Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1k
  • Weergaven 51,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Je kreeg geen reactie in het Forum Feedback-topic dus je dacht ik probeer het gewoon nog een keer?  

• Sick Blik
    Sick Blik

Na 4 nederlagen op rij zaterdag eindelijk eens gewonnen.   Kelderklasse, 5e klasse reserve trouwens. Echt een schandalig slechte wedstrijd speelden we. Ook een waardeloos veld. Komen we uite

• @bas huijsmans je wordt nog beroemd!  

Geplaatst
43 minuten geleden zei Dender70:

meer verhalen als deze a.u.b. :-D

Ik vond deze wel even genoeg eerlijk gezegd.

Naja het is natuurlijk wel vrij idioot, je doet als club mee om de titel, je bent een gigantische kleine vereniging en je kunt op je water al aanvoelen dat de scheidsrechter straks door de KNVB de hand boven het hoofd gehouden wordt.

En in zekere zin kan ik dat nog enigszins snappen: Als je als KNVB elke keer mee moet in het verhaal van clubs die wat te klagen hebben over een scheidsrechter, dan zit je per dag 20x bij de tuchtcommissie oid. Maar goed, zonder enig overleg een club dan maar voor de eerste 2 wedstrijden uit de planning halen, vind ik dan wel weer de andere kant van het verhaal. Pleeg even een belletje richting Weerdinge, doe datzelfde belletje even naar Witteveen en check dan of het verhaal een beetje overeenkomt. Komt dat vervolgens totaal niet overeen, ja dan heb je wel een dingetje. Maar ik begreep dat ook Witteveen er niet zo blij mee was. Ik meen uiteindelijk 1 rode kaart en 13 gele kaarten verdeeld over de spelers, leider van ons rood, leider van witteveen rood en beide trainers geel? Dat verteld toch wel het verhaal een beetje. 

Ik vergeet nooit weer dat ik best wel een domme overtreding maakte op een speler van SVV'04. Vrij terecht een rode kaart. Kon er niet zoveel aan doen, maar swa. 

Maar, ik kende die gozer ook nog eens best wel goed. Ik kom hem nog wel eens tegen, en dan lacht die zich altijd de billen uit de string. Wij hebben toen allebei eenzelfde soort verhaal op papier gezet, omdat de scheids er een best wel zware code aan gegeven had. Moesten we ons verhaal op papier zetten. Dus hij zegt: Joh, geen enkel probleem. We maken er een mooi verhaaltje van dat je uitgleed en mij niet zag aankomen en dat er totaal geen enkele opzet in het spel was. Dus na die wedstrijd kwam ik hem de week er na tegen in de kroeg waar ik werkte: En wij nog een beetje lol over of die kaart geseponeerd zou worden, of dat het bij een wedstrijd bleef. 

Dat werden er dus 8 :-D Daar hebben we nog steeds de grootste lol over als ik hem tegen kom.

Geplaatst

@Elsjorro1990 Zoals ik al zei, het is een bijzondere maar prachtige wereld diep in de krotten van de sunday leagues :D  Achteraf heeft het zijn charme wel en kan je erom lachen, zoals jouw verhaal met die acht wedstrijden schorsing. 

Geplaatst
Op 31-1-2025 om 09:51 zei Keeza:

@Elsjorro1990 Zoals ik al zei, het is een bijzondere maar prachtige wereld diep in de krotten van de sunday leagues :D  Achteraf heeft het zijn charme wel en kan je erom lachen, zoals jouw verhaal met die acht wedstrijden schorsing. 

Mooie aanvulling nog: Uiteindelijk heeft het de club ook nog 2 punten in mindering gekost. Ik zal vanavond eens informeren hoe dit gegaan is.

Geplaatst
2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Mooie aanvulling nog: Uiteindelijk heeft het de club ook nog 2 punten in mindering gekost. Ik zal vanavond eens informeren hoe dit gegaan is.

Ik las het inderdaad. :D :D :D  KNVB is wel echt een shitshow als het gaat om amateurvoetbal hahaha

Geplaatst
3 minuten geleden zei Keeza:

Ik las het inderdaad. :D :D :D  KNVB is wel echt een shitshow als het gaat om amateurvoetbal hahaha

Ho, stop de tijd. Niet mijn werkgever zwart maken :5

;c

Geplaatst
Op 25-2-2025 om 12:54 zei Keeza:

Nog een mooie aanvulling, 2 punten zijn weer teruggegeven. Wat een comedy.

Afijn, gisteren weer eens 35 minuten gemaakt. We komen er langzaam aan zeg maar. 

4-1 gewonnen van de enige ploeg die onder ons stond. Ons 1e was vrij, dus hadden we wat aanwas. Man of 4. Scheelt dan toch weer wel. We hadden wel weer een heerlijk scheidsrechtertje hoor. En ook nog door ons zelf geregeld. Ik werd afgevlagd terwijl de rechtsbuiten de bal teruglegde richting mij. Scheids floot. Dus ik zeg: Maar dat kan toch helemaal niet als hij de bal terugtrekt? Ik sta dan toch achter de bal? Waarop de scheids beantwoord: Ja, ik dat begrijp ik ook niet helemaal. 

Ja maar jij fluit toch? Man man man. 

Geplaatst

Nou, voor alles een eerste keer zeggen ze. Ik heb voor het eerst in mijn senioren carrière met dubbele cijfers verloren. 

11-0. Man man man. Ik was er al een beetje bang voor, gelet op hoeveel man er van de 13 aanwezigen echt fit waren (6), maar dit is wel next level hoor. man man man. 

Zelf maar 1 doelpunt tegen gekregen, dat dan weer wel. Kunstgras, dus dan doet deze man niet mee. Maar het kon niet anders, dus toch nog even 20 minuten gemaakt. 

Geplaatst
Op 10-3-2025 om 09:02 zei Elsjorro1990:

Nou, voor alles een eerste keer zeggen ze. Ik heb voor het eerst in mijn senioren carrière met dubbele cijfers verloren. 

11-0. Man man man. Ik was er al een beetje bang voor, gelet op hoeveel man er van de 13 aanwezigen echt fit waren (6), maar dit is wel next level hoor. man man man. 

Zelf maar 1 doelpunt tegen gekregen, dat dan weer wel. Kunstgras, dus dan doet deze man niet mee. Maar het kon niet anders, dus toch nog even 20 minuten gemaakt. 

Oei oei oei. Wij hebben met precies dezelfde cijfers Raptim, de stadsgenoot, over de knie gelegd. Heerlijk!

Hoe was die bezinningsperiode trouwens? :D Ons eerste gaat het ook krijgen, na afgelopen weekend hahaha

Geplaatst

Na 4 nederlagen op rij zaterdag eindelijk eens gewonnen.

Kelderklasse, 5e klasse reserve trouwens. Echt een schandalig slechte wedstrijd speelden we. Ook een waardeloos veld. Komen we uiteindelijk 2-0 voor en gingen we massaal druk zetten begin 2e helft, kwamen die lui amper nog van eigen helft af, maar wij deden alles verkeerd voorin.

Toen werd het een hele rare wedstrijd. Zij gingen veel overtredingen maken uit onkunde en de scheids begon ze toen overal geel voor te geven. 3 man met geel eraf wat echt zeldzaam is op ons niveau. Vond het niet heel terecht. Haalde echt het tempo uit de wedstrijd ook en wij werden heel gemakzuchtig. Werd het nog 2-2 :-D en niks wees erop dat we nog zouden winnen.

Komt aan het eind de rechtsback van ons met bal opstomen en normaal levert dat gewoon een slechte voorzet die over de achterlijn gaat op, maar dit keer luisterde die naar ons toen wij riepen 'ACHTERLIJN'. Dus hij haalt de achterlijn en geeft voor op borst hoogte en ik tik hem met links met een soort van duwende trap 'm erin. 2 seconden voor tijd. :D

Eerste goal sinds de kruisbandblessure 2 jaar terug, op het veld waar het gebeurd is, met het geopereerde been in de eerste wedstrijd waar ik weer voluit mee deed. Dan weet ik dat het kelderklasse is, maar dat voelt alsnog wel even lekker.

bewerkt door Sick Blik

Geplaatst

Hier is er geen touw meer aan vast te knopen qua resultaten. Vorige week 11-0 verloren van een elftal wat in principe maar een paar punten boven ons stond en waar we thuis 5 minuten voor tijd nog met 3-1 tegen voor stonden, om een week later 0-3 te winnen van een team die ons thuis nog helemaal zoek speelden. Gek blijft het allemaal wel. 

Geplaatst
  • Auteur

image.thumb.png.f3e3f10d8b99730b265a2b8965b14ba9.png

Hier zaterdag de eerste punten van het seizoen behaald. Overtuigende 2-0 zege die eigenlijk nog veel ruimer had moeten uitvallen (miste zelf ook twee opgelegde kansen), maar desondanks fijn dat we het seizoen niet met nul eindigden, waar ik wel even bang voor was. Scheelt bij ons echt gewoon enorm wie er wel of niet zijn. Hebben ook geen keeper - dit seizoen al meerdere wedstrijden gehad waar we gewoon goed meedoen maar dan goals tegen krijgen die een echte keeper gewoon heeft.

Over twee weken thuis tegen de nummer voorlaatst. Die wonnen thuis met 4-1 van ons terwijl wij de hele wedstrijd bij hun doel stonden, dus ik hoop dat we ze nu wel gewoon pakken. 

image.thumb.png.b196fc33db6571ee34242c233d8040cd.png

Geplaatst
Op 24-3-2025 om 09:30 zei Elsjorro1990:

Hier is er geen touw meer aan vast te knopen qua resultaten. Vorige week 11-0 verloren van een elftal wat in principe maar een paar punten boven ons stond en waar we thuis 5 minuten voor tijd nog met 3-1 tegen voor stonden, om een week later 0-3 te winnen van een team die ons thuis nog helemaal zoek speelden. Gek blijft het allemaal wel. 

Ik merk in de lagere krochten van het Sunday League voetbal dat je nooit twee keer tegen hetzelfde team speelt in één seizoen. De ene keer hebben ze spelers van het tweede (of zelfs eerste) mee en de andere keer is het een mengelmoes van AOW leeftijden en tekort aan chromosomen. 

Zo zijn wij in een kampioensstrijd verwikkeld met Sweel. De statistieken liegen er niet om. Toevalligerwijs was onze eerste wedstrijd tegen die knapen en trokken we deze met 7-3, uit mijn hoofd, over de streep. Verder winnen wij alles. Zij ook. Met klinkende cijfers. Tot opeens afgelopen weekend het nieuws kwam dat Sweel met 3-0 heeft verloren van de plek numero 7: VKW. Nu heb ik geen idee of VKW met allemaal goede spelers kwam of dat de wedstrijd 'op papier is afgedaan', maar we zijn er niet rouwig om :D  Aanstaande zondag spelen we tegen Sweel, maar die pakken we ook wel. De banden van de platte kar worden rustig opgepompt!

image.png.5cc524042d87f940fd0031e0d5644eb3.png

Geplaatst
1 uur geleden zei Keeza:

Ik merk in de lagere krochten van het Sunday League voetbal dat je nooit twee keer tegen hetzelfde team speelt in één seizoen. De ene keer hebben ze spelers van het tweede (of zelfs eerste) mee en de andere keer is het een mengelmoes van AOW leeftijden en tekort aan chromosomen. 

Zo zijn wij in een kampioensstrijd verwikkeld met Sweel. De statistieken liegen er niet om. Toevalligerwijs was onze eerste wedstrijd tegen die knapen en trokken we deze met 7-3, uit mijn hoofd, over de streep. Verder winnen wij alles. Zij ook. Met klinkende cijfers. Tot opeens afgelopen weekend het nieuws kwam dat Sweel met 3-0 heeft verloren van de plek numero 7: VKW. Nu heb ik geen idee of VKW met allemaal goede spelers kwam of dat de wedstrijd 'op papier is afgedaan', maar we zijn er niet rouwig om :D  Aanstaande zondag spelen we tegen Sweel, maar die pakken we ook wel. De banden van de platte kar worden rustig opgepompt!

image.png.5cc524042d87f940fd0031e0d5644eb3.png

Eens, het is nog wel eens afwachten wat er bij een 1e elftal afvalt, of in ons geval: wanneer het 3e vrij is. Ons 3e zitten eigenlijk de beste oud- 1e elftal spelers in. Zodra die met ons mee doen, ziet het er ook heel anders uit. 

Was eigenlijk hier afgelopen 2 week niet het geval overigens: Wij traden beide keren, op 1 speler na, met dezelfde selectie aan als de vorige wedstrijden tegen hun. Dan is het gek, in het geval van Erica, dat we thuis 3-3 spelen en uit 11-0 de bietenbrug op gaan, terwijl Sleen ons thuis van het kastje naar de muur stuurde en met 3-0 naar huis ging, terwijl het nu omgekeerd was. 

Geplaatst

Afgelopen zondag al kampioen geworden. 17 gespeeld, 17 winst met nog drie potten te gaan. Wat een feest jongens, ben nog aan het bijkomen.

Prachtig weer gehad, genoeg gehydrateerd maar niet gesmeerd dus mijn lijf schreeuwt het intern en extern uit.