Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Toppers,

Is al weer een enige tijd geleden dat ik hier wat gepost heb maar we leven nog en ga zeer spoedig weer FM oppakken met mijn "geniale 4-2-2-2 tactiek":cab:.

Alleen ben ik hier nu voor wat anders want betreft om het volgende;

Mijn vrouw is aan het einde van haar thuisstudie voor wedding planner en een ex-collega was bezig met een logo voor haar te maken. Helaas is ze niet meer werkzaam bij ons (helemaal geen grafisch vormgever meer bij het bedrijf) en moet ik iemand anders hiervoor zoeken.

Dus mijn vraag is of iemand het kan afmaken of het opnieuw kan opmaken? Ben bereid om hier een vergoeding tegenover te zetten (in overleg ofcourse).

Kan de bijlages helaas niet uploaden, dit omdat de vormgeefster dit op één of ander manier als PDF had opgeslagen..... Dit kan ik wel mailen als iemand het wilt opmaken.

Voor de bijlages of vragen ben ik gewoon via hier bereikbaar.

Alvast bedankt allen!

Geplaatst
  • Auteur

Toppers,

Is al weer een enige tijd geleden dat ik hier wat gepost heb maar we leven nog en ga zeer spoedig weer FM oppakken met mijn "geniale 4-2-2-2 tactiek":cab:.

Mijn vrouw is aan het einde van haar thuisstudie voor wedding planner en een ex-collega was bezig met een logo voor haar te maken. Helaas is ze niet meer werkzaam bij ons (helemaal geen grafisch vormgever meer bij het bedrijf) en moet ik iemand anders hiervoor zoeken.

Dus mijn vraag is of iemand het kan afmaken of het opnieuw kan opmaken? Ben bereid om hier een vergoeding tegenover te zetten (in overleg ofcourse).

Kan de bijlages helaas niet uploaden, dit omdat de vormgeefster dit op één of ander manier als PDF had opgeslagen..... Dit kan ik wel mailen als iemand het wilt opmaken.

Alvast bedankt allen!

Geplaatst
Toppers,

Alvast bedankt allen!

Je mag mij ook altijd een PM sturen ;)

Geplaatst

Mij mag je ook pm'en, als je nog iets nodig hebt ;sm;

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]