film. Misschien achteraf gezien niet de beste Panahi om mee te starten, en het duurde een tijdje vooraleer ik doorhad om wat het echt draaide gezien ik eigenlijk iets totaal anders verwachtte, maar ik vond hem eigenlijk best nog wel goed. 7/10