Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Satteliet / moeder / feeder clubs, vragen en hulp topic

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 114
  • Weergaven 365
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Re: moederclub

Dat ligt aan de reputatie van de club, welk team ben je?

Geplaatst

Re: moederclub

je kan bij de hoogste divisie van een land niet aanvragen vanaf pas de lagere divisies ;)

Geplaatst

:cab: Ga gewoon naar de mainpage, en dan ga je naar algemeen ofzo. Je moet gewoon even kijken...

Geplaatst

Met mijn club Ethnikos kan mijn bestuur geen normale moederclub/sateleietclub vinden, wie helpt?

Geplaatst
Met mijn club Ethnikos kan mijn bestuur geen normale moederclub/sateleietclub vinden, wie helpt?
Ligt aan de reputatie van de club en de inkomsten..
Geplaatst
West Ham heeft alleen een eerste optie als ze hetzelfde bedrag of zelfs meer bieden dan de andere clubs
Is inderdaad correct.

Tenzij je hem van hun gekocht hebt voor een lage prijs me lage terugkoop prijs, of ze een echte transfer eerste optie op de speler hebben, zodat ze vooraf een som betaalden en dan nadien steeds die speler kunnen kopen voor x aantal euro's.

Maar het tweede deel heeft echt helemaal niets te maken met het feit of het al dan niet je moederclub is...

Geplaatst
Is inderdaad correct
.

Klopt als een Bus

Geplaatst
Het heeft wel nadelen, want als west ham dan ee super laag bod doet.

Dan weiger je dat toch.. :cab:

Geplaatst

dat kende niet wijgeren dat staat in het contract:wall:

Geplaatst
dat kende niet wijgeren dat staat in het contract
Dan heb ik vast superpowers ofzo
Geplaatst

dat kende niet wijgeren dat staat in het contract:wall:

Als je een bod van club A accepteerd moet je ook die van je moederclub accepteren. Maar zolang je A weigert hoef je je moederclub ook niet te accepteren. Als een speler een min. bedragclausule in zijn contract heeft is het logisch dat je het niet kunt weigeren.

Geplaatst
kun je ook satteliet clubs krijgen als je niet in die competitie kunt spelen bv uit japan china enz ?????
Ja dat kan ook, alleen dit krijg je pas als je reputatie als club erg groot is.

Bijvoorbeeld een Real Madrid of Barcelona zullen dit sneller krijgen dan als je bijvoorbeeld bij RBC zit.

Geplaatst

http://fm.manutd.nl/content/view/590/120/

Dat is de link van de site, waarin staat hoe je in 1 keer meerdere satelietclubs kan nemen.

Echter thuis heb ik het werkend. Dan lukt het, nu heb ik het spel opnieuw geinstalleerd op me laptop (standard install), en ik heb het geprobeerd in versie 7.0, 7.1 (na de patch) en 7.2(patch2) en telkens lukt het me niet om de extra satelietclubs volgens deze procedure te krijgen.

Weet iemand of de BUG gefixed is in 1 van de patches? Al zou het dan nog niet mogen lukken in 7.0. Of ligt het aan de Standard install? Thuis kan ik het wel doen, echter ik weet niet meer welke install ik gedaan heb.

Graag hulp of advies.

Groet Raymond.

PS: Ik heb gezocht op het forum maar kon niets vinden.

Geplaatst

In 7.0.2 wil het niet, daar hebben ze het gefixt. In 7.0.1 moet alles nog lukken als het goed is

Geplaatst

Oke ik heb al het 1 en ander gemerkt. Dus ik ga het volgende doen.

Ik installeer opnieuw me Windows.

Daarna FM2007.

Daarna gelijk de 7.01 patch, en ik verwijder de inc map uit de database (Zodat ik NL-elftal heb)

Dan zou het dus wel nog steeds moeten lukken?

Geplaatst
Zo heb ik een boel Argentijnse talenten bij Sint Truiden gestalt met Arsenal, het duurt 3 jaar voordat ze dan de belgische nationaliteit krijgen.

Ik heb trouwens een vraag hierover. Als je ze uitleent, dan is dat voor 1 jaar, daarna komen die vaak terug, en leen ik ze weer uit. Als je dat zo drie jaar doet, worden ze dan ook belg? Of moeten ze echt drie jaar daar blijven?

Geplaatst

Volgens mij worden ze geen belg. Of andere nationaliteit. Als ze terug komen dan werken ze namelijk niet aan 1 stuk 3 jaar daar.

Maar misschien dat 1 van de mensen antwoord kan geven die al tig jaren spelen die zullen het wel weten denk ik.

Ieder geval -> Heeft iemand nog een idee, met betrekking tot de meerdere satelietclubs? het lukt vooralsnog steeds niet.:cry:

Groet Ray

Geplaatst
Zo heb ik een boel Argentijnse talenten bij Sint Truiden gestalt met Arsenal, het duurt 3 jaar voordat ze dan de belgische nationaliteit krijgen.

Ik heb trouwens een vraag hierover. Als je ze uitleent, dan is dat voor 1 jaar, daarna komen die vaak terug, en leen ik ze weer uit. Als je dat zo drie jaar doet, worden ze dan ook belg? Of moeten ze echt drie jaar daar blijven?

Na 3 jaar, hoeft niet onafgebroken, want dit is onmogelijk in fm, krijgen ze bijvoorbeeld in Belgie Belg als tweede (of derde) nationaliteit. Ja moet hem wel aan het begin van ieder seizoen meteen weer naar je sattelietclub doen, en niet ergens halverwege het eerste seizoen. Wat ook kan is dat je speler begin derde seizoen ineens wel een werkvergunning krijgt in Engeland, waardoor hij wel voor jou team uit kan komen!

Geplaatst

Gebeurt het dan niet dat door al die talenten je belgische satteliet opeens heel goed gaat presteren in de nationale competitie en Champions League en zich dat opeens te goed gaat voelen om jouw sattelietclub te zijn?

Geplaatst
Ik heb bij nottm nu een satteliet club uit China. De voordelen waren voet aan de grond in china qua talenten, eerste optie op hun spelers en stijgen van marchandising maar heeft dit ook echt zin want ik betaal 4m per jaar aan deze club heeft het ook echt zin om deze samenwerking te houden want qua spelers heb ik er niets aan heb puur voor marchandising gedaan. is dit slim of kan ik beter stopzetten?

Nee gewoon laten lopen! Want over het algemeen hoe meer je aan zo'n sattelietclub betaald, hoe beter jij er van word! Het is bijna onmogelijk dat je niet meer aan die cluppies verdient dan dat ze je kosten... :mrgy:

En river Plate, ik geloof niet dat dat ooit iemand gebeurt is, mij niet in elk geval :)

Geplaatst

Ben Ajax heb de samenwerking met Omniworld stop gezet maar het bestuur wil geen nieuwe hoe kan dat en hoe kan ik wel een nieuwe krijgen?

EDIT: Het is seizoen 1

Geplaatst
Ben Ajax heb de samenwerking met Omniworld stop gezet maar het bestuur wil geen nieuwe hoe kan dat en hoe kan ik wel een nieuwe krijgen?

EDIT: Het is seizoen 1

Mischien moet je gewoon een maand wachten. Je kan namelijk ook maar om de maand een nieuwe satellietclub aanvragen.

Ik heb trouwens ook een vraag:

Ik ben Ajax en zit in het seizoen 2013.. 5 keer achter elkaar CL-finale gehaald. Heb dus een saldo van 100 000 000. Mijn reputatie is continentaal (net als Real Madrid, Barca, Arsenal en andere grote namen). Maar in tegenstelling tot die grote namen kan ik geen merchandising club vinden. Alleen maar een promovendus uit de Bundesliga. Wie weet hoe ik wel een merchandising club kan vinden?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]