Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Satteliet / moeder / feeder clubs, vragen en hulp topic

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: satteliet club, moederclub, feeder

oke maar daar staat niet wat je er precies mee kunt, kun je je spelers daarheen doen naar die satteliiet club/feeder? en wat heb je precies aan je meoderclub? kunnen die de spelers bij jou droppen?
Als je bijv een kleine club traint (ik heb Coventry) dan kan je een moederclub zoeken (bestuur doet dat na aanvraag van jezelf). Bij mij is die moederclub Chelsea... Nu kan je jonge spelers of andere huren van Chelsea, voor een club als Coventry is dat mooi meegenomen natuurlijk... Chelsea geeft tevens maandelijks een bedrag aan Coventry...

Sattelietclubs zijn ploegen waar je mee samenwerkt en waar je spelers mee kan ruilen... Deze zijn meestal niet groter dan je eigen team maar eerder van hetzelfde niveau... Hier kan je je eigen spelers die je wil laten rijpen stallen, dit kan volgens mij niet bij een moederclub !!

Dat is beknopt wat het inhoud... nog vragen vuur maar af !!

• Antwoorden 114
  • Weergaven 365
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Re: Satellietclubs

Als jij een bod op een speler accepteert, moet je hetzelfde bod van Chelsea ook accepteren. Daarnaast kan Chelsea wat spelers bij jou stallen, omdat ze bijvoorbeeld nog geen werkvergunning kunnen krijgen. Het geval Alex in real life is hier een prima voorbeeld van, die mag nog niet voor Chelsea spelen en speelt tot dan toe ook bij PSV.

Hier heb ik wel ff een vraagje over: Als ik een speler uit het buitenland koop, en hij krijgt geen werkvergunning, kan ik hem niet bij een stattelietclub stallen. Dan heeft dat eigenlijk geen enkel effect, en zit de optie zoals Alex bij PSV er gewoon niet in. Of heb ik t nu fout?

Geplaatst

Hier heb ik wel ff een vraagje over: Als ik een speler uit het buitenland koop, en hij krijgt geen werkvergunning, kan ik hem niet bij een stattelietclub stallen. Dan heeft dat eigenlijk geen enkel effect, en zit de optie zoals Alex bij PSV er gewoon niet in. Of heb ik t nu fout?
Ja, ik denk dat de spelers te jong zijn (jonger dan 16 of 17 dacht ik) dan kun je ze geen voltijdscontract geven en dan kan je ze niet uitlenen
Geplaatst

Ik speel met Galatasaray zit al in tweede seizoen, heb tigtal goede jeugdspelers. Heb 3x aangevraagd voor een sattelietclub maar telkens zegt de president dat hij het niet nodig vindt, hoe komt dat? :S

Geplaatst

Ik speel met Galatasaray zit al in tweede seizoen, heb tigtal goede jeugdspelers. Heb 3x aangevraagd voor een sattelietclub maar telkens zegt de president dat hij het niet nodig vindt, hoe komt dat?
Dat komt doordat ie het niet nodig vind.
Geplaatst

kan je de keuze van het bestuur ook niet enigzins beinvloeden?

ik ben met ajax begonnen en ik wilde wel een sattelietclub uit brazilie, dus heb k de braziliaanse competitie ook geselecteerd. alleen ik kreeg nog geen clubs uit die competitie aangeboden door het bestuur, enkel teams uit hele lage divisies waar je dus praktisch niks aan hebt... offenbach bijvoorbeeld...

maargoed als iemand weet het je het wél kan beinvloeden hoor ik het graag

Geplaatst

Ik ben Feyenoord en bij get begin van het 2e seizoen wordt de samenwerking opeens beeindigd tussen Excelsior en mij.

Dat is in het echt toch ook niet????

Even daarvoor hadden die ratten van Excelsior nog wel ff 2 miljoen gekregen.

Geplaatst

Ik ben Feyenoord en bij get begin van het 2e seizoen wordt de samenwerking opeens beeindigd tussen Excelsior en mij.

Waarschijnlijk is het contract afgelopen...
Geplaatst

ik ben met ajax begonnen en ik wilde wel een sattelietclub uit brazilie, dus heb k de braziliaanse competitie ook geselecteerd. alleen ik kreeg nog geen clubs uit die competitie aangeboden door het bestuur, enkel teams uit hele lage divisies waar je dus praktisch niks aan hebt... offenbach bijvoorbeeld...

maargoed als iemand weet het je het wél kan beinvloeden hoor ik het graag

ik quote mezelf maar even,

heb inmiddels al wél wat aan offenbach, ze zijn gepromoveerd naar de bundelsiga. pure mazzel want ik heb geen lagere duitse divisies geselecteerd. Daarnaast ben ik nu met managers in brazilie aan het communiceren om te kijken of dit helpt.

satellietclubs van mijn ajax nu: offenbach - Duitse Bundeliga, Alicante - Spanje maar niet in comp, omniworld - jupiler league, ajax CT - heb je ook niks aan eigenlijk.

Geplaatst

Ik heb niet het idee dat je die sattelietclubs echt kunt beïnvloeden, al zou het wel mooi zijn natuurlijk. Je kunt wel kiezen zodra je bestuur een voorstel heeft, maar dat had je zelf wel door denk ik.

Geplaatst

en je kan de samenwerkingen met de clubs beeindigen, daardoor heb je meer kans op andere clubs
Geplaatst

Er zit in dat het automatisch wordt beeindigd als je in de zelfde competitie speelt volgens mij, maar omdat het in het echt nog wel was dit seizoen gebeurt het bij jou pas nadat je al een jaar heb gespeeld.

Geplaatst

ik heb met arsenal een commerciele deal gesloten met een club uit china. was ik nog niet eerder tegengekomen, het houd in dat er ieder jaar een vriendschappelijke wedstrijd wordt gespeeld en er werd vermeld dat mijn merchandising inkomsten zouden stijgen

Geplaatst

Ik ben nu Heerenveen, en ik heb als satelietclub zwolle kunnen kiezen.

Ik vind dat een leuke club en heb er eigenlijk wel geluk bij gehad, dus heb ik dat geacepteert.

nu heb ik 7 spelers uitgeleend aan zwolle, en zij staan boven aan de ranglijst :)

maar nu hoorde ik dat je niet met een club uit je eigen competitie een samenwerkingsverband kan starten.

hoe zit het dan als zwolle promoveert ?? (ze staan nu 5 punten voor na 18 wedstrijden :P)

wel geinig dat die club dan ook zo goed draait.

Geplaatst

Het is trouwens mogelijk om geen van de aangeboden sattelietclubs te adviseren bij je board, dus alles af te wijzen. In dat geval kan je al na een paar weken weer opnieuw een verzoek indienen in de hoop een betere sattelietclub te vinden. Als je een sattelietclub genomen hebt kan je pas een half jaar later weer een verzoek voor een sattelietclub indienen.

Geplaatst

Het is trouwens mogelijk om geen van de aangeboden sattelietclubs te adviseren bij je board, dus alles af te wijzen. In dat geval kan je al na een paar weken weer opnieuw een verzoek indienen in de hoop een betere sattelietclub te vinden. Als je een sattelietclub genomen hebt kan je pas een half jaar later weer een verzoek voor een sattelietclub indienen.
Dat was nieuw? ;c
Geplaatst

Dat wisten we al maar wat gebeurt er als JOU sateliet club in dezelfde competitie komt?
Geplaatst

Dat wisten we al maar wat gebeurt er als JOU sateliet club in dezelfde competitie komt?
Niets :cab: iig toen FC Eindhoven promoveerde gebeurde er niets.
Geplaatst

Hoe kan je aangeven dat je spelers wilt lenen van je Moederclub? Ik krijg ze namelijk nooit toegewezen zomaar en als ik een bod wil doen om te lenen kan dat niet :roll:

Geplaatst

Hun moeten spelers bij jou doen.

Wat? Sorry begrijp de zin niet :p

Geplaatst

Hun moeten spelers bij jou doen.

Wat? Sorry begrijp de zin niet :p

Zij moeten de spelers naar jouw club toe sturen :clap:
Geplaatst

Zij moeten de spelers naar jouw club toe sturen :clap:

Dat begrijp ik maar ik lees vaak dat mensen zeggen dat ze nog ff gaan proberen om spelers van hun moederclub te lenen.

Geplaatst

Dat begrijp ik maar ik lees vaak dat mensen zeggen dat ze nog ff gaan proberen om spelers van hun moederclub te lenen.
ja vaak hebben sateliet clubs iets meer kans en eerder een JA van hun moederclub dan andere clubs

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]