Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Satteliet / moeder / feeder clubs, vragen en hulp topic

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Satellietclubs

ja vaak hebben sateliet clubs iets meer kans en eerder een JA van hun moederclub dan andere clubs

Maar dan snap ik nog steeds niet waarom ik dus geen spelers kan lenen als ik bod doe staan er namelijk alleen transfer eerste optie en navraag.

• Antwoorden 114
  • Weergaven 365
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

ja vaak hebben sateliet clubs iets meer kans en eerder een JA van hun moederclub dan andere clubs

Maar dan snap ik nog steeds niet waarom ik dus geen spelers kan lenen als ik bod doe staan er namelijk alleen transfer eerste optie en navraag.

Dat komt mischien omdat je dan niet in een tranferperiode zit. Anders kan je geen bod doen om te lenen. ;)

Geplaatst

Dat komt mischien omdat je dan niet in een tranferperiode zit. Anders kan je geen bod doen om te lenen. ;)

Nee, ik was vergeten even vergeten dat ik geen jeugspelers kan lenen, bedankt voor het helpen kan namelijk de rest wel gewoon lenen.

Geplaatst

Nee, ik was vergeten even vergeten dat ik geen jeugspelers kan lenen, bedankt voor het helpen kan namelijk de rest wel gewoon lenen.
Oke graag gedaan.
Geplaatst

Ik heb nog even een vraagje over sattelietclubs. Als ik bijvoorbeeld een club uit Engeland ben, neem Wigan ofzo, dan staat er als ik een contract met een sattelietclub af kan sluiten iets als: zo kun je de werkvergunningen ontlopen door je speler eerst een tijdje bij een sattelietclub te laten spelen. Goed nieuws dacht ik.

Maar als ik nou eens speler wil kopen, en hij krijgt geen werkvergunning staat er nergens de optie om hem naar de sattelietclub te sturen. Iemand een idee hoe dat zit? Of is dat gewoon een foutje in het spel?

Geplaatst

Maar als ik nou eens speler wil kopen, en hij krijgt geen werkvergunning staat er nergens de optie om hem naar de sattelietclub te sturen. Iemand een idee hoe dat zit? Of is dat gewoon een foutje in het spel?
nee dit is geen foutje, je moet dan in beroep gaan tegen de beslissing. Dan krijg je daarna een melding dat je speler komt en dat je hem dan eerst in belgie moet stallen.

vervolgens komt de speler gewoon eerst naar je eigen club, maar je kan hem niet inzetten. Dan klik je gewoon rechts op hem en ga je naar verhuren aan satellietclub.

Zo heb ik een boel Argentijnse talenten bij Sint Truiden gestalt met Arsenal, het duurt 3 jaar voordat ze dan de belgische nationaliteit krijgen.

Geplaatst

Zo heb ik een boel Argentijnse talenten bij Sint Truiden gestalt met Arsenal, het duurt 3 jaar voordat ze dan de belgische nationaliteit krijgen.
Aha, zo zit dat dus! Bedankt VVOG!
Geplaatst

nee dit is geen foutje, je moet dan in beroep gaan tegen de beslissing. Dan krijg je daarna een melding dat je speler komt en dat je hem dan eerst in belgie moet stallen.

vervolgens komt de speler gewoon eerst naar je eigen club, maar je kan hem niet inzetten. Dan klik je gewoon rechts op hem en ga je naar verhuren aan satellietclub.

Als je in beroep gaat krijg je zowat altijd een werkvergunning.

Geplaatst

Als je in beroep gaat krijg je zowat altijd een werkvergunning.
Dat is niet helemaal juist, vaak krijg je dan idd toestemming om de speler aan te trekken, maar je zult hem nog niet kunnen opstellen in officiele wedstrijden. Daarvoor zal je hem toch echt moeten uitlenen. Dat is mijn ervaring tot nu toe iig
Geplaatst

ik ben zelf ook galatasaray maar ik krijg wel sattelietclubs aangeweze hoor maar wel 2e divisie clubs:(

Geplaatst

Ik heb bij nottm nu een satteliet club uit China. De voordelen waren voet aan de grond in china qua talenten, eerste optie op hun spelers en stijgen van marchandising maar heeft dit ook echt zin want ik betaal 4m per jaar aan deze club heeft het ook echt zin om deze samenwerking te houden want qua spelers heb ik er niets aan heb puur voor marchandising gedaan. is dit slim of kan ik beter stopzetten?

Geplaatst

Ik heb bij nottm nu een satteliet club uit China. De voordelen waren voet aan de grond in china qua talenten, eerste optie op hun spelers en stijgen van marchandising maar heeft dit ook echt zin want ik betaal 4m per jaar aan deze club heeft het ook echt zin om deze samenwerking te houden want qua spelers heb ik er niets aan heb puur voor marchandising gedaan. is dit slim of kan ik beter stopzetten?
Hangt er vanaf hoeveel je aan de merchandising verdient, is dat meer of minder dan de 4 miljoen die je betaald?
Geplaatst

Ik heb idd ook twee commerciele deals. één in china en één in de VS, ik heb alleen nog niet gekeken of ik wel meer verdien. zal dat eens doen idd

Geplaatst

Nee, het bestuur bepaalt welke club zij geschikt vinden om als satellietclub te fungeren. Van de drie door het bestuur uitgekozen clubs, kun je ook alle drie de clubs kiezen. Bij het nieuwsbericht moet je rechtsonder klikken, vervolgens krijg je wat info over de club en kan je rechtsboven in dit scherm op een knop klikken waarmee je naar een van de twee andere clubs kunt gaan.

Hoe kun je alle clubs nemen dan? :S
Geplaatst

Niet, je kan er maar één kiezen.

Geplaatst

Van de drie door het bestuur uitgekozen clubs, kun je ook alle drie de clubs kiezen.

Wat bedoel je hiermee dan?:P
Geplaatst

Re: satteliet club, moederclub, feeder

nog vragen vuur maar af !!
Bijvoorbeeld:

ik ben Millwall in mijn 3e seizoen. MIjn moederclub is west ham. Er maken meerdere clubs een bod op mijn sterspeler Hleb. Heeft West ham dan de eerste optie tot kopen of hoe ligt dat=

Geplaatst

nog vragen vuur maar af !!
En wat is Feeder
Geplaatst

En wat is Feeder
Een feederclub ís een satellietclub.
Geplaatst

Bijvoorbeeld:

ik ben Millwall in mijn 3e seizoen. MIjn moederclub is west ham. Er maken meerdere clubs een bod op mijn sterspeler Hleb. Heeft West ham dan de eerste optie tot kopen of hoe ligt dat=

West Ham heeft dan een eerste optie.. Maar voor jou heeft dat geen nadelen want je verkoopt hem tog wel.. Mij maakt het iig niet uit aan wie mijn spelers worden verkocht
Geplaatst

Bijvoorbeeld:

West Ham heeft dan een eerste optie.. Maar voor jou heeft dat geen nadelen want je verkoopt hem tog wel.. Mij maakt het iig niet uit aan wie mijn spelers worden verkocht
Het heeft wel nadelen, want als west ham dan ee super laag bod doet.
Geplaatst

Het heeft wel nadelen, want als west ham dan ee super laag bod doet.
West Ham heeft alleen een eerste optie als ze hetzelfde bedrag of zelfs meer bieden dan de andere clubs
Geplaatst

Ik heb ergens gelezen dat je meerdere clubs kon krijgen maar hoe weet ik niet meer iemand misschien nog

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]