Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Satteliet / moeder / feeder clubs, vragen en hulp topic

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ik ben nu PSV en Chelsea is een 'moederclub' van psv. Verder heeft psv geen satellietclubs. Ik heb dus gevragen of het bestuur satellietclubs wilt gaan zoeken. Komen ze met 3 clubs aan, waarvan ik er dus maar 1! kan kiezen. Mijn vraag is: Kan ik zelf geen satellietclub maken, want kzou graag Go Ahead als satellietclub willen maar dit gaat dus niet zomaar?

• Antwoorden 114
  • Weergaven 369
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

ik ben nu PSV en Chelsea is een 'moederclub' van psv. Verder heeft psv geen satellietclubs. Ik heb dus gevragen of het bestuur satellietclubs wilt gaan zoeken. Komen ze met 3 clubs aan, waarvan ik er dus maar 1! kan kiezen. Mijn vraag is: Kan ik zelf geen satellietclub maken, want kzou graag Go Ahead als satellietclub willen maar dit gaat dus niet zomaar?

Geplaatst

Re: Satellietclubs

Nee, het bestuur bepaalt welke club zij geschikt vinden om als satellietclub te fungeren. Van de drie door het bestuur uitgekozen clubs, kun je ook alle drie de clubs kiezen. Bij het nieuwsbericht moet je rechtsonder klikken, vervolgens krijg je wat info over de club en kan je rechtsboven in dit scherm op een knop klikken waarmee je naar een van de twee andere clubs kunt gaan.
Geplaatst

Soms krijg je ook clubs met allemaal van die amateur spelers die je niet kunt kopen. Of clubs uit regionale divisies.
Geplaatst

Je kunt ook weigeren en dan een maand later weer vragen.
Geplaatst
  • Auteur

ik heb nu ook enkele spelers verkocht, maar wordt dit bod dan ook naar Chelsea gestuurd of wat is nu de functie van Chelsea? Kan ik gemakkelijker van hun spelers hure/ kopen?

Geplaatst

Ik heb AC Milan maar snel geschrapt van m'n Affiliated Clubs! Ik gun hun mijn spelers niet ;)

Geplaatst

ik heb nu ook enkele spelers verkocht, maar wordt dit bod dan ook naar Chelsea gestuurd of wat is nu de functie van Chelsea? Kan ik gemakkelijker van hun spelers hure/ kopen?
Als jij een bod op een speler accepteert, moet je hetzelfde bod van Chelsea ook accepteren. Daarnaast kan Chelsea wat spelers bij jou stallen, omdat ze bijvoorbeeld nog geen werkvergunning kunnen krijgen. Het geval Alex in real life is hier een prima voorbeeld van, die mag nog niet voor Chelsea spelen en speelt tot dan toe ook bij PSV.
Geplaatst
  • Auteur

Als jij een bod op een speler accepteert, moet je hetzelfde bod van Chelsea ook accepteren. Daarnaast kan Chelsea wat spelers bij jou stallen, omdat ze bijvoorbeeld nog geen werkvergunning kunnen krijgen. Het geval Alex in real life is hier een prima voorbeeld van, die mag nog niet voor Chelsea spelen en speelt tot dan toe ook bij PSV.

ok bedankt, kzal es proberen spelers te gaan huren van chelsea ;)

Geplaatst

Vraag: Na hoeveel tijd kan je weer een nieuwe sattelietclub aanvragen? 1 per seizoen ofzo?

Geplaatst

Vraag: Na hoeveel tijd kan je weer een nieuwe sattelietclub aanvragen? 1 per seizoen ofzo?
Om het halfjaar, hier heb ik aan het begin van het seizoen een satellietclub gevraagd én gekregen. Na de jaarwisseling kan ik er opnieuw weer een aanvragen.
Geplaatst

Hoe kun je een 'moederclub' beginnen? dat kun je namelijk niet aanvragen bij het bestuur.

Geplaatst

Ik vind het wel prettig dat redeljk veel speler het accepteren om naar hun satellietclub te gaan. Zo gingen Sarkies, Vermeer en Pocognoli zonder zeuren van Ajax naar Omniworld, net als Anita, Goossens en Sarpong.

Geplaatst

Hoe kun je een 'moederclub' beginnen? dat kun je namelijk niet aanvragen bij het bestuur.

Jawel, maar dat ligt aan de club...

Geplaatst

Kan wel, maar sommige besturen vinden dat dat niet bij de club past :cab:. Zo zal je bij Ajax niet snel een moederclub vinden. Bij een club uit de tweede divisie kan je het waarschijnlijk wel vragne.

Geplaatst

ik heb een vraag.. ik wil sommige spelers naar een satteliet club sturen namelijk rimini die heb ik als satteliet club, alleen een probleem dan probeer je daarop te klikken maar dat gaat niet, weet iemand heer een oplossing voor ? Of kan dat alleen tijdens transfers periode?

Geplaatst

ik heb een vraag.. ik wil sommige spelers naar een satteliet club sturen namelijk rimini die heb ik als satteliet club, alleen een probleem dan probeer je daarop te klikken maar dat gaat niet, weet iemand heer een oplossing voor ? Of kan dat alleen tijdens transfers periode?
Rechtermuisknop op een speler klikken die je daarheen wil hebben. Dan zie je in dat kleine menutje ergens iets staan als: naar satellietclub. Dat kies je dan. ;)
Geplaatst

jah, maar daar staat rimini dan grijs en daar kan ik dan niet op klikken, dus dat werkt niet, hoe komt dat?
Dan bevat het samenwerkingsverband geen optie om spelers uit te lenen...
Geplaatst

jah, maar daar staat rimini dan grijs en daar kan ik dan niet op klikken, dus dat werkt niet, hoe komt dat?
Of dan hebben ze geen echte spelers, logisch lijkt me.. :cab:
Geplaatst

Of dan hebben ze geen echte spelers, logisch lijkt me..
huh hoe bedoel je harm jan, man u. het contract omvat wel optie om spelers uit te lenen
Geplaatst

huh hoe bedoel je harm jan, man u. het contract omvat wel optie om spelers uit te lenen

en zoals je zelf al zei, het kan alleen in de transfer periode :)

Geplaatst

satteliet club, moederclub, feeder

wat is dit allemaal, wat heb je eraan en hoe werkt het? :O]:

Geplaatst

Re: satteliet club, moederclub, feeder

Staat in handleiding hoor... en werd reeds uitgelegd op site:

http://site.manutd.nl/index.php?opti...2&Item id=103

oke maar daar staat niet wat je er precies mee kunt, kun je je spelers daarheen doen naar die satteliiet club/feeder? en wat heb je precies aan je meoderclub? kunnen die de spelers bij jou droppen?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]